«Περιοδεύων Θίασος»: Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για τη σκοτεινή κωμωδία με τον Γεράσιμο Γεννατά
«Περιοδεύων Θίασος»: Πάρτε μέρος στον διαγωνισμό του neolaia.gr και κερδίστε διπλές προκλήσεις για τις παραστάσεις του Σαββάτου (22/10) και της Κυριακής (23/10) στο θέατρο ΕΛΕΡ.

Το neolaia.gr σε πάει θέατρο με έναν νέο, σούπερ διαγωνισμό!

Δήλωσε συμμετοχή ακολουθώντας τα βήματα του διαγωνισμού που θα βρεις σε αυτό το post στο Instagram του neolaia.gr και γίνε ένας από τους πολλούς τυχερούς που θα κερδίσουν μία διπλή πρόσκληση για τη θεατρική παράσταση «Περιοδεύων Θίασος», μία σκοτεινή κωμωδία με πρωταγωνιστή τον αγαπημένο ηθοποιό Γεράσιμο Γεννατά στο Θέατρο ΕΛΕΡ (Φρυνίχου 10 – Αθήνα).

Η κλήρωση αφορά τις παραστάσεις του Σαββάτου (22/10) και της Κυριακής (23/10)!

Για να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό:

  • Follow @neolaia.gr
  • Tag στα σχόλια τον φίλο/η που θα πάτε παρέα
  • Γράψε στο ίδιο σχόλιο ποια μέρα θέλεις να πάτε (Σάββατο ή Κυριακή)

Extra tip: Μπορείς να κάνεις όσα commets θέλεις, οπότε μην το λυπάσαι. «ΣΠΑΣΤΟ!!!».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Neolaia.gr (@neolaia.gr)

«Περιοδεύων Θίασος»: Δύο λόγια για το θεατρικό έργο

Ο «Περιοδεύων Θίασος» είναι ένα νέο θεατρικό έργο από την βραβευμένη ηθοποιό και σκηνοθέτη, Ελεάνα Γεωργούλη, υπό τις πρωτότυπες μουσικές του Θάνου Κοσμίδη των Burger Project, η οποία ανέβηκε από το Σάββατο 22 Οκτωβρίου και κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00, και κάθε Κυριακή στις 19.00 στο Θέατρο ΕΛΕΡ. Στο ρόλο του Γελωτοποιού, ο Γεράσιμος Γεννατάς.

Μέσα από ένα παράδοξο βαριετέ καταστρώματος, η παράσταση ταξιδεύει στο χρόνο, διατρέχοντας τα πολιτικά αδιέξοδα που καταβροχθίζουν τη χώρα μας, αγγίζοντας άλλοτε βλάσφημα και άλλοτε ιλαρά τα αποτρόπαια του κόσμου που συνεχίζουν να κυριαρχούν.

Η πλοκή

Σμύρνη, Σεπτέμβρης του 1922. Ένας Αμερικανός πολίτης ναυλώνει το πλοίο Mimosa που θα μεταφέρει δύο χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας στον Πειραιά. Έχοντας μόλις γλιτώσει από τις φλόγες στην προκυμαία, τρεις θεατρίνοι, πάνω σε ένα κατάστρωμα κρατούν συντροφιά στο πλήθος μέχρι να φτάσει απέναντι.

Η ταχυδακτυλουργός Νινέτ ειδικεύεται στις εξαφανίσεις πλήθους και στις γενοκτονίες. Ο Γελωτοποιός ζωντανεύει τον Κωνσταντίνο, ένα πίθηκο με το όνομα του Βασιλιά που χορεύει μπαλέτο και τραγουδά άριες. Ο νοσταλγικός Ακροβάτης θυμάται την εταίρα μάνα του και τον Τούρκο πατέρα του.

Φιγούρες ενός κοσμοπολιτισμού που δεν υπάρχει πια, ήρωες της εποχής που αγωνίστηκαν για το αβέβαιο αύριο της ενσωμάτωσης. Σχοινοβατώντας πάνω στη λεπτή γραμμή όπου τα όρια του τραγικού και του κωμικού διαπλέκονται, ο Γελωτοποιός, η Νινέτ και ο Ακροβάτης σκέφτονται δυνατά, παίζουν μουσική, χορεύουν, τραγουδούν, αναζητούν απαντήσεις για τη ζωή, το θάνατο, όπως μόνο τα ρεμάλια οι θεατρίνοι μπορούν.

Σημείωμα σκηνοθέτη:

«Μελετώντας στη διάρκεια της έρευνας το χρονικό της Μικρασιατικής Καταστροφής, αισθανόμουν ολοένα και πιο δυνατά πως αυτό που συνέβη δεν ήταν μοναχά ο ζοφερός επίλογος μιας βαριά στρατιωτικής ήττας και η πυρπόληση του τόπου. Ήταν ο θάνατος του υπαρκτού κοσμοπολιτισμού, το ιστορικό τέλος μιας ετεροτοπίας όπου το διαφορετικό συνυπήρχε αρμονικά.

Ήταν η καθολικότητα της βαναυσότητας που ξέσπασε πάνω στους ελληνικούς πληθυσμούς των παραλίων, ο ξεριζωμός και η επώδυνη μετάβασή τους σε μια Ελλάδα, φτωχή και αμήχανη απέναντι στην τεράστια προσφυγική κρίση που μαίνονταν. Ηθελημένα ή αθέλητα, το τραύμα της Καταστροφής έχει περάσει στη συλλογική μας μνήμη.

Και ένα τραύμα βαθύ σαν και αυτό μένει ανοιχτό μέσα στην παρέλευση των χρόνων. “Η μνήμη όπου και να την αγγίξεις πονεί”, όπως λέει στους στίχους του ο Σεφέρης. Όμως πια είναι βαθιά η ανάγκη να θυμηθούμε. Να μην ξεχάσουμε τι μας φέρνει εδώ. Γιατί χωρίς τη μνήμη δεν υπάρχει ταυτότητα κι κινδυνεύουμε έτσι να απομείνουμε αθύμητοι καβαλάρηδες ενός άγνωστου παρελθόντος. Γιατί αυτό συνέβη. Κι ίσως να ξανασυμβεί. Κι ίσως η μνήμη να είναι η μονή που μπορεί να το αποτρέψει.

Στόχος της έρευνας μας και της παραστατικής αυτής πρότασης, η ψηλάφηση του τραύματος, με έναν τρόπο αναπάντεχο. Καθώς έγραφα η περίφημη φράση του Μπρετόν με κέντριζε: το χιούμορ της κρεμάλας. Μιλάμε για το θάνατο γελώντας και έτσι ίσως να του βγάζουμε και λίγο τη γλώσσα. Με έσπρωξε ως εδώ η αίσθηση ότι η αλήθεια στο θέατρο δεν μπορεί να ειπωθεί με πολιτική ορθότητα και ίσες αποστάσεις. Πρέπει να ειπωθεί τολμηρά και αθυρόστομα, με αλητεία μα και εντιμότητα μαζί. Όπως μόνο τα ρεμάλια οι θεατρίνοι μπορούν.» – Ελεάνα Γεωργούλη

Συντελεστές

Σκηνοθεσία, πρωτότυπο κείμενο, κίνηση: Ελεάνα Γεωργούλη

Ερμηνεία: Γιάννης Ασκάρογλου, Γεράσιμος Γεννατάς, Μάρια Φλωράτου

Πρωτότυπη μουσική σύνθεση: Θάνος Κοσμίδης

Σκηνογραφία, κοστούμια: Γιώργος Τρικκαλιώτης

Σχεδιασμός φωτισμών: Χριστίνα Θανάσουλα

Φωτογραφίες: Karol Jarek

Video design: Χρυσάνθη Μπαδέκα

Promo Trailer: Αλέξης Ζαφειράκης

Μουσικοί επί σκηνής: Γεράσιμος Γεννατάς (κλαρινέτο), Μάρια Φλωράτου (κοντραμπάσο), Γιάννης Ασκάρογλου (κρουστά)

Βοηθός Σκηνοθέτη: Θεοδόσης Τανής

Υπεύθυνη επικοινωνίας: Μαρίκα Αρβανιτοπούλου | Art Ensemble

Οργάνωση παραγωγής: Retrospectiva Productions ΑΜΚΕ & Άνοιγμα ΑΜΚΕ

Πληροφορίες

Θέατρο ΕΛΕΡ: Φρυνίχου 10, 10558, Αθήνα, τηλ: 211 735 3928

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Παρασκευή & Σάββατο στις 21.00, Κυριακή στις 19.00

Διάρκεια: 90 λεπτά

Δείτε ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπηρεσίες Εστίασης

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

22-04-2024

Θεσσαλονικη

⚽🏀 LIVE SCORES
19 Μαϊ. 2024
Παν
20:00
-
Ολυ
19 Μαϊ. 2024
Άρη
20:00
-
ΠΑΟ
24 Μαϊ. 2024
ΠΑΟ
19:00
-
ΦΕΝ
24 Μαϊ. 2024
Ρεάλ
22:00
-
ΟΣΦΠ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;