Μόλις πριν από μερικούς μήνες η Gen Z και οι millennials, προχωρούσαν σε ακριβές αγορές από πολυτελείς οίκους, οι οποίες δεν πρόδιδαν την τιμή τους, ακολουθώντας το trend της «ήσυχης πολυτέλειας» και δικαιολογώντας τα έξοδά τους, με ένα άλλο trend, αυτού των «μαθηματικών για κορίτσια».
Η αλλαγή της χρονιάς όμως φαίνεται πως έκανε τους νέους να σκεφτούν πιο ώριμα και υπεύθυνα, καθώς στέφονται προς το νέο trend, της «ηχηρής αποταμίευσης».
Τι είναι η «ηχηρή αποταμίευση»;
Η τάση της «ηχηρής αποταμίευσης», η οποία όπως και οι υπόλοιπες έχει γίνει trend μέσω του TikTok, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να αναλάβουν τον έλεγχο των οικονομικών τους, παίρνοντας πιο συνειδητές αποφάσεις σχετικά με το πού ξοδεύουν τα χρήματά τους.
Η ιδέα που προκαλεί πάταγο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επικεντρώνεται γύρω από τον καθημερινό άνθρωπο, σύμφωνα με το viral βίντεο TikTok του Lukas Battle.
«Ας στείλουμε ένα μήνυμα στις εταιρείες σχετικά με το επίπεδο πληθωρισμού. Ας πάρουμε θέση», είπε ο Battle.
«Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε “δεν έχω αρκετά”, αλλά “δεν θέλω να ξοδέψω”», εξήγησε ο Battle.
«Το να είσαι δυνατός μπορεί να είναι ενδυναμωτικό», τόνισε η Erica Sandberg, ειδική στα προσωπικά οικονομικά στο CardRates.com. «Με αυτή τη διαδικασία, γίνεσαι περήφανος που φέρνεις από το σπίτι σου ένα μεσημεριανό γεύμα στο γραφείο, φτιάχνεις τον καφέ σου ή παίρνεις το λεωφορείο».
Πηγή: moneyreview.gr
Διάβασε ακόμα:
- Gen Z: Προτιμά να δουλεύει για να ζει αντί να ζει για να δουλεύει – Ο λόγος
- Βιώνοντας burnout όταν είσαι φοιτητής – Πώς θα το αντιμετωπίσεις
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
03-01-2024
Μενίδι
Υπηρεσίες Εστίασης
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος