Οι τροφές που μπορούν να δράσουν ως «αντηλιακό»!

Από neolaia.gr Team 17 Ιουλίου 2017

Εννοείται πως δεν το αντικαθιστούν αλλά σίγουρα βοηθούν στην καλύτερη προστασία του δέρματος σου!

Το καλοκαίρι δεν μπορούμε να αντισταθούμε στον πειρασμό του μαυρίσματος, της ξαπλώστρας και της πολύωρης παραμονής στην θάλασσα. Αυτή είναι μια αλήθεια.

Όλα αυτά έρχονται, όμως, με ένα τίμημα: την έκθεση στον ήλιο και την ακτινοβολία του.

Η υπερβολική έκθεση στον ήλιο μπορεί να προκαλέσει θέματα στο δέρμα μας καθώς αυξάνει το οξειδωτικό στρες.

Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες, υπάρχουν τροφές που περιέχουν διάφορες αντιοξειδωτικές ουσίες, οι οποίες προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία αλλά και βοηθούν το μαύρισμα μας.

Όπως αναφέρει ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, μια αρκετά χρήσιμη τροφή στην προστασία μας από τον ήλιο είναι η ντομάτα αλλά και η σάλτσα της.

Οι ντομάτες περιέχουν μεγάλες ποσότητες από λυκοπένιο, το οποίος διαθέτει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Η ουσία αυτή υπάρχει και σε άλλα κοκκινωπά φρούτα, όπως το καρπούζι.

Ακόμη, σημαντικό ρόλο μπορούν να παίξουν και τα κίτρινα και τα πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά, όπως τα βερίκοκα, η γλυκοπατάτα, το καλαμπόκι, κτλ.

Τα προϊόντα αυτά περιέχουν καροτενοειδή, τα οποία έχουν «φωτοπροστατευτική» δράση και δρουν ουσιαστικά σε περιπτώσεις διαταραχών της φυσιολογικής κατάστασης του δέρματος.

Αν τελικά παρ’ όλα αυτά «καείς» από τον ήλιο: 4 τρόποι να ανακουφιστείς από το κάψιμο της ηλιοθεραπείας!