Frink: Πώς να κερδίζεις ένα ΔΩΡΕΑΝ ποτό κάθε βράδυ!

Από Μαρία Ελπίδα Φλέσσα 27 Σεπτεμβρίου 2016

_VZK5851

Φωτογραφία: Βασίλης Ζάκκας

Το Frink είναι μια mobile εφαρμογή που σου επιτρέπει να κερδίσεις ένα δωρεάν ποτό και να ανακαλύψεις τα πιο hot και πιο cool μέρη της πόλης σου.

Ταυτόχρονα είναι ένας τρόπος οι επιχειρήσεις να προσελκύουν νέο κόσμο, πρακτικά δωρεάν, πολύ απλά κερνώντας τους χρήστες του frink ένα ποτό!

Στην αρχή, πως καταφέρατε να προσελκύσετε τις πρώτες επιχειρήσεις του Frink;

Κάθε αρχή και δύσκολη. Οι πρώτες πρώτες επιχειρήσεις που προσεγγίσαμε στην beta μας, ήταν μαγαζιά που ούτε τα έχουν γνωστοί μας είτε δουλεύουν γνωστοί μας. Αυτό έγινε για να μπορέσουμε να δοκιμάσουμε κάποια πράγματα και διαδικασίες χωρίς άγχος. Από εκεί και μετά, η μόνη επιλογή στην αρχή είναι το door-to-door σε επιχειρήσεις κάθε περιοχής με σχεδιασμό μετά από σχετικό market research που κάναμε. Βέβαια, σιγά σιγά, όσο γινόμασταν και πιο γνωστοί είχαμε και μαγαζιά που μας προσέγγιζαν από μόνα τους για να συμμετάσχουν. Από ένα σημείο και μετά φυσικά γίνανε και ενέργειες marketing και διαφήμισης προς τις επιχειρήσεις του κλάδου

02_Shaker_GR

Τι οφέλη υπάρχουν για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν;

Το βασικότερο όφελος και κέρδος για τις επιχειρήσεις είναι κι αυτό ακριβώς που ζητάνε καθημερινά: περισσότερη κίνηση και κόσμο που θα περάσει την πόρτα του μαγαζιού. Το Frink το προσφέρει αυτό με έναν καινοτόμο τρόπο, πολύ οικονομικό και απόλυτα μετρήσιμο. Και φυσικά εφόσον το μαγαζί φέρει έτσι νέο κόσμο να το γνωρίσουν, μπορεί να έχει και πολλαπλά οφέλη όπως αύξηση τζίρου, αύξηση κατανάλωσης, αύξηση αναγνωσιμότητας καθώς και να κερδίσει αυτούς τους νέους πελάτες, που αλλιώς δεν θα είχαν πάει εκεί, και να τους κάνει μόνιμους.

03_Win_GR

Πως καταφέρνετε να συγχρονίσετε τόσα μαγαζιά καθημερινά μέσω της εφαρμογής;

Έχουμε κάνει όλη την διαδικασία όσο πιο απλή γίνεται για τις επιχειρήσεις. Στην πλατφόρμα μας, το frink.biz, η κάθε επιχείρηση θέτει, σε μία εβδομάδα πρότυπο, πόσα frinks και τη μέγιστης αξίας θεπιθυμεί να δίνει κάθε ημέρα κι από εκεί και μετά αυτοματοποιημένα αυτά είναι ενεργά κάθε ημέρα στους χρήστες. Εννοείται, οποιαδήποτε στιγμή θέλει κάποια επιχείρηση μπορεί να κάνει αλλαγές πάνω σε αυτό το πλάνο, είτε γενικές είτε μόνο για συγκεκριμένη ημέρα, οι οποίες και εφαρμόζονται άμεσα σε πραγματικό χρόνο.

Από την άλλη πλευρά, ο χρήστης κατεβάζει δωρεάν την εφαρμογή σε Android και iOS. Κάνει μία σύντομη εγγραφή είτε με Facebook, είτε με email. Κάθε ημέρα μπορεί να κουνήσει το shaker και να κερδίσει ένα frink. Εφόσον έχει το frink του, βλέπει στο χάρτη ποια μαγαζιά δίνουν frinks εκείνη την ημέρα, βλέπει στις καρτέλες τους διάφορες πληροφορίες για τα μαγαζιά καθώς και την μέγιστη αξία του frink που δίνει το κάθε ένα. Όταν διαλέξει αυτό που θέλει να επισκεφτεί, κάνει κράτηση το frink του στο συγκεκριμένο μαγαζί. Το ίδιο βράδυ επισκέπτεται το συγκεκριμένο μαγάζι, την ώρα της παραγγελίας του δείχνει στο κινητό του το ηλεκτρονικό κουπόνι του frink του, το προσωπικό του μαγαζιού κάνει την εξαργύρωση στο κινητό του χρήστη και ο χρήστης απολαμβάνει το κερασμένο ποτό του.

04_Map_GR

Έχετε εξετάσει ποτέ το ενδεχόμενο να επεκταθείτε στο εξωτερικό;

Όχι μόνο το έχουμε εξετάσει αλλά είμαστε έτοιμοι και για τα πρώτα βήματα επέκτασης. Μέσα στον Οκτώβριο θα ξεκινήσουμε στην Κολομβία και μέχρι τέλους του χρόνου στα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα. Επίσης, είμαστε σε συνομιλίες για επεκτάσεις σε Πολωνία, Ρωσία και Ισπανία και εξετάζουμε και περιπτώσεις για Αγγλία/Ιρλανδία που είναι μια πολύ μεγάλη αγορά.

Που βλέπετε τον εαυτό σας σε μερικά χρόνια;

Αυτό που θα ήθελα κι εγώ αλλά κι όλη η Frink Team είναι να μπορέσουμε να έχουμε καθιερώσει το Frink σαν την λύση που σκέφτεσαι όταν θες να βγεις έξω. Να έχουμε επεκταθεί και μεγαλώσει και σε πολλές άλλες χώρες και μέσα από αυτή την ανάπτυξη να πραγματοποιήσουμε και τα επόμενα σχέδια που έχουμε για το Frink.

Πως θα μπορούσε να εξελιχθεί το Frink;

Οι προοπτικές είναι πολλές. Το ίδιο μοντέλο μπορεί πολύ εύκολα να εφαρμοστεί και σε άλλες αγορές, παραπλήσιες και μη. Φυσικά, έχουμε και σχέδια για την μετεξέλιξη του Frink σε κάτι ακόμα μεγαλύτερο, που θα ωφελεί πιο πολύ και τους χρήστες αλλά και όλες τις επιχειρήσεις των διαφόρων κλάδων οι οποίες θα συμμετέχουν.

05_Bar_Dets_GR

Θα μπορούσε να επεκταθεί σε τομείς όπως το φαγητό ή ακόμα και το θέατρο ή το σινεμά;

Ναι, σίγουρα και είναι κάτι το οποίο είναι στο μυαλό μας κι εμάς από την αρχή και το εξετάζουμε αλλά μην το λέτε πουθενά 😉

Πως θα περιγράφατε την συνεργασία σας μέχρι στιγμής; (μεταξύ των μελών της ομάδας φαντάζομαι)

Η Frink Team είμαστε πλέον μια πολύ δεμένη ομάδα που μπορούμε και δουλεύουμε μαζί άνετα, τσακωνόμαστε, αλλιώς το brainstorming, επίσης άνετα έτσι ώστε να καταλήξουμε στην καλύτερη δυνατή λύση. Ήμασταν τυχεροί, αλλά και σωστοί, από την αρχή του χτισίματος της ομάδας, για τις επιλογές πάνω από όλα σαν χαρακτήρες, διότι αν το σκεφτείτε, με τις τόσες ώρες που περνάμε μαζί αν δεν υπήρχε αυτή η χημεία μεταξύ μας ίσως να είχαμε προβλήματα. Σε κάθε start-up και γενικότερα μια τέτοια προσπάθεια, η ομάδα μπορεί να είναι και το πιο σημαντικό στοιχείο-κλειδί για την επιτυχία.

Ποιοι σας στήριξαν περισσότερο στο εγχείρημα που ονομάζεται Frink; Οικογένεια, καθηγητές, μέντορες;

Το Frink έχει πραγματοποιηθεί 100% bootstrapped, δηλαδή με αποκλειστικά δικούς μας πόρους. Βέβαια, πάντα υπήρχε υποστήριξη και feedback από συγγενείς και φίλους. Με γνώμες κι απόψεις που βοήθησαν στο χτίσιμο του όλου εγχειρήματος. Οι σημαντικότερη στήριξη που έχουμε πάρει προέρχεται από το ACEin | Athens Center for Εntrepreneurship & Innovation, με χώρο εργασίας, mentoring, networking αλλά και βοήθεια για τη συμμετοχή μας σε συνέδρια κι εκδηλώσεις. Επίσης, πρέπει να αναφέρουμε το Stone Soup και την Action Finance Initiative- AFI.

06_Precoupon_GR

Οι συνιδρυτές του Frink: 

  • Στέφανος Πρόκος, CEO: ΜΜΕ και Επικοινωνία στο ΕΚΠΑ και MBA International του ΔΕΤ στο ΟΠΑ, δούλεψε σε πολυεθνική εταιρία, σε τμήμα πωλήσεων και marketing, έφυγε διότι ήθελε να ασχοληθεί με νέες τεχνολογίες, δούλεψε για 1,5 έτος σαν σύμβουλος start up επιχειρήσεων και πλέον ασχολείται αποκλειστικά με το frink κάνοντας παράλληλα και free lancing.
  • Κωνσταντίνος Γέρος, COO: Πανεπιστήμιο Πειραιά στο Τμήμα Ψηφιακών συστημάτων, καιBusiness Communication στο SUNY Empire Colllege. Όσον αφορά την εργασιακή του εμπειρία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ΑΕΠΙ, μεγάλη τηλεφωνική εταιρία στο τμήμα Sales και σαν υπεύθυνος καταστήματος, project management σε όμιλο κατασκευαστικών εταιριών.
  • Γιώργος Χαλαϊζόπουλος, CTO: μόλις 23. πληροφορική και τηλεπικοινωνία στο καποδιστριακό. Μέσα από τον Στέφανο βρέθηκε σε ένα πρόγραμμα με developers έχει απασχοληθεί σε διάφορα projects.

Η Frink Team περιλαμβάνει και τους: Αντώνη Μαργέτη – Sales Country Manager, Φροσσύνη Δρακούλη – CMO, Πέτρο Δημητρακόπουλο – iOS Developer, Παναγιώτης Ξυνός – Backend Consultant

Το Frink έχει συμμετάσχει και βραβευθεί σε διαφόρους διαγωνισμούς (Crazy Business Idea, Ennovation κ.α.) και έχει επιλεχθεί να συμμετάσχει σε διάφορα τεχνολογικά και start-up συνέδρια όπως το Web Summit 2015 στην Ιρλανδία και Wolves Summit 2016 στην Πολωνία

Ακολούθησε το Frink εδώ:
www.frink.gr

www.facebook.com/frinkapp

Για τις επιχειρήσεις:

www.frink.biz