Apple: Αποσύρει το διαφημιστικό 'Crush' για το iPad Pro μετά τις έντονες αντιδράσεις
Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη ενώ δεν θα προβάλει το εν λόγω σποτ στην τηλεόραση.

Όπως γράψαμε στο άρθρο για την ανακοίνωση των νέων iPad, ένα από τα πράγματα για τα οποία είναι περήφανη η Apple για τα νέα της προϊόντα, είναι το πόσο λεπτά είναι τα νέα iPad Pro, με το iPad Pro 13 να είναι το λεπτότερο προϊόν στην ιστορία της εταιρείας, δίνοντας την αίσθηση ενός “μαγικού φύλου γυαλιού” σε όποιον το πιάνει. 

Για να διαφημίσει αυτό το προσόν, η ομάδα marketing της Apple δημιούργησε ένα πρωτότυπο διαφημιστικό με τίτλο “Crush”, όπου μια τεράστια μεταλλική πρέσσα συνθλίβει όλα τα προϊόντα που μπορεί να αντικαταστήσει στην καθημερινότητα ενός χρήστη το νέο της iPad Pro, το οποίο αποκαλύπτεται στην θέση τους μόλις η πρέσα ξανανοίγει. 

Φαίνεται, όμως, πως η Apple δεν υπολόγισε την αντίδραση που θα προκαλούσε η προσέγγισή της, καθώς μετά την ανάρτηση του βίντεο στο YouTube, δεκάδες ηθοποιοι δημιουργοί και καλλιτέχνες έκαναν επικριτικές αναρτήσεις στο X.

H ανάρτηση του ηθοποιού Hugh Grant:

H ανάρτηση της Justine Bateman (ηθοποιούς και σκηνοθέτης, βραβευμένη για τη συμμετοχή της στη σειρά Family Ties)

Η ανάρτηση του Reed Morano (σκηνοθέτη του Handmaid’s Tale βραβευμένος με Emmy και Director’s Guild Award)

Η ανάρτηση του Ed Solomon (σεναριογράφου του Men In Black και της σειράς Bill & Ted):

Ακόμα και άνθρωποι που ειδικεύονται στον τομέα της επικοινωνίας σχολίασαν τη διαφήμιση με σκεπτικισμό, επισημαίνοντας την αστοχία. «Η αρχική μου σκέψη ήταν ότι η Apple έχει γίνει ακριβώς αυτό που δεν ήθελε ποτέ να είναι», είπε στο AP ο Dr. Vann Graves, εκτελεστικός διευθυντής του Brandcenter του Πανεπιστημίου Commonwealth της Virginia. 

Ο Dr. Graves έκανε μάλιστα τη σύγκριση και με τη διάσημη διαφήμιση της Apple το 1984 που παρουσίαζε τον υπολογιστή Macintosh, η οποία επικεντρώθηκε στην ανάδειξη της ατομικότητας, της δημιουργικότητας και της σκέψης «έξω από το κουτί».

Αντίθετα, πρόσθεσε ο Dr. Graves, η διαφήμιση του νέου iPad λέει: «Όχι, θα πάρουμε όλη τη δημιουργικότητα του κόσμου και θα χρησιμοποιήσουμε μια υδραυλική πρέσα για να τη συμπιέσουμε σε μια συσκευή που θα χρησιμοποιούν όλοι».

To αποτέλεσμα όλης αυτής της κατακραυγής ήταν η Apple να προχωρήσει μία σπάνια ανακοίνωση δημόσιας συγγνώμης, ενώ αποφάσισε να αποσύρει το εν λόγω διαφημιστικό, το οποίο δεν θα παίξει στην τηλεόραση όπως ήταν προγραμματισμένο. 

«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο», δήλωσε στο Ad Age ο Tor Myhren, αντιπρόεδρος επικοινωνίας και μάρκετινγκ της εταιρείας. «Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε το στόχο με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε για αυτό».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πρακτική Άσκηση

05-02-2024

Άγιος Δημήτριος Αττικής

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

21-05-2024

Καλαμαρια

⚽🏀 LIVE SCORES
01 Ιούν. 2024
Μπο
22:00
-
Ρεά

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;