Το Yahoo αποφάσισε να αλλάξει το προηγούμενό του logo που ήταν πλέον 18 χρονών και να φτιάξει κάτι πιο σύγχρονο, το οποίο να ταιριάζει και με τις αλλαγές της νέας CEO Marissa Mayer.
Μετά από μια καμπάνια 30 ημερών το Yahoo επιτέλους αποκάλυψε σήμερα νωρίς το πρωί το νέο του logo, το οποίο δεν βρισκόταν ανάμεσα σε αυτά της καμπάνιας του τελευταίου μήνα.
Φυσικά, το λογότυπο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά από την ομάδα brand design της εταιρείας και έχει πολλά κοινά με το προηγούμενο: το μωβ χρώμα, το θαυμαστικό, τα διαφορετικά μεγέθη γραμμάτων. Η κύρια όμως διαφορά τους είναι ότι το νέο λογότυπο εκσυγχρονίζει το παλιό και απευθύνεται σε μια πιο κλασική αισθητική.
Επίσης πολύ μεγάλη διαφορά έχει η ίδια η γραμματοσειρά του καινούριου logo σε σχέση με το παλιό.
“Αυτή η κίνηση αντιπροσωπεύει μια σημαντική εξέλιξη του λογότυπου” είπε η CMO της Yahoo, Kathy Savitt, η οποία ήρθε στην εταιρεία πέρσι το Σεπτέμβρη. Όπως εξήγησε η ίδια, στο νέο λογότυπο, το μωβ χρώμα είναι πολύ πιο πλούσιο και βαθύ, το θαυμαστικό έχει πλέον μια πιο απαλή και στρογγυλή καμπύλη και κινείται (animation) για τρία δευτερόλεπτα.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υγεία
Πρακτική Άσκηση
05-02-2024
Οια
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
14-02-2024
Καλλιθέα Αττικής
950