Ο George Hadjigeorgiou του GoldenDeals.gr στο neolaia.gr!

Το neolaia.gr έχει σήμερα την τιμή να φιλοξενεί στη στήλη των συνεντεύξεών του, τον CEO (Chief Executive Officer) του GoldenDeals.gr, George Hadjigeorgiou. Διαβάστε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη, σας υποσχόμαστε πως θα διαβάσετε απαντήσεις και στις “δύσκολες” ερωτήσεις!

  • Πήρατε τη Χρυσή Ευκαιρία, ένα αντικειμενικά πετυχημένο και με TOP Awareness brand, του κάνατε rebranding και τώρα πια την ξέρουμε σαν XE.gr. Τώρα κάνατε redesign (και μάλιστα αρκετά έντονο) στο πιο πετυχημένο social buying site στην Ελλάδα. Ανησυχείτε μήπως χαθεί κόσμος ή υπάρχει αισιοδοξία από μέρους σας; 

Σαν GoldenDeals στόχος μας είναι να βοηθάμε τους καταναλωτές να ανακαλύπτουν καθημερινά μοναδικές, έξυπνες και ποιοτικές προσφορές και υπηρεσίες,  που τους ομορφαίνουν με ξεχωριστό τρόπο τη ζωή!

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, λανσάραμε το ανανεωμένο – και πιο χρηστικό πιστεύουμε – Goldendeals.gr για να κάνουμε τη ζωή των καταναλωτών πιο εύκολη και να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν τις προσφορές όχι μόνο ανά γεωγραφική περιοχή, αλλά και ανά κατηγορία.

Είμαστε αισιόδοξοι πως με το νέο website θα δώσουμε το σωστό user experience στους καταναλωτές και έτσι θα αυξήσουμε την πελατειακή ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη των χρηστών.

  • Θεωρείτε τους Έλληνες early adopters σα διαδικτυακό λαό;  

Η διείσδυση στο Internet στην Ελλάδα έχει φτάσει περίπου στο 55% και αρχίζουμε να είμαστε μια ώριμη αγορά Internet. Κατ’επέκταση, δεν θα έλεγα πως πλέον ως Έλληνες είμαστε λιγότερο ή περισσότερο early adopters από άλλους λαούς – αυτό που παρατηρώ είναι ότι τόσο στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες αγορές υπάρχουν διαφορετικές ομάδες καταναλωτών που ακολουθούν το Diffusion of Innovation Curve (innovators, early adopters, early majority, late majority, laggards) σε παρόμοια ποσόστωση.

  • Όσο περνάει ο καιρός, ο κόσμος βλέπει το GoldenDeals σα μία διέξοδο στην κρίση, ή παρατηρείτε μείωση της δαπάνης; 

Πιστεύουμε πως ο κόσμος ολοένα και περισσότερο θα ψάχνει προσφορές αλλά θα είναι ακόμη πιο επιλεκτικός στο να διαλέγει ποιοτικές υπηρεσίες και προιόντα. Σε αυτό το πλαίσιο, πιστεύουμε πως η κρίση αποτελεί μία ευκαιρία για Internet εταιρίες σαν το GoldenDeals, που κάνουν σοβαρή δουλειά με σεβασμό στον καταναλωτή και τους συνεργάτες τους, να πετύχουν και να κερδίσουν μερίδιο αγοράς σε μία συρρικνώμενη οικονομία.

  • Οι ενεργοί χρήστες αυξάνονται; Υπάρχει ακόμη φόβος χρήσης της πιστωτικής κάρτας online, ή έχει ξεπεραστεί;

Παρατηρούμε μία συνεχή αύξηση των χρηστών του GoldenDeals.gr με ήδη παραπάνω από 500.000 unique users κάθε μήνα να μας επισκέπτονται. Νομίζω το γεγονός ότι πάνω από 500.000 κουπόνια έχουν αγοραστεί με πιστωτική κάρτα μέσω του GoldenDeals σε λιγότερο από 18 μήνες είναι μία χειροπιαστή απόδειξη ότι οι χρήστες έχουν αρχίσει να εξοικιώνονται με την χρήση πιστωτικής κάρτας online και ειδικότερα σε ασφαλή sites σαν το GoldenDeals τα οποία εμπιστεύονται.

  • Υπάρχει κάτι που σας φοβίζει; 

Αυτό που με προβληματίζει καθημερινά είναι το να μπορούμε σαν GoldenGroup (GoldenDeals, GoldenTraveller, GoldenBrands) να ενστερνιζόμαστε τις 3 βασικές μας «αξίες» και κατ’επέκταση να τις περάσουμε στους τελικούς καταναλωτές και συνεργάτες μας – αυτές είναι: (1) No asterisks – διαφάνεια & ειλικρίνια σε ότι κάνουμε, (2) Eat our own dogfood – να προτείνουμε υπηρεσίες και προιόντα που και εμείς οι ίδιοι θα αγοράζαμε (3) Customer Centricity – να κάνουμε τα πάντα πελατοκεντρικά.

  • Που βλέπετε το GoldenDeals σε ένα χρόνο από τώρα;

Στόχος μας είναι να δίνουμε καθημερινά την ευκαιρία στους καταναλωτές να ανακαλύπτουν  και να αγοράζουν νέες  έξυπνες και ποιοτικές υπηρεσίες και προιόντα και να βοηθούμε τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε 3 άξονες: (1) Να τους φέρουμε νέους πελάτες (2) Να τους βοηθήσουμε να κάνουν καλύτερο yield management  (3) Να τους βοηθήσουμε να χτίσουν loyalty.

Σε αυτό το πλαίσιο, λανσάρουμε πολύ σύντομα και το GoldenBrands έτσι ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε την δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν προιόντα από τα καλύτερα brands στους τομείς της ένδυσης και της υπόδυσης.

Σε ένα χρόνο θέλουμε να είμαστε σαν GoldenGroup, το πιο αξιόπιστο e-commerce destination που προσφέρει φανταστικό user experience για τους Έλληνες καταναλωτές και τους βοηθάει να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν με ασφάλεια και σωστή εξυπηρέτηση τις πιο έξυπνες και ποιοτικές υπηρεσίες και προιόντα στις καλύτερες τιμές, είτε μέσω του GoldenDeals είτε μέσω του GoldenBrands.

  • Τι γίνεται με τo mobile; Σας ενδιαφέρει;

Φέτος θα είναι η πρώτη χρονιά που παγκοσμίως θα αγορασθούν πιο πολλά smartphones από υπολογιστές και αυτό είναι κάτι που δεν θα πρέπει να περάσει απαρατήρητο. Πιστεύουμε στο mobile ως έναν ακόμη τρόπο/μέσο να βοηθούμε τους καταναλωτές να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες ακόμη πιο εύκολα και έξυπνα αλλά και για τους συνεργάτες μας να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους. Μέσα στο 2012 θα δείτε κάποια βήματα και από το GoldenGroup προς αυτήν την κατεύθυνση.

  • Φάκελος ανταγωνισμός. Σας ρωτάνε όλοι, ας σας ρωτήσουμε και εμείς! Ποια είναι η στάση σας;

Πιστεύουμε στον υγιή ανταγωνισμό και βασική μας αρχή είναι να σεβόμαστε τον ανταγωνισμό και να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι λόγω αυτού. Η στάση μας όμως είναι να επικεντρωνόμαστε στη στρατηγική μας και με προσήλωση στις αξίες μας να προσπαθούμε να κάνουμε ακόμη καλύτερο execution και να προσφέρουμε την καλύτερη υπηρεσία που μπορούμε για τους πελάτες μας.

  • Επειδή γίνεται αρκετή συζήτηση για την είσοδο στο χρηματιστήριο του GroupOn, ποια είναι η άποψή σας για το μέλλον των Social Buying sites; Είναι μόδα ή νέος τρόπος ζωής;

Στρατηγικά βλέπουμε πως οι group-buying εκπτώσεις θα γίνουν commoditised αργά ή γρήγορα και η αγορά θα κατευθυνθεί προς 2 κατευθύνσεις:

    1. E-Commerce sites τα οποία θα είναι destinations και θα προσφέρουν ένα μοναδικό proposition για τους χρήστες, ανεξάρτητα με το αν οι προβαλλόμενες υπηρεσίες ή προιόντα είναι σε έκπτωση ή όχι.
    2. Advertising networks τα οποία μεταξύ των άλλων advertising units θα προσφέρουν και “group-buying ad units”.

Όπως προανέφερα, εμείς πιστεύουμε στο quality και στο “simplicity out of complexity” και στοχεύουμε να γίνουμε ένα brand και ένα destination το οποίο θα προσφέρει φανταστικό user experience και που οι καταναλωτές θα επισκέπτονται για να πραγματοποιούν αγορές ποιοτικών και έξυπνων υπηρεσιών και προϊόντων που τους ομορφαίνουν τη ζωή, στις καλύτερες τιμές και με την καλύτερη εξυπηρέτηση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

19-12-2023

Νέα Ιωνία Αττικής

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

19-12-2023

Χαλάνδρι

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;