Αυτά είναι τα φαγητά που δε πρέπει να τρως το βράδυ

Από neolaia.gr Team 18 Φεβρουαρίου 2016

Ποια φαγητά πρέπει να αποφεύγουμε στο βραδινό μας; 

Όπως θα σου πει ο κάθε διατροφολόγος κανονικά δε πρέπει να τρώμε βραδινό μετά τις 20:30. Εάν θέλουμε να φάμε κάτι μετά από αυτή την ώρα θα πρέπει να είναι ένα ελαφρύ σνακ και κατά προτίμηση πριν τις 22:00.

Οι περισσότεροι Έλληνες, σύμφωνα με τα στατιστικά, εφόσον τρώνε αργά μεσημεριανό είναι λογικό να τρώνε και αργά βραδινό. Καταλαβαίνουμε ότι έχει να κάνει με τον τρόπο ζωής και τις συνήθειες. Ούτε εμείς θα μπορούσαμε να τρώμε μεσημεριανό στις 12:00 και βραδινό στις 19:00 όπως κάνουν οι ξένοι.

Εάν δεν μας πιστεύετε θα μιλήσουμε και με ντοκουμέντα!
Το 2005, επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Υγείας & Επιστήμης του Oregon διαπίστωσαν πως είτε τάιζαν πειραματόζωα αργά το βράδυ είτε πρωί ή οποιαδήποτε άλλη ώρα της ημέρας, το σωματικό βάρος τους δεν επηρεαζόταν. Τον Απρίλιο όμως μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε 52 εθελοντές και δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «Obesity» έδειξε ότι το φαγητό αργά το βράδυ μπορεί να επηρεάσει τη σιλουέτα μας.

Οι ερευνητές κατέγραφαν επί μία εβδομάδα τις συνήθειες ύπνου και διατροφής των εθελοντών τους. Οι μισοί από αυτούς πήγαιναν για ύπνο αργά τη νύχτα, ενώ οι υπόλοιποι όχι. Οι εθελοντές της πρώτης ομάδας κατά μέσο όρο είχαν υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος, έτρωγαν περισσότερες θερμίδες με το βραδινό τους γεύμα, κατανάλωναν λιγότερα φρούτα και λαχανικά και κοιμόντουσαν λιγότερες ώρες.

Εάν λοιπόν λόγω των ρυθμών σας αναγκάζεστε να τρώτε μετά τις 20:00, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να μη φάτε κάποια από τις παρακάτω τροφές:
Κόκκινο κρέας:  Είναι ένα από τα πιο ακατάλληλα φαγητά για βραδινό. Θα σου πέσει σίγουρα «βαρύ».
Λαχανικά: Μπορεί να είναι σούπερ υγιεινά, αλλά περιέχουν πολλές φυτικές ίνες. Αυτές καθυστερούν πάρα πολύ να «αφομοιωθούν» από το στομάχι και το έντερο γι’ αυτό και ενδέχεται να σε «χαλάσουν».

Επεξεργασμένα τρόφιμα : Ένα απλό παράδειγμα είναι τα πατατάκια. Όλες οι επεξεργασμένες τροφές έχουν υψηλές δοσολογίες γλουταμινικού νατρίου, το οποίο επίσης καθυστερεί την ώρα που σας παίρνει τελικά ο ύπνος. Γενικά είναι καλό να τα αποφεύγεις.

Πίτσα-σουβλάκια κλπ : Τα πολύ λιπαρά φαγητά, εκτός από κιλά, θα σου φέρουν συνήθως και καούρα, καθώς ο οργανισμός προσπαθεί να ρίξει ρυθμούς όσο πλησιάζει η ώρα του ύπνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ