Όπως γράψαμε στο άρθρο για την ανακοίνωση των νέων iPad, ένα από τα πράγματα για τα οποία είναι περήφανη η Apple για τα νέα της προϊόντα, είναι το πόσο λεπτά είναι τα νέα iPad Pro, με το iPad Pro 13 να είναι το λεπτότερο προϊόν στην ιστορία της εταιρείας, δίνοντας την αίσθηση ενός “μαγικού φύλου γυαλιού” σε όποιον το πιάνει.
Για να διαφημίσει αυτό το προσόν, η ομάδα marketing της Apple δημιούργησε ένα πρωτότυπο διαφημιστικό με τίτλο “Crush”, όπου μια τεράστια μεταλλική πρέσσα συνθλίβει όλα τα προϊόντα που μπορεί να αντικαταστήσει στην καθημερινότητα ενός χρήστη το νέο της iPad Pro, το οποίο αποκαλύπτεται στην θέση τους μόλις η πρέσα ξανανοίγει.
Φαίνεται, όμως, πως η Apple δεν υπολόγισε την αντίδραση που θα προκαλούσε η προσέγγισή της, καθώς μετά την ανάρτηση του βίντεο στο YouTube, δεκάδες ηθοποιοι δημιουργοί και καλλιτέχνες έκαναν επικριτικές αναρτήσεις στο X.
H ανάρτηση του ηθοποιού Hugh Grant:
The destruction of the human experience. Courtesy of Silicon Valley. https://t.co/273XB3CfnF
— Hugh Grant (@HackedOffHugh) May 8, 2024
H ανάρτηση της Justine Bateman (ηθοποιούς και σκηνοθέτης, βραβευμένη για τη συμμετοχή της στη σειρά Family Ties)
Truly, what is wrong with you? https://t.co/UBGszYv4CH
— Justine Bateman (@JustineBateman) May 8, 2024
Η ανάρτηση του Reed Morano (σκηνοθέτη του Handmaid’s Tale βραβευμένος με Emmy και Director’s Guild Award)
Hey @tim_cook READ THE ROOM, BRO. CUZ THIS SHIT IS ACTUALLY PSYCHOTIC https://t.co/emRqOcXDoP
— Reed Morano, A.S.C. (@reedmorano) May 8, 2024
Η ανάρτηση του Ed Solomon (σεναριογράφου του Men In Black και της σειράς Bill & Ted):
“Who needs human life and everything that makes it worth living? Dive into this digital simulacrum and give us your soul. Sincerely, Apple.” https://t.co/FtWmp098sQ
— Ed Solomon (@ed_solomon) May 8, 2024
Ακόμα και άνθρωποι που ειδικεύονται στον τομέα της επικοινωνίας σχολίασαν τη διαφήμιση με σκεπτικισμό, επισημαίνοντας την αστοχία. «Η αρχική μου σκέψη ήταν ότι η Apple έχει γίνει ακριβώς αυτό που δεν ήθελε ποτέ να είναι», είπε στο AP ο Dr. Vann Graves, εκτελεστικός διευθυντής του Brandcenter του Πανεπιστημίου Commonwealth της Virginia.
Ο Dr. Graves έκανε μάλιστα τη σύγκριση και με τη διάσημη διαφήμιση της Apple το 1984 που παρουσίαζε τον υπολογιστή Macintosh, η οποία επικεντρώθηκε στην ανάδειξη της ατομικότητας, της δημιουργικότητας και της σκέψης «έξω από το κουτί».
Αντίθετα, πρόσθεσε ο Dr. Graves, η διαφήμιση του νέου iPad λέει: «Όχι, θα πάρουμε όλη τη δημιουργικότητα του κόσμου και θα χρησιμοποιήσουμε μια υδραυλική πρέσα για να τη συμπιέσουμε σε μια συσκευή που θα χρησιμοποιούν όλοι».
To αποτέλεσμα όλης αυτής της κατακραυγής ήταν η Apple να προχωρήσει μία σπάνια ανακοίνωση δημόσιας συγγνώμης, ενώ αποφάσισε να αποσύρει το εν λόγω διαφημιστικό, το οποίο δεν θα παίξει στην τηλεόραση όπως ήταν προγραμματισμένο.
Apple Inc. issued a rare apology for an advertisement touting its latest iPad Pro that upset many creatives and other customers. The company also said it won’t air the ad on television as planned. https://t.co/3g3wgu0Y18
— Bloomberg Technology (@technology) May 10, 2024
«Η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας στην Apple και είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενδυναμώνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο», δήλωσε στο Ad Age ο Tor Myhren, αντιπρόεδρος επικοινωνίας και μάρκετινγκ της εταιρείας. «Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε το στόχο με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε για αυτό».
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πληροφορική
Πρακτική Άσκηση
05-02-2024
Άγιος Δημήτριος Αττικής
Υπάλληλοι γραφείου
Πλήρης Απασχόληση
21-05-2024
Καλαμαρια