E-Learning ΕΚΠΑ | Νέος Κύκλος Προγραμμάτων με Μειωμένα Δίδακτρα

e-learning ekpa

Το e-learning του Κέντρου Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), συνεχίζοντας την πρωτοπορία του στο χώρο της εξ Αποστάσεως (μέσω Διαδικτύου) Εκπαίδευσης, διαθέτει το νέο κύκλο Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (31A):

  • Business Administration
  • Entrepreneurship and E-shop Development (νέο)
  • Έρευνα Μάρκετινγκ (νέο)
  • Εξαγωγές και Διαδίκτυο (νέο)
  • Human Resources Management and Organizational Analysis
  • Data Analytics and International Banking (νέο)
  • Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
  • Ψυχοθεραπεία : Θεωρία και Πράξη
  • Μαθησιακές Δυσκολίες – Δυσλεξία
  • Ειδική Αγωγή

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν από ένα εύρος 150 προγραμμάτων διάρκειας 3 έως 9 μηνών που κατηγοριοποιούνται σε 23 εκπαιδευτικές κατευθύνσεις και οδηγούν στη χορήγηση Πιστοποιητικού Εξειδίκευσης ή Επιμόρφωσης.

Για το ακαδημαϊκό έτος 2012-2013 ισχύουν :

  • δωρεάν υπηρεσίες εξατομικευμένης πληροφόρησης, διαχείρισης σταδιοδρομίας και επαγγελματικού προσανατολισμού  (επαγγέλματα με ζήτηση, τεχνικές αναζήτησης εργασίας, όλα τα ΜΒΑs σε Ελλάδα και Ευρώπη – προϋποθέσεις εισόδου, σχετική αρθογραφία κ.α) μέσω της www.edujob.gr σε όσους πραγματοποιήσουν εγγραφή στον τρέχοντα εκπαιδευτικό κύκλο (31Α)
  • νέα μειωμένα δίδακτρα και ειδικές τιμές για άνεργους, πολύτεκνους, ΑΜΕΑ και οικονομικά ασθενείς

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλλουν απόφοιτοι ΑΕΙ / ΤΕΙ και απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχετική εργασιακή εμπειρία.

Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων 17/5/2013 – Έναρξη Μαθημάτων 20/5/2013.

Περισσότερες πληροφορίες στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Αθήνα

Υπηρεσίες Εστίασης

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
20:00
-
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
20:00
-
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
20:15
-
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
20:15
-
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;