ΑΠΘ: E-learning με τίτλο «Ψηφιακό Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό»
Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για το προσφερόμενο e-learning του ΑΠΘ.

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο “Ψηφιακό Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό”, διάρκειας 60 ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί τον Οκτώβριο του 2022 και θα υλοποιηθεί με σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μέσω της ψηφιακής  πλατφόρμας eLearning του ΑΠΘ και του προγράμματος τηλεδιασκέψεων Zoom.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Νικόλαος Θεοδωράκης, Καθηγητής Διοίκησης Αθλητισμού, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών, Α.Π.Θ και Διευθυντής του Εργαστηρίου Αθλητικής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας.

Στο πρόγραμμα διδάσκουν καθηγητές του ΑΠΘ , ειδικοί επιστήμονες καθώς και επιστήμονες με πρακτική εμπειρία από τον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στόχος του προγράμματος

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες/ούσες στους τρόπους εφαρμογής του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Αρχικά οι εκπαιδευόμενοι θα εξοικειωθούν με τις έννοιες του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Στην συνέχεια θα αναλυθούν οι σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές με τις οποίες είναι δυνατή η πλήρη αξιοποίηση των εργαλείων και των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Πιο ειδικά το πρόγραμμα έχει στόχο να δώσει στους εκπαιδευόμενους και τις εκπαιδευόμενες τα εχέγγυα για να μπορούν να σχεδιάζουν ολοκληρωμένες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού και να χρησιμοποιούν   σύγχρονα  ψηφιακά εργαλεία και τεχνικές (π.χ. SEO,  Google Analytics Facebook insights) και τέλος να μπορούν  σχεδιάζουν ολοκληρωμένα προγράμματα προβολής στα σύγχρονα ψηφιακά κανάλια.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Ο αθλητισμός είναι από τις βιομηχανίες που επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία και σε συνδυασμό με την οικονομική ύφεση, οι άνθρωποι του αθλητισμού αναζήτησαν νέους τρόπους για να προσελκύσουν αλλά και να διατηρήσουν τους ασκούμενους, τους αθλητές και γενικότερα τους πελάτες στα προγράμματα τους. Το ψηφιακό μάρκετινγκ κατέχει πλέον δεσπόζουσα θέση στο χώρο των επιχειρήσεων και όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και οργανισμοί στρέφονται σε στρατηγικές που αξιοποιούν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσουν νέους πελάτες, αλλά και να διατηρήσουν τους ήδη υπάρχοντες αποκτώντας σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσα από το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα δίνεται η δυνατότητα στους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αθλητισμού, να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ και να σχεδιάσουν στρατηγικές μάρκετινγκ που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της δικής τους επιχείρησης.

Δικαιούνται έκπτωση:

Έκπτωση 30%

Προσωπικό που εργάζεται στα ΑΕΙ και Ερευνητικά Κέντρα της ημεδαπής
Φοιτήτριες/τές ΑΕΙ *
Άνεργες/οι
Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων
ΑμεΑ
Πολύτεκνες/οι ή μέλη πολύτεκνης οικογένειας

Έκπτωση 15%

Απόφοιτες/οι του ΑΠΘ
Όσοι παρακολούθησαν κάποιο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ στο παρελθόν
Ομαδικές εγγραφές 4 ατόμων και άνω στο ίδιο πρόγραμμα
Οι εκπτώσεις δεν ισχύουν αθροιστικά.

Δίδακτρα προγράμματος: 400 € * υπάρχει εκπτωτική πολιτική

Μέθοδος Υλοποίησης: Εξ αποστάσεως

Έναρξη Προγράμματος: 31/10/2022
Λήξη Προγράμματος: 31/01/2023

Υποβολή αιτήσεων: Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 06/09/2022 μέχρι 20/10/2022 μόνο ηλεκτρονικά.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Διαβάστε ακόμη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Αθήνα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

19-12-2023

Νέα Ιωνία Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES
01 Ιούν. 2024
Μπο
22:00
-
Ρεά

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;