Τα 8 βήματα για καλύτερη και γρηγορότερη τεχνική υποστήριξη

Έχουν πάει όλα από το κακό στο χειρότερο. Πρέπει να μιλήσεις απαραιτήτως με την τεχνική υποστήριξη! Τι είναι όμως πιο γρήγορο; Οκτώ απλά βήματα από το Cretaforce.gr για καλύτερη και γρηγορότερη τεχνική υποστήριξη:

1. Ένα αίτημα για κάθε πρόβλημα

Στέλνοντας e-mails στην τεχνική υποστήριξη, στις πωλήσεις, στο λογιστήριο και σε οποιοδήποτε άλλο e-mail του webhost γνωρίζετε, δεν θα κάνει το αίτημά σας να απαντηθεί πιο γρήγορα. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να δημιουργήσετε περισσότερο φόρτο για τον τεχνικό που θα σας βοηθήσει μιας και θα πρέπει να διαβάσει όλα τα μηνύματά σας.

2. Επικοινωνήστε με το σωστό τμήμα

Εάν ο λογαριασμό σας έχει απενεργοποιηθεί λόγω μη πληρωμής για την υπηρεσία, μην επικοινωνήσετε με την τεχνική υποστήριξη αλλά με το λογιστήριο. Αντίστοιχα, θέματα πωλήσεων πρέπει να στέλνονται στο λογιστήριο και θέματα τεχνικής υποστήριξης στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης. Με αυτό το τρόπο θα διευκολύνεται τα αντίστοιχα τμήματα από το να προωθούν τα αιτήματά σας στο αρμόδιο τμήμα.

3. Επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη μόνο με ένα τρόπο

Εάν στείλετε κάποιο e-mail, μην πάτε στο live chat και μην καλέσετε τον webhost. Με όποιο τρόπο και να επικοινωνήσετε θα λάβετε την ίδια απάντηση.

4. Όλοι πιστεύουν ότι το αίτημά τους είναι επείγον

Ο τεχνικός που θα σας βοηθήσει γνωρίζει ότι θεωρείτε το αίτημά σας επείγον και ότι πρέπει να απαντηθεί άμμεσα. Πριν απαντήσει όμως στο αίτημά σας πρέπει να απαντήσει στα άλλα επείγον αιτήματα συνδρομητών που έχουν σταλθεί πριν το δικό σας.

5. Μην στέλνετε πολλά μηνύματα για το ίδιο αίτημα

Στέλνοντας πολλά μηνύματα για το ίδιο θέμα για να λάβετε πιο γρήγορα απάντηση δεν θα δουλέψει. Συνήθως τα προγράμματα που χρησιμοποιούν οι webhosts για την καταγραφή και διαχείριση των αιτημάτων σας στέλνουν το αίτημά σας στο τέλος της ουράς για κάθε απάντηση που στέλνετε.

6. Να γράφετε τις σχετικές πληροφορίες και μόνο αυτές

Στείλετε το αίτημά σας με πληροφορίες όπως το username σας, το domain σας, τον κωδικό σας, τα μηνύματα λάθους, βήματα για αναπαραγωγή του προβλήματος και όλες τις υπόλοιπες πληροφορίες που σχετίζονται άμεσα με το πρόβλημα. Αποφύγεται διάφορες άλλες πληροφορίες που δεν έχουν σχέση με το πρόβλημα.

7. Επειδή δεν μπορείτε να δείτε την ιστοσελίδα σας δεν σημαίνει ότι ο server έχει πρόβλημα

Πριν επικοινωνήσετε με τη τεχνική υποστήριξη σιγουρευτείτε ότι υπάρχει όντως πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν “φορτώνει” η ιστοσελίδα σας δοκιμάστε να δείτε εάν το πρόβλημα υφίσταται μόνο στον υπολογιστή σας. Ένα καλό εργαλείο για αυτό τον έλεγχο είναι το www.host-tracker.com

8. Αποφύγετε το live chat και την τηλεφωνική υποστήριξη

Εκτός εάν έχετε μια γρήγορη ερώτηση, το live chat και η τηλεφωνική υποστήριξη δεν είναι ο καλύτερος τρόπος. Εάν η επίλυση του προβλήματος απαιτεί από το τεχνικό να συνδεθεί στο server για να το δει που οφείλεται είναι καλύτερα να στέλνετε e-mail ώστε να υπάρχουν διαθέσιμες όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για την επίλυσή του.

[Πηγή: CretaForce]

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

19-12-2023

Νέα Ιωνία Αττικής

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;