Η εν λόγω διαφήμιση έχει φτιαχτεί από ένα γκρουπ που λέγεται “Moms Demand Action for Gun Sense in America”.
Αφορμή για τη δημιουργία της στάθηκε η πρόσφατη απαγόρευση από δύο σχολεία της Καλιφόρνια της εκδοχής του παραμυθιού της “Κοκκινοσκουφίτσας” του Charles Perrault επειδή, σύμφωνα με το Christian Science Monitor, στο καλάθι η Κοκκινοσκουφίτσα πηγαίνει στη γιαγιά της… κρασί!
Η διαφήμιση, λοιπόν, ανεφέρεται σε αυτό το γεγονός, αλλά δείχνει και το άλλο κοριτσάκι να κρατάει ένα Bushmaster XM-15, το ίδιο όπλο που χρησιμοποίησε ο Adam Lanza για να σκοτώσει τα 26 παιδάκια στο σχολείο του Κοννέκτικατ!!!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Χωρίς κατηγορία
Πλήρης Απασχόληση
18-01-2024
Ασπρόπυργος
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
19-12-2023
Νέα Ιωνία Αττικής