Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας και το Interactive Advertising Bureau διοργανώνουν την Παρασκευή 6 Απριλίου 2012, σεμινάριο – workshop “Marketing Seminar on Social Media” διάρκειας 8 ωρών.
Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο του σεμιναρίου, είναι η βασική εξοικείωση στελεχών επιχειρήσεων με τα Social Media και τις δυνατότητες αξιοποίησης τους, στις λειτουργίες της επιχείρησης με έμφαση στο Marketing.
Η μέθοδος
Η μέθοδος παρουσίασης του θέματος χρησιμοποιεί το θεματικό αντικείμενο αυτό καθ’ αυτό, δηλαδή θα γίνει εξοικείωση και διδαχή για τα social media μέσα από τα social media:
- Με χρήση video
- Online επιδείξεων
- Ανοίγματος λογαριασμών
- Ενσωμάτωσης (με την πρόοδο του σεμιναρίου) της διδασκαλίας σ΄ένα δημόσια προσβάσιμο μέσο
Οι στόχοι
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν:
- Να αντιλαμβάνονται τι είναι τα social media (“μέσα κοινωνικής δικτύωσης”) πως ξεκίνησαν και τι μορφές έχουν.
- Να καταλάβουν πως εντάσσονται στο σύγχρονο εταιρικό περιβάλλον και τις λειτουργίες που εξυπηρετούν
- Να αντιληφθούν τους βασικούς κανόνες εμπλοκής στα social media με έμφαση στη λειτουργία του marketing
- Να αναγνωρίσουν τις βασικές πλατφόρμες social media
- Να μπορούν να δουλέψουν με τα κυριότερα απ’ αυτά, είτε για προσωπική χρήση είτε για εταιρική
- Να αντιληφθούν τις μεταξύ τους διασυνδέσεις και την αξιοποίηση και τα οφέλη τους
- Να σχηματίσουν μια πρώτη άποψη για το ποια social media ενδείκνυνται αναλόγως του επιδιωκόμενου στόχου
Τα θέματα
- Εισαγωγή στα social media: Θεωρητικό και Τεχνολογικό υπόβαθρο
- Social media στην πράξη:
– Blogs
– Social Networks (Facebook)
– Microblogging (Twitter)
– Video and Audio sharing (YouTube, Flickr, Podcasts)
– Social bookmarking (Delicious, Digg)
– Location Based (Foursquare) - Lab: Πως στήνουμε παρουσία στα social media (περιλαμβάνει υποθετικό παράδειγμα εταιρείας με άνοιγμα λογαριασμών και ρυθμίσεις blog, twitter, facebook, youtube)
- Βασικές αρχές παρακολούθησης της φήμης στα social media
- Wrap-up, συμπεράσματα, αντιδιαστολή με παραδοσιακό marketing & διαφήμιση
Εισηγητές:
- Νίκος Αναγνώστου, Partner, Scicada new media agency
- Βασίλης Γουλανδρής, Partner, Scicada new media agency
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Ανδρέας Ευαγγελάτος, Στέλεχος Εργαστηρίου Πολυμέσων και Επικοινωνίας Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της Επιτροπής Επιμόρφωσης του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.
Σε ποιους απευθύνεται
- Σε στελέχη τμημάτων marketing, εταιρικής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων
- Σε στελέχη τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών, CRM και πωλήσεων
- Σε client service managers εταιρειών διαφήμισης και επικοινωνίας, εταιρειών δημοσίων σχέσεων.
- Σε στελέχη συμβουλευτικών εταιρειών επικοινωνίας.
Τιμή συμμετοχής
- Μέλη IAB Hellas / Ινστιτούτου Επικοινωνίας € 270
- Μη μέλη € 310
*(Δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)
Ημερομηνία και τόπος διεξαγωγής: Παρασκευή 6 Απριλίου, 2012 Ξενοδοχείο Central, Απόλλωνος 21, Πλάκα
Διάρκεια: 8 ώρες, (9:30-17:30)
Πληροφορίες
Αιτήσεις συμμετοχής εδώ
Γραμματεία ΙΕπ / IAB, Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, Τηλ. 210 3318065-7, Fax 210 3213570, email: info@ioc.gr
1. Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. (αναμένεται η εγκύκλιος ΟΑΕΔ 2012)
2. Προσοχή: Η καταληκτική ημερομηνία αίτησης για συμμετοχή μέσω ΟΑΕΔ είναι 5 εργάσιμες πριν τη διεξαγωγή του Σεμιναρίου.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
05-02-2024
Αθήνα
Υπηρεσίες Εστίασης
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος