Δεν μπορούν, όπως φαίνεται να αντισταθούν στον πειρασμό, σύμφωνα με έρευνα στη Βρετανία, οκτώ στους δέκα διανομείς φαγητού που παραδέχονται ότι τσιμπολογούν από το φαγητό των πελατών τους.
Σύμφωνα με δημοσκόπηση που διεξήχθη σε δείγμα 500 διανομέων φαγητού από τη βρετανική εφαρμογή σχεδιασμού δρομολογίων «Circuit Route Planner», η μεγάλη πλειοψηφία υποστηρίζει ότι επιλέγει τις πατάτες των πελατών ή κοτομπουκιές.
Ακόμη, ένα στους δέκα υποστήριξε ότι ζήτησε από τους πελάτες να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα τους ή αναγκάστηκαν να ουρήσουν κοντά στο σπίτι τους.
Το 27% των διανομέων φαγητού παραδέχεται ότι οι συνομιλίες τους με τους πελάτες δεν είναι επαγγελματικού επιπέδου.
Άλλες ενέργειες που ορισμένοι διανομείς φαγητών παραδέχονται ότι κάνουν για να εξοργίσουν τους πελάτες, είναι να προκαλέσουν ζημιά στα πακέτα που μεταφέρουν (23%), να κλέψουν ορισμένα (17%) και να τα ανοίξουν και εν συνεχεία να τα ξανακλείσουν (17%).
Διαβάστε ακόμη:
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
03-01-2024
Μενίδι