Ινστιτούτο Επικοινωνίας | Σεμινάριο με θέμα

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας και το Interactive Advertising Bureau διοργανώνουν την Παρασκευή 6 Απριλίου 2012, σεμινάριο – workshop  “Marketing Seminar on Social Media” διάρκειας 8 ωρών.

Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο του σεμιναρίου, είναι η βασική εξοικείωση στελεχών επιχειρήσεων με τα Social Media και τις δυνατότητες αξιοποίησης τους, στις λειτουργίες της επιχείρησης με έμφαση στο Marketing.

Η μέθοδος
Η μέθοδος παρουσίασης του θέματος χρησιμοποιεί το θεματικό αντικείμενο αυτό καθ’ αυτό, δηλαδή θα γίνει εξοικείωση και διδαχή για τα social media μέσα από τα social media:

  • Με χρήση video
  • Online επιδείξεων
  • Ανοίγματος λογαριασμών
  • Ενσωμάτωσης (με την πρόοδο του σεμιναρίου) της διδασκαλίας σ΄ένα δημόσια προσβάσιμο μέσο

Οι στόχοι
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν:

  • Να αντιλαμβάνονται τι είναι τα social media (“μέσα κοινωνικής δικτύωσης”) πως ξεκίνησαν και τι μορφές έχουν.
  • Να καταλάβουν πως εντάσσονται στο σύγχρονο εταιρικό περιβάλλον και τις λειτουργίες που εξυπηρετούν
  • Να αντιληφθούν τους βασικούς κανόνες εμπλοκής στα social media με έμφαση στη λειτουργία του marketing
  • Να αναγνωρίσουν τις βασικές πλατφόρμες social media
  • Να μπορούν να δουλέψουν με τα κυριότερα απ’ αυτά, είτε για προσωπική χρήση είτε για εταιρική
  • Να αντιληφθούν τις μεταξύ τους διασυνδέσεις και την αξιοποίηση και τα οφέλη τους
  • Να σχηματίσουν μια πρώτη άποψη για το ποια social media ενδείκνυνται αναλόγως του επιδιωκόμενου στόχου

Τα θέματα

  • Εισαγωγή στα social media: Θεωρητικό και Τεχνολογικό υπόβαθρο
  • Social media στην πράξη:
    – Blogs
    – Social Networks (Facebook)
    – Microblogging (Twitter)
    – Video and Audio sharing (YouTube, Flickr, Podcasts)
    – Social bookmarking (Delicious, Digg)
    – Location Based (Foursquare)
  • Lab: Πως στήνουμε παρουσία στα social media (περιλαμβάνει υποθετικό παράδειγμα εταιρείας με άνοιγμα λογαριασμών και ρυθμίσεις blog, twitter, facebook, youtube)
  • Βασικές αρχές παρακολούθησης της φήμης στα social media
  • Wrap-up, συμπεράσματα, αντιδιαστολή με παραδοσιακό marketing & διαφήμιση

Εισηγητές:

  • Νίκος Αναγνώστου, Partner, Scicada new media agency
  • Βασίλης Γουλανδρής, Partner, Scicada new media agency

Επιστημονικός Υπεύθυνος
Ανδρέας Ευαγγελάτος, Στέλεχος Εργαστηρίου Πολυμέσων και Επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της Επιτροπής Επιμόρφωσης του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε στελέχη τμημάτων marketing, εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
  • Σε στελέχη τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών, CRM και πωλήσεων
  • Σε client service managers εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας, εταιρειών δημοσίων σχέσεων.
  • Σε στελέχη συμβουλευτικών εταιρειών επικοινωνίας.

Τιμή συμμετοχής

  • Μέλη IAB Hellas / Ινστιτούτου Επικοινωνίας € 270
  • Μη μέλη € 310

*(Δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)
Ημερομηνία και τόπος διεξαγωγής: Παρασκευή 6 Απριλίου, 2012 Ξενοδοχείο Central, Απόλλωνος 21, Πλάκα

Διάρκεια: 8 ώρες, (9:30-17:30)

Πληροφορίες
Αιτήσεις συμμετοχής εδώ

Γραμματεία ΙΕπ / IAB, Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, Τηλ. 210 3318065-7, Fax 210 3213570, email: info@ioc.gr

 1. Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. (αναμένεται η εγκύκλιος ΟΑΕΔ 2012)
2. Προσοχή: Η καταληκτική ημερομηνία αίτησης για συμμετοχή μέσω ΟΑΕΔ είναι 5 εργάσιμες πριν τη διεξαγωγή του Σεμιναρίου.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

05-02-2024

Αθήνα

Υπηρεσίες Εστίασης

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
20:00
-
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
20:00
-
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
20:15
-
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
20:15
-
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;