Τα νέα δεδομένα στο Twitter, μετά την εξαγορά του από τον Έλον Μασκ, οδήγησαν τον οίκο Balenciaga να αποχωρήσει από το κοινωνικό δίκτυο.
Ο πολυτελής οίκος γίνεται το πρώτο μεγάλο brand μόδας που αποχωρεί από το Twitter, εν μέσω αυξανόμενων ανησυχιών σχετικά με το όραμα του νέου ιδιοκτήτη.
Μεγάλες εταιρείες, όπως η General Motors και η Dyson, έχουν ήδη αναστείλει τις διαφημιστικές τους καμπάνιες, ενώ διασημότητες, όπως η Τζίτζι Χαντίντ εγκατέλειψαν το Twitter μετά την εξαγορά της εταιρείας.
Εταιρείες και χρήστες του Twitter έχουν εκφράσει την ανησυχία τους για τα πλάνα του Έλον Μασκ, ένα εκ των οποίων αφορά την προώθηση της ελευθερίας του λόγου γεγονός που θα μπορούσε να καταστήσει πιο δύσκολο για τους διαφημιζόμενους να αποφύγουν να συνδεθούν με ρητορική μίσους και παραπληροφόρηση.
Αν και το Twitter δεν έχει ιδιαίτερη δυναμική στη βιομηχανία της μόδας, η πλατφόρμα αποτέλεσε χώρο συζητήσεων σχεδίων της Balenciaga, όπως τα oversized αθλητικά ρούχα, δερμάτινες σακούλες σκουπιδιών αξίας 1.790 δολαρίων και Crocs αξίας 950 δολαρίων.
Ο οίκος με έδρα το Παρίσι αρνήθηκε να σχολιάσει την απόφαση, αλλά επιβεβαίωσε ότι αφαίρεσε τη σελίδα της από το Twitter.
Balenciaga becomes the first major brand to delete its Twitter account https://t.co/ceI0bpbvS8
— Newshare 24 (@Newshare24) November 15, 2022
Διαβάστε ακόμη:
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Μηχανικοί
Πλήρης Απασχόληση
16-01-2024
Χαλκιδα
Πωλήσεις
Εποχιακή Εργασία
15-02-2024
Ναουσα
1.500