Πανεπιστήμιο Αιγαίου: 3ο Διεθνή Θερινό Σχολείο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας
Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου διοργανώνει το 3ο Διεθνή Θερινό Σχολείο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας

Capture-800x411

Το eBiz2015 εισάγει τους συμμετέχοντες στον κόσμο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, παρέχοντας δεξιότητες και σύγχρονες τεχνικές που στοχεύουν στην προσέγγιση και απόκτηση διαδικτυακών πελατών.

Ο σκοπός του eBiz2015 είναι η εις βάθος εισαγωγή στις τεχνολογίες καιεφαρμογές ψηφιακής επικοινωνίας, η προσέγγιση των πολύπλοκων ζητημάτων σχετικά με την ηλεκτρονική πώληση και προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, η παρουσίαση βέλτιστων στρατηγικών μάρκετινγκ και η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας μέσω σύγχρονων εργαλείων ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, όπως οι μηχανές αναζήτησης, τα κοινωνικά δίκτυα και το Programmatic advertising.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με καθηγητές του Πανεπιστημίου Αιγαίου, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Πανεπιστημίου του Michigan και με καταξιωμένους μάνατζερ και συμβούλους επικοινωνίας.

Θεματικές Ενότητες του eBiz2015

  • Digital Marketing Plan (Supported by Tempo OMD Hellas)
  • Social Media Marketing (Supported by isMOOD)
  • PPC Advertisement (Supported by Google Hellas)
  • Search Engine Optimization (Supported by Monks)
  • Advertising Analytics, Conversion Marketing

Το eBiz2015 απευθύνεται σε:

  • Προπτυχιακούς/Μεταπτυχιακούς/Διδακτορικούς φοιτητές, Post-doc ερευνητές και νέοι επιστήμονες.
  • IT επιχειρηματίες, επιχειρηματικά στελέχη και σύμβουλοι επιχειρήσεων.
  • Οποιοσδήποτε επιθυμεί να ενισχύσει τις θεωρητικές και πρακτικές του δεξιότητες στον τομέα της ηλεκτρονικής προώθησης.

Δηλώσεις συμμετοχής στο Paso.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Νέα Ιωνία Αττικής

Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης

Όλοι οι τύποι εργασίας

23-01-2024

Αθήνα

⚽🏀 LIVE SCORES
19 Μαϊ. 2024
Παν
20:00
-
Ολυ
19 Μαϊ. 2024
Άρη
20:00
-
ΠΑΟ
24 Μαϊ. 2024
ΠΑΟ
19:00
-
ΦΕΝ
24 Μαϊ. 2024
Ρεάλ
22:00
-
ΟΣΦΠ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;