Taste of Mykonos: Μια ελληνική επιτυχία στην Ελβετία μέσα στην κρίση
Το Taste of Mykonos είναι μία μικρή εταιρεία ελληνικού φαγητού στην Ελβετία, η οποία ξεκίνησε πάνω στην πανδημία, κατάφερε να επιβιώσει και να αναπτυχθεί σε εθνικό πλέον επίπεδο, αποδεικνύοντας ότι, όταν βάλουμε κάτι στο μυαλό μας, μπορούμε να τα καταφέρουμε.

Το Taste of Mykonos άνοιξε τον Φεβρουάριο του 2020 στο Τσουκ (γερμανικά) ή Ζουγκ (γαλλικά) της Ελβετίας. Ένα μήνα αργότερα, η πανδημία επέβαλε κλείσιμο στην επιχείρηση για πάνω από 3 μήνες.

Το 2021, και πάλι ένα ακόμη κλείσιμο για πάνω από 5 μήνες. Στο ενδιάμεσο, τα μέτρα από το δήμο, το καντόνι, και την ομοσπονδία έκαναν τη λειτουργία του μαγαζιού πολύπλοκη και υπερβολικά ακριβή, ακόμη και όταν ήταν ανοιχτό. Οι δυσκολίες, οικονομικές, λειτουργικές και συναισθηματικές, ήταν τεράστιες για μια νεοσύστατη εταιρεία γαστρονομίας. Τα στατιστικά στοιχεία για την επιβίωση των επιχειρήσεων φαγητού κατά τη διάρκεια του 2020 και του 2021 ήταν αποθαρρυντικά στην Ελβετία, όπως και σε όλο τον κόσμο.

Το Gastrosuisse δημοσίευσε τον Ιανουάριο του 2021, ότι το 50% των εστιατορίων απειλούνταν με χρεοκοπία τους επόμενους 3 μήνες και 100,000 άνθρωποι θα έχαναν τις δουλείες τους. Παρ’ όλα αυτά, το Taste of Mykonos, ένα μήνα μετά άνοιξε το δεύτερο μαγαζί και πάντα επικεντρωμένο στο όραμα και τις στρατηγικές της εταιρείας, πέτυχε αξιοσημείωτη ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα: μαγαζιά, πωλήσεις, γκάμα προϊόντων κ.λπ.

«Άνοιξα το πρώτο μαγαζί 3 φορές σε ένα χρόνο. Πολλά τα έξοδα, πολλές ανασφάλειες. Κάθε μέρα και για πολλούς μήνες. Μόλις είχα ξεκινήσει κάτι καινούριο για μένα, δεν ήταν αυτή η δουλειά μου πριν. Το χάος γύρω μου, σε όλη τη γαστρονομία, έκανε το βάφτισμά μου σ αυτό το εγχείρημα ακόμη πιο επώδυνο. Βετεράνοι στο χώρο και ήταν αποκαρδιωμένοι, όλοι πάλευαν να επιβιώσουν. Δικοί μου άνθρωποι σκέφτηκαν ότι ίσως ήταν καλύτερα να τα παρατήσω όσο πιο νωρίς γίνεται. Εγώ όχι», λέει ο Δημήτρης Μαργέτας, ιδιοκτήτης του Taste of Mykonos.

Δημήτρης Μαργέτας

Το ελληνικό επιχειρείν βασίζει την επιτυχία του στη σκληρή δουλειά και σε ελιγματικές κινήσεις. Οι Έλληνες διακρίνονται από επιμονή και πάθος γι’ αυτό που αγαπούν.

Το Taste of Mykonos έχει πάθος για το καλό ελληνικό φαγητό και τη ζεστή ελληνική φιλοξενία μέσα σε όμορφους χώρους. Κατά τη διάρκεια του lockdown, το Taste of Mykonos άνοιξε το δεύτερο μαγαζί στη Λουκέρνη, το οποίο επικεντρώθηκε στην προσφορά Takeaway, ώστε να μπορεί να μείνει ανοιχτό ανεξαρτήτως μέτρων.

Ταυτόχρονα, κάθε επανεκκίνηση του πρώτου μαγαζιού συνοδευόταν από ανακαίνιση και αύξηση της ποικιλίας φαγητού, ώστε να δώσει θετική ενέργεια στους υπάλληλους και στους πελάτες. Κατά το διάστημα της υπολειτουργίας λόγω της πανδημίας, η επιχείρηση επένδυσε στο να εντοπίσει τους κατάλληλους ειδικούς, κυρίως από Ελλάδα, που διατίθενται να ενσωματωθούν μελλοντικά στο δυναμικό της.

Το Taste of Mykonos έχει σήμερα παρουσία στο Ζουγκ, στη Λουκέρνη και μόλις πρόσφατα στη Βασιλεία. Το όραμα είναι να προσφέρει ελληνικό φαγητό σε όλα τα καντόνια της χώρας μέχρι το 2030. Υπάρχουν ήδη σχέδια για άλλα δύο ανοίγματα καταστημάτων το επόμενο έτος σε άλλα δύο καντόνια. Για το 2023 προγραμματίζονται επίσης αρκετές συμμετοχές σε φεστιβάλ σε όλη τη χώρα. Ανταποκρινόμενο στις τρέχουσες διατροφικές τάσεις, το Taste of Mykonos εμπλούτισε πρόσφατα το μενού του με πολυάριθμες vegan προσφορές. Στο πλαίσιο του προγράμματος καινοτομίας προϊόντων, το franchise δραστηριοποιείται επίσης στη δημιουργία ποτών, με τη δική του μάρκα, που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών του, όπως το παγωμένο τσάι BIO, το οποίο παράγεται πλήρως στην Ελβετία και νερό που εισάγεται από Ελλάδα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Παραγωγή

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Κηφισιά

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
20:00
-
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
20:00
-
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
20:15
-
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
20:15
-
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

  
 1