H Coca-Cola ενώνει τις δυνάμεις της με το What's Up σε μια μεγάλη προωθητική ενέργεια φέτος το καλοκαίρι!
Για πρώτη φορά Coca-Cola και What's Up μαζί, με επίκεντρο τους νέους!

coca-cola

Για πρώτη φορά Coca-Cola και What’s Up μαζί, με επίκεντρο τους νέους!

Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola στην Ελλάδα, ενώνει τις δυνάμεις της με το What’s Up, τη νεανική καρτοκινητή της COSMOTE.

Η συνεργασία αφορά σε μια σημαντική προωθητική ενέργεια, που θα πραγματοποιηθεί σε όλη την Ελλάδα, το φετινό καλοκαίρι. Πιο συγκεκριμένα, για τρεις ολόκληρους μήνες, όλοι οι καταναλωτές που θα απολαμβάνουν τις αγαπημένες τους Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta και Sprite, θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό, προκειμένου να κερδίσουν δωρεάν χρόνο ομιλίας, δωρεάν ΜΒ και συσκευές κινητών τηλεφώνων από το What’s Up.

Ο διαγωνισμός θα διεξάγεται μέσω της ιστοσελίδας summer.coca-cola.gr, που σχεδιάστηκε ειδικά για την προωθητική ενέργεια.

what's up

Όπως δήλωσε η κα Ελεάννα Παπαδημητρίου, Senior Brand Manager My Coke, με ευθύνη για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αυτό το καλοκαίρι έχουμε στο πλευρό μας το What’s Up της COSMOTE, ένα νεανικό brand με το οποίο μοιραζόμαστε τον ίδιο ενθουσιασμό και πάθος για τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους νέους.

Μέσα από τη μεγαλύτερη προωθητική ενέργεια Coca-Cola και What’s Up που έγινε ποτέ, στόχος μας είναι να προσφέρουμε ακόμη περισσότερες ξεχωριστές στιγμές σε όλους τους νέους, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας».

Ο κος Δημήτρης Φούσιας, Prepaid Brands Communication Manager COSMOTE, δήλωσε: «Η συνεργασία μας με την Coca-Cola έρχεται σε ένα κομβικό σημείο για εμάς, αφού πρόσφατα παρουσιάσαμε στο κοινό τη νέα ταυτότητα του What’s Up.

Καλωσορίζουμε τους καταναλωτές μας στη νέα εποχή του What’s Up με μια ξεχωριστή προωθητική ενέργεια, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές μας να κερδίζουν καθημερινά μοναδικά δώρα επικοινωνίας».

Η ενέργεια αυτή της Coca-Cola και του What’s Up θα υποστηριχθεί μέσα από ένα πλούσιο πλάνο επικοινωνίας, που θα περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, έντυπες καταχωρήσεις, outdoor και below the line επικοινωνία.

Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως η προωθητική ενέργεια έρχεται να ενισχύσει το έντονο επικοινωνιακό πλάνο και του ίδιου του What’s Up, το οποίο αυτό το καλοκαίρι συστήθηκε με νέο λογότυπο στο κοινό του και νέα καμπάνια που παροτρύνει τους νέους να απολαύσουν την νεανική ηλικία τους, να αδράξουν τη μέρα και να ζήσουν έντονα το κάθε τους ΤΩΡΑ, με το μήνυμα «Όλα είναι τώρα».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

15-02-2024

Νέα Σμύρνη

Υπάλληλοι γραφείου

Μερική Απασχόληση

15-03-2024

Αργυρούπολη

590

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
20:00
-
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
20:00
-
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
20:15
-
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
20:15
-
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;