Το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, των 40.000€, επέβαλλε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στο Hellenic American University, που χρησιμοποιεί στις διαφημιστικές της ανακοινώσεις τον όρο “University”.
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εφιστά την προσοχή των καταναλωτών ότι σύμφωνα με το ισχύον καθεστώς, όπως διαμορφώθηκε μετά τις τροποποιήσεις του ν. 3848/2010:
1.Tα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που φέρουν νομίμως τον χαρακτηρισμό “Κολέγιο” μετονομάζονται σε “Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης” (ΚΕ.ΜΕ.).
2. Tα ΚΕ.ΜΕ. οφείλουν να έχουν λάβει άδεια λειτουργίας υπό το ισχύον καθεστώς και υποχρεούνται να χρησιμοποιούν ολογράφως τον τίτλο “Κέντρο Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης”.
3. Απαγορεύεται στα ΚΕ.ΜΕ. να χαρακτηρίζονται Πανεπιστήμιο, Σχολή, Οργανισμός, Ινστιτούτο, Ακαδημία ή να φέρουν οποιαδήποτε άλλη προσωνυμία, η οποία δύναται να παραπλανήσει ως προς τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
4. Δεν επιτρέπεται η χρήση του όρου “Πανεπιστήμιο” στην ελληνική ή σε ξένη γλώσσα. Μόνο οι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο ΚΕ.ΜΕ. του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων πάροχοι υπηρεσιών εκπαίδευσης και κατάρτισης επιτρέπεται να φέρουν τον χαρακτηρισμό “ΚΕ.ΜΕ.” στο συγκεκριμένο χώρο εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, Δημήτρης Σπυράκος, τόνισε πως “οι έλεγχοι επικεντρώνονται σε όλες εκείνες τις εμπορικές πρακτικές αποσιώπησης ή παραπλανητικής παρουσίασης κρίσιμων στοιχείων, οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν τις αποφάσεις των καταναλωτών αναφορικά με την επιλογή συγκεκριμένου εκπαιδευτηρίου”.
Σχετικές καταγγελίες και αναφορές μπορούν να γίνονται από τους καταναλωτές στην τηλεφωνική γραμμή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή 1520.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης
Όλοι οι τύποι εργασίας
23-01-2024
Αθήνα
1
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά