Σε επαναφορά του έως πρότινος ισχύοντος συστήματος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για όσα οχήματα κυκλοφόρησαν πριν από το 2011 προσανατολίζεται η κυβέρνηση μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν πέρυσι το Δεκέμβριο, καθώς το σύστημα είχε ως αποτέλεσμα την επιβάρυνση ιδιοκτητών παλαιών κυρίως αυτοκινήτων.
Ή μάλλον πάμε απο την αρχή…
Σε επαναφορά του έως πρότινος ισχύοντος συστήματος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, προσαυξημένα κατά 10-15% (από 52,9 έως 667 ευρώ), για όσα οχήματα κυκλοφόρησαν πριν από το 2011 προσανατολίζεται η κυβέρνηση μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν πέρυσι το Δεκέμβριο, καθώς το σύστημα είχε ως αποτέλεσμα την επιβάρυνση ιδιοκτητών παλαιών κυρίως αυτοκινήτων.
Τα τέλη για όσα Ι.Χ. κυκλοφορήσουν από την πρώτη Ιανουαρίου 2011 θα υπολογίζονται ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπουν για κάθε χιλιόμετρο, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο κυβισμός.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον “Ελεύθερο Τύπο”, θα υπάρχει επιβάρυνση:
- 0,50 ευρώ ανά γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα για αυτοκίνητα που εκπέμπουν 100 γραμμάρια/χιλιόμετρο
- 1 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 101-150 γραμμάρια/χιλιόμετρο
- 1,5 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 151-200 γραμμάρια/χιλιόμετρο
- 2 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 201-250 γραμμάρια/χιλιόμετρο
- 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο για αυτοκίνητα που εκπέμπουν από 250 γραμμάρια και πάνω ανά χιλιόμετρο
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
06-03-2024
Αθήνα
Υπάλληλοι γραφείου
Μερική Απασχόληση
15-03-2024
Αργυρούπολη
590