Η χρήση του χάρτινου εισιτηρίου αναμένεται να περιοριστεί σημαντικά μέσα στους επόμενους μήνες με τις ανέπαφες συναλλαγές να φαίνεται να παίρνουν τον πρώτο λόγο στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ).
Για το τι αναμένεται να αλλάξει με το εισιτήριο, καθώς και το χρονοδιάγραμμα των αλλαγών μίλησε στο Fortune ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος.
Βασική προτεραιότητα παίρνουν οι ανέπαφες συναλλαγές με τους επιβάτες να μπορούν, κατά την επιβίβασή τους στο λεωφορείο ή την είσοδό τους στο μετρό, με τη χρήση της πιστωτικής τους κάρτα ή με οποιαδήποτε άλλη ανέπαφη κάρτα (πχ από το κινητό με την τεχνολογία NFC) να πληρώσουν κατευθείαν κινούμενοι ελεύθερα. Αυτό θα μπορούν να το κάνουν χωρίς να έχουν προμηθευτεί το κλασικό χάρτινο εισιτήριο.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σπηλιόπουλος:
«Πρόκειται για ένα έξυπνο σύστημα το οποίο είναι σε θέση να αντιληφθεί και να αναγνωρίσει εάν μέσα στη μέρα κινηθείς περισσότερες φορές ώστε να μην ξεπεράσει το ανώτατο ημερήσιο όριο και σε χρεώσει έξτρα χρήματα. Επομένως, δεν χρειάζεται να αγοράσεις ημερήσιο εισιτήριο εάν δεν κινείσαι όλη μέρα και κάνεις για παράδειγμα λιγότερες από τρεις διαδρομές»
Ο επικεφαλής του ΟΑΣΑ δήλωσε ότι το έργο θα κοστίσει, μαζί με τη συντήρηση, σε βάθος τριετίας, περίπου 16 εκατομμύρια ευρώ και αναμένεται να εφαρμοστεί σε 8.000 σημεία. Όπως δήλωσε ο ίδιος:
«Ήδη μέχρι το τέλος του χρόνου θα υπάρχει στα λεωφορεία του αεροδρομίου και ανάλογα με τον ρυθμό υλοποίησης του έργου, εκτιμώ ότι, αν όλα πάνε βάσει του αρχικού προγραμματισμού, θα εφαρμόζεται παντού έως την άνοιξη του 2024»
Πηγή cover photo: Intime
Δείτε ακόμα:
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Πόσο θα κοστίζει το εισιτήριο για τις μετακινήσεις – Πώς θα λειτουργεί
- Μετρό – Γραμμή 4: 15 σύγχρονοι σταθμοί & οι καινοτομίες
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπάλληλοι γραφείου
Πλήρης Απασχόληση
13-03-2024
Μενίδι
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
04-03-2024
Παιανία