Το Ελληνικό Ράλι Ακρόπολις δικαιολόγησε πλήρως τον τίτλο του ως το πιο σκληρό ράλι του διαγωνισμού!
Ένα από τα “φαβορί” του διαγωνισμού ο Γάλλος πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σεμπαστιάν Οζιέ πρώτα έχασε χρόνο λόγω κλαταρισμένου λάστιχου κι έπειτα αναγκάστηκε να σταματήσει τον αγώνα στο 20ο χιλιόμετρο. Λόγω τεχνικού προβλήματος στο σύστημα τροφοδοσίας του Volkswagen Polo R.
Ο Γάλλος πρωταθλητής αύριο θα ξεκινήσει αύριο με 10 λεπτά ποινή την ειδική διαδρομή σε σχέση με τον Ρώσο που ήταν ταχύτερος στην SS1 Κινέτα – Πίσια που είναι η μεγαλύτερη πίστα μήκους 47,7 χιλιομέτρων.
Αναλυτικά ο χρόνοι μετά την SS2:
1. Νόβικοφ, M-Sport Ford, 50:59.3
2. Σόρντο, Citroen, + 30.3
3. Λάτβαλα, VW + 39.1
4. Νουβίλ, M-Sport Ford, + 1:01.1
5. Μίκελσεν, VW + 1:14.6
6. Αλ Ατίγια, Citroen- Qatar WRC + 1:32.9
7. Πρόκοπ, Czech Ford, +2:43.3
8. Αλ Κασίμι, Abu Dhabi Citroen, +3:22.4
9. Όστμπεργκ, M-Sport Ford, + 3:30.1
10. Κούμπιτσα, Citroen DS3 RRC, +4:17.3
Νικητές ειδικών:
SS1: Ευγκένι Νόβικοφ
SS2: Ευγκένι Νόβικοφ
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
19-12-2023
Νέα Ιωνία Αττικής
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
18-12-2023
Αθήνα