Ένα νέο τρόπο στοχευμένης διαφήμισης σκέφτηκαν διαφημιστές στις ΗΠΑ, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές να αγοράσουν τα προϊόντα τους, αλλά και να αποφύγουν όσο είναι δυνατόν τις ανεπιθύμητες διαφημίσεις.
Σκέφτηκε η AT&T να δημιουργήσει διαφήμιση με βάση το μέρος που βρίσκονται κάθε στιγμή οι κάτοχοι κινητού τηλεφώνου. Δε χρειάζεται σύνδεση με το GPS, εντοπίζει κατά προσέγγιση 1 χιλιομέτρου, ενώ απαιτεί την έγκριση του χρήστη αρχικά. Είναι ένας τρόπος να λαμβάνουν προσφορές με sms που είναι πολύ πιθανότερο να τους αφορά, κάτι που θέλουν φυσικά οι διαφημιστές.
Αν είναι να λάβεις διαφήμιση, γιατί να μην λάβεις κάτι που θα σου προσφέρει μια έκπτωση κοντά σου;;
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπηρεσίες Εστίασης
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
19-12-2023
Βούλα