Balux Revival | Μεγάλη Διαδραστική Καμπάνια μέσω Facebook

Από Γ. Τσαλίκης 14 Ιουνίου 2010

Ο όμιλος Παπαθεοχάρη και το Balux Club πρωτοτυπούν για ακόμα μια φορά αναδιαμορφώνοντας τον τρόπο που αντιλαμβάνονται οι επιχειρήσεις Εστίασης και Ψυχαγωγίας όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού την σχέση τους με το κοινό.

Από την Δευτέρα 14 Ιουνίου και για τις επόμενες 6 μέρες , κάθε επισκέπτης της επίσημης σελίδας του BaluxRevival στο Facebook, θα έχει την δυνατότητα, επιλέγοντας το κουτί ‘Discussions’, να προτείνει μέσα από ένα απλό σχόλιο τον Dj που θα ήθελε να δει να ανεβαίνει στα Decks αυτό το καλοκαίρι!

Η καμπάνια έχει τίτλο ‘My House’ και οι πρωταγωνιστές αυτής θα είναι αποκλειστικά οι φαν της σελίδας της επιχείρησης στο Faceboook. To Balux Club θα μελετήσει όλες τις προτάσεις και θα επιλέξει μέσα από αυτές,τον πιο δημοφιλή και αγαπητό στον κόσμο Dj της House μουσικής σκηνής, για 1 μοναδικό ‘House Thursdays’ event,στον σχεδιασμό του οποίου θα έχει συμβάλλει ουσιαστικά το κοινό!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ