Οι 12 καλύτερες τροφές που θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος εύκολα και γρήγορα! (Λίστα)

Από Ράνια Στρατάκη 26 Ιανουαρίου 2015

Υπάρχουν τροφές που, πέρα από νόστιμες, θα σε βοηθήσουν να βάλεις «μπουρλότο» στο ανεπιθύμητο λίπος! Θα ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό σου και θα συντελέσουν στην απώλεια βάρους!

Δες εδώ τη λίστα:

1. Το grapefruit: η βιταμίνη C που περιέχει βοηθά στο μεταβολισμό του λίπους. Αν καταναλώσεις μισό grapefruit για πρωινό, ή μισή ώρα πριν από κάθε σου γεύμα, θα σε βοηθήσει να νιώσεις πιο γρήγορα χορτάτος, κι έτσι να καταναλώσεις μικρότερη ποσότητα φαγητού.

2. To μαύρο πιπέρι: η πιπερίνη την οποία περιέχει, έχει αποδειχθεί ότι εμποδίζει τη δημιουργία κυττάρων λίπους στο σώμα. Το μαύρο πιπέρι, μάλιστα, έχει αποδειχθεί ότι συντελεί στην επιτάχυνση του μεταβολισμού σου.

3. Η κανέλα: μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, γεγονός που μειώνει και την όρεξη για φαγητό. Μπορείς να προσθέσεις λίγη κανέλα στον καφέ, το τσάι, το γιαούρτι ή την φρουτοσαλάτα σου, ώστε να την εντάξεις εύκολα στην καθημερινή σου διατροφή.

4. Τα αυγά: έχουν πολύ λίγες θερμίδες, αποτελούν μια πλούσια πηγή πρωτεΐνης (μιας και ένα αυγό περιέχει 7 γραμμάρια πρωτεΐνης), καθώς και άλλα ευεργετικά συστατικά. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα αυγά αποτελούν εξαιρετική επιλογή για πρωινό. Προσοχή όμως, στην περίπτωση που έχεις υψηλά επίπεδα χοληστερίνης, θα πρέπει να τα καταναλώνεις με μέτρο.

 

5. Τα μήλα (και τα φρούτα γενικώς): είναι πλούσια σε βιταμίνες, βοηθούν στην επίτευξη γρήγορου κορεσμού,και προσφέρουν στον οργανισμό σου όλα τα απαιτούμενα σάκχαρα, χωρίς να χρειαστεί να καταναλώσεις επεξεργασμένα τρόφιμα για να ικανοποιήσεις την ανάγκη σου για γλυκό.

6. Το πράσινο τσάι: επειδή είναι πλούσιο σε κατειχίνες και αντιοξειδωτικά, εμποδίζει τη συσσώρευση λίπους (και ιδιαιτέρως στην περιοχή της κοιλιάς). Ακόμη, ενεργοποιεί και επιταχύνει τον μεταβολισμό, και μειώνει το στρες.

7. Τα blueberries: είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά κι έχουν πολύ λίγες θερμίδες. Μισή κούπα blueberries έχουν μονάχα 40 θερμίδες! Μπορείς να τα εντάξεις στη καθημερινή σου διατροφή σε σαλάτες, με γιαούρτι ή σε smoothies.

8.Τα αμύγδαλα: είναι πλούσια σε πρωτεΐνη,φυτικές ίνες και κάνουν καλό στην καρδιά. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι μια ποσότητα, της τάξης των 23 αμυγδάλων, μπορεί να επιτύχει αυτομάτως κορεσμό. Επίσης, αποτελούν ιδανική επιλογή snack για τη λιγούρα ανάμεσα στα γεύματα!

9. Οι πιπεριές chilly: η καψαϊκίνη που περιέχουν ως φυσικό συστατικό, μειώνει την όρεξη για φαγητό. Επίσης λόγω της καυτερής τους γεύσης, συντελούν στην αυξημένη κατανάλωση νερού, γεγονός που εμποδίζει την κατακράτηση υγρών στον οργανισμό.

10. Ο καφές: για την ακρίβεια, η καφεΐνη που περιέχει επιταχύνει τον μεταβολισμό. Ασφαλώς αυτό ισχύει στην περίπτωση που τον καταναλώνεις σκέτο, χωρίς ζάχαρη και γάλα. Επίσης η ενδεδειγμένη ποσότητα κατανάλωσης καφέ, ημερησίως, είναι 1-3 φλυτζάνια.

11. Το κινόα: ως δημητριακό είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη κι έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, δηλαδή βοηθά στην μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, πράγμα που συντελεί στο να μην έχεις λιγούρες για υδατάνθρακες και γλυκά.

12. Tα λαχανικά: η ενδεδειγμένη ημερήσια πρόσληψη λαχανικών είναι 2-3 κούπες. Τα διατροφικά τους οφέλη είναι πολλά, μιας και είναι πλούσια σε βιταμίνες και φυτικές ίνες.
Plus επιταχύνουν τον μεταβολισμό των υπολοίπων τροφών και οδηγούν σε γρήγορο κορεσμό.