Πάει πια η εποχή που πηγαίναμε στο σούπερ μάρκετ και θυμόμασταν βλέποντας τα ράφια τι θέλουμε να αγοράσουμε. Στατιστικά πάντα ψωνίζαμε πολύ περισσότερα από αυτά που χρειαζόμαστε, κάτι που δεν είναι τόσο εύκολο πλέον.
Έτσι, όλο και περισσότεροι καταφεύγουμε στα ψώνια με λίστα, με το ποσοστό των Ελλήνων που το καθιέρωσε πλέον να φτάνει το 96%, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών! Ακόμα, αλλάζει η συνήθεια του καταναλωτή να εμμένει σε μια μάρκα προϊόντος, έχοντας ως πρωταρχικό κριτήριο πλέον τη συμφέρουσα τιμή. Μάλιστα, το 74% δήλωσε πως αγοράζει λιγότερα προϊόντα, με το 17% να μένει στα απολύτως απαραίτητα.
Το ενθαρρυντικό είναι πως το 87% όσων συμμετείχαν στην έρευνα δείχνει να προτιμά τα ελληνικά προϊόντα, απομακρυνόμενοι από τα εισαγόμενα. Εσείς έχετε αλλάξει συνήθειες όταν ψωνίζετε;
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Επιστήμες
Μερική Απασχόληση
31-01-2024
Ξηροκρηνη
400
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά