Κυτταρίτιδα: 12 τροφές που συνεισφέρουν στην καταπολέμησή της!

Από neolaia.gr Team 25 Μαΐου 2015

Η κυτταρίτιδα, ή αλλιώς η όψη «φλοιού πορτοκαλιού» είναι ένα από τα γυναικεία ζητήματα που δεν κάνει διακρίσεις στην ηλικία.

«Πλήττει» κυρίως το γυναικείο φύλο, και όσο εύκολα μπορεί να εμφανιστεί στην επιδερμίδα σου, άλλο τόσο δύσκολα μπορεί να εξαλειφθεί από αυτή.

Αποτελεί έναν από τους γυναικείους «εφιάλτες», και οι συνήθεις αιτίες εμφάνισής της είναι: η κακή διατροφή, η κληρονομικότητα, το κάπνισμα, το αλκοόλ, οι ορμονικές διαταραχές, η καθιστική ζωή, η έλλειψη άσκησης, η δυσκοιλιότητα και η διαταραγμένη κυκλοφορία του αίματος.

Δες στη λίστα που ακολουθεί ποιες είναι οι κυριότερες τροφές- «σύμμαχοί» σου στην καταπολέμηση στης κυτταρίτιδας και προσπάθησε να τις εντάξεις στην καθημερινή σου διατροφή.

1. Το μπρόκολο

Αποτελεί πηγή άλφα λιποϊκού οξέος, το οποίο εμποδίζει την σκλήρυνση του κολλαγόνου, που είναι ένα από τα συστατικά στοιχεία του δέρματος.

2. Τα πορτοκάλια

Επειδή είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης C, και περιέχουν και βιοφλαβονοειδή, επιτυγχάνουν την ενίσχυση της κυκλοφορίας του αίματος, κι ενδυναμώνουν και τα τριχοειδή αγγεία.

3. Τα σπαράγγια

Συγκρατούν την πίεση του αίματος ενισχύοντας τις φλέβες και τις αρτηρίες. Το φολικό οξύ που περιέχουν, έχει ηρεμιστικές ιδιότητες, γεγονός που συμβάλλει στην αποβολή του στρες από τον οργανισμό. Ως γνωστόν, το στρες συμβάλλει στη συσσώρευση λίπους στο σώμα, και οδηγεί έτσι στη δημιουργία κυτταρίτιδας.

4. Ο ανανάς

Μιας κι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, βοηθά στην καταπολέμηση των κατακρατήσεων κι έχει παράλληλα και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

5. Ο σολωμός

Επειδή περιέχει Ω3 λιπαρά ενισχύει το δέρμα. Τα Ω3 λιπαρά περιορίζουν την εμφάνιση φλεγμονών στο καρδιαγγειακό σύστημα, ενδυναμώνοντάς το και ενισχύοντας επίσης και το λεμφικό σύστημα, καθιστώντας τα έτσι ως την ιδανική άμυνα εναντίον της κυτταρίτιδας.

6. Το αβοκάντο

Τα λιπαρά οξέα που περιέχει βοηθούν στη μείωση της κυτταρίτιδας.
Δες τη συνέχεια στο teens.gr