Κόμπλεξ φαίνεται να δημιούργησε η διαφημιστική καμπάνια της H&M για τα εσώρουχα με την υπογραφή του David Beckham. Έπειτα μάλιστα και από δηλώσεις που έχει κάνει ο Βρετανός ποδοσφαιριστής της Paris Saint-Germain ότι τα προσόντα στις αφίσες και στο διαφημιστικό σποτ είναι όλα δικά του, το στρες στους Βρετανούς όσον αφορά στα δικά τους προσόντα άρχισε να γίνεται εντονότερο.
Έχει επηρεάσει άνδρες, σύμφωνα με γιατρούς στη Βρετανία, διαφόρων ηλικιών, από 20 έως 70. Οι γυναίκες να δείτε πόσο έχουμε επηρεαστεί από τη διαφήμιση. Πάμε για ψώνια στα H&M και εντελώς αυθόρμητα κολλάμε στην αφίσα με τον Beckham. Λυσσάρες όχι αστεία!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Μεταφορές
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Μαρούσι
800
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
27-02-2024
Αγία Παρασκευή Αττικής