Επιστολή εκπαιδευτικού για την αξιολόγηση

5/12/2012

Και ναʼ μια εδώ, δόξα τον Θεό δεν είμαι άνεργη. Είμαι κάτοικος Ελλάδας, στην σχολική βιβλιοθήκη. Νιώθω πραγματικά τυχερή. Κάθε μήνα παίρνω γύρω στα χίλια ευρώ. Σε τρία τέταρτα θα μπω στην τάξη. Πρώτο μάθημα Ιλιάδα.

Ο Αγαμέμνονας τσακώθηκε με τον Αχιλλέα.

Αχιλλέας: «Αληθινά δειλόψυχο θα μʼ έλεγαν και αχρείον. Αν σʼότ ειπείς θα έστεργα την κεφαλήν να κλίνω αυτά στους άλλους πρόσταζε, διαταγές εμένα μη δίδεις, ότι στο εξής ποτέ δε θα σʼ ακούσω.»

Ευχαριστώ το ελληνικό κράτος που πέρασε την αξιολόγηση και θα την εφαρμόσει.

Ενός ανδρός αρχή. Νόμος στην Ελλάδα είναι οι προιστάμενοι. Υπέρτατος νόμος. Ο προιστάμενος παρανομεί, οι άλλοι όχι. Πάνω σʼ αυτό το αξίωμα έχει στηριχθεί όλη η ελληνική διοίκηση. Από κει το χρέος από κει το μνημόνιο. Κι όμως ο νόμος αυτός θα καθορίσει τη πορεία της εκπαίδευσης. Εν ονόματι του νόμου. Οι δουλοπάροικοι δεν έχουν δικαίωμα να αξιώνουν την εφαρμογή του.

Γιατί; Γιατί όταν το σύστημα τους αξιολογεί αυτό γίνεται για να περάσει την παρανομία. Σε αξιολογώ, άρα σου δίνω εντολή να παρανομήσεις. Και αν δεν το κάνεις θα πάρεις κακό βαθμό. Μάθε να προσκυνάς. Σε διατάζει ο νόμος. Πως είναι δυνατόν ο τελευταίος άνανδρος να διευθύνει γιατί έχει τίτλους; Και όμως μπορεί. Και η ψυχολογική βία; Οι μαθητές που την ασκούν αξιολογούν τους άλλους. Ενός ανδρός αρχή. Όχι όμως του Περικλή αλλά του Βασιλείου του Βουλγαροκτόνου.

Καθήκοντα Διευθυντών

ΦΕΚ 353/1/324…. 16/10/2002

Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας είναι διοικητικός αλλά και επιστημονικός-παιδαγωγικός υπεύθυνος στον χώρο αυτό. Καθοδηγεί τη σχολική κοινότητα ώστε να θέσει υψηλούς στόχους. Προίσταται των εκπαιδευτικών και συντονίζει το έργο τους. Συνεργάζεται μαζί τους ισότιμα και με πνεύμα αλληλεγγύης.

Όχι κύριοι κάνατε λάθος αξιολόγηση. Και η λάθος αξιολόγηση θα οδηγήσει σε λάθος αξιολόγηση. Θα δημιουργήσει ανεύθυνους μαθητές και ανεύθυνους πολίτες. Θα γκρεμίσει τις ηθικές αξίες και θα εδραιώσει τη δύναμη για την δύναμη, το δίκαιο του ισχυρότερου. Θα ισχυροποιήσει τη γερμανική μπότα. Το ερώτημα λοιπόν δεν είναι αξιολόγηση ή όχι, αλλά από ποιούς;

Οι στόχοι δεν είναι υψηλοί αλλά να πατήσουμε τους άλλους. Να τους πατήσουμε όλους. Να το βουλώσουνε όλοι, να μην μιλάνε. Να βλέπουνε τον κανιβαλισμό  την ανθρωποφαγία και να είναι υποχρεωμένοι να πάνε στην τάξη και να κάνουν μάθημα που θέτει υψηλούς στόχους. Η νομοθεσία που αφορά την εκπαίδευση είναι σλόγκαν για διαφημίσεις. Υπάρχουν διευθυντές που ούτε σε μπακάλικο δεν μπορούν να έχουν το management. Και όμως το ελληνικό κράτος τους δίνει υπερεξουσίες. Η ελληνική σημαία μάτωσε.

Επιστολή που μας έστειλε η Ζωή Μ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Χωρίς κατηγορία

Πλήρης Απασχόληση

15-03-2024

Αθήνα

Παραγωγή

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Κηφισιά

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;