Χειρόφρενο βάζουν πλέον αρκετοί Έλληνες πολίτες αφού τα σκληρά μέτρα του ΔΝΤ τους ανάγκασε να μειώσουν τις μετακινήσεις τους με το αυτοκίνητο! 😉
Με βάση σχετική έκθεση του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας η κίνηση έχει μειωθεί κατά 5% και τις ώρες αιχμής κατά 3%, ενώ παρατηρείται αύξηση της μέσης ταχύτητας κατά 20%.
Αξίζει να σημειωθεί δε ότι με βάση τα στοιχεία της τελευταίας τριετίας το φαινόμενο σημειωτόν σε κεντρικές αρτηρίες της πόλης από 8 ώρες το 24ωρο μειώθηκε σε 6.
Ειδικότερα, για την Αττική οδό η μείωση της κίνησης παρατηρείται στο 6% τη στιγμή που το 2009 έκανε ρεκόρ φτάνοντας τα 307.000 οχήματα τη μέρα κατά μέσο όρο.
Η μείωση είναι περισσότερο αισθητή τα σαββατοκύριακα και φτάνει μέχρι και τα 12%. Παράλληλα, στην εθνική οδό Αθηνών-Πατρών το τελευταίο τετράμηνο παρατηρείται μείωση των οχημάτων που διέρχονται από τα διόδια κατά 20%, ενώ στο τμήμα Μαλιακός Φθιώτιδας-Κλειδί Ημαθίας της εθνικής οδού Αθηνών –Θεσσαλονίκης η πτώση αγγίζει τα 25%.
Οι αστικές συγκοινωνίες φαίνεται πως είναι οι κερδισμένες της υπόθεσης. Σύμφωνα με στοιχεία του ΟΑΣΑ, μόνο για το πρώτο τρίμηνο του έτος η αύξηση της επιβατικής κίνησης φτάνει το 1,5% με 2%, ενώ για ορισμένα τμήματα του οδικού δικτύου αγγίζει το 10%.
Σε αριθμούς βλέπουμε:
- Μείωση 7% στη Ποσειδώνος
- Μείωση 6% Σταδίου, Αθηνών, Αμαλίας
- Μείωση Μεταμόρφωση-Σκάρφεια 18%
- Μόνο η Αλεξάνδρας παρουσιάζει αύξηση κατά 3%
- Ο Κηφισός παραμένει πρόβλημα με τις καθυστερήσεις να έχουν φτάσει τα 11 λεπτά έναντι 6 που ήταν πέρσι, ενώ σε ώρες αιχμής αγγίζουν τα 44 λεπτά.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
06-03-2024
Αθήνα
1.000