Η FIFA αποφάσισε να δώσει στους θεατές των αγώνων την ευκαιρία να επιλέξουν σε ποιον παίκτη κάθε αγώνα θα απονέμεται ο τίτλος “Man of the Match”, σε ψηφοφορία μέσω του Twitter.
Πιο συγκεκριμένα, ο οργανισμός διοίκησης του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, σε συμφωνία με τον επίσημο χορηγό του Μουντιάλ, Budweiser που θα υποστηρίξει το εγχείρημα, φιλοδοξούν να αυξήσουν τον αριθμό συμμετεχόντων θεατών στη διαδικασία, μεταφέροντας την ψηφοφορία για τον κορυφαίο παίκτη του αγώνα στα Social Media.
Μάλιστα, στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου του 2010, η συμμετοχή στην ψηφοφορία ήταν εφικτή μόνο μέσω του επίσημου σάιτ της FIFA, ενώ στη φετινή διοργάνωση, η ψηφοφορία θα ενεργοποιείται στην αρχή του δευτέρου ημιχρόνου κάθε αναμέτρησης, και μέσω αυτής οι fan θα επιλέγουν την εικόνα του παίκτη, προσθέτοντας το hashtag #ManOfTheMatch, προκειμένου να καταχωρείται η ψήφος τους ως έγκυρη.
Τέλος, ο διευθυντής μάρκετινγκ της FIFA δήλωσε σχετικά ότι η εν λόγω διαδικασία “δίνει στους θεατές την ευκαιρία να αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι του αγαπημένου τους αθλήματος”, ενώ η ψηφοφορία θα είναι διαθέσιμη στις εξής γλώσσες: Αγγλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά, Γαλλικά και Αραβικά.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
03-01-2024
Μενίδι
Υπάλληλοι γραφείου
Μερική Απασχόληση
15-03-2024
Αργυρούπολη
590