Τα “streaming wars” (όπως τα αποκαλούμε) έχουν ξεκινήσει για τα καλά με τις streaming πλατφόρμες να προσπαθούν να αποσπάσουν όσους περισσότερους συνδρομητές μπορούν και να τους κρατήσουν. Ένα από τα σημεία που μπορεί να είναι αποτρεπτικά για να γίνει κάποιος συνδρομητής σε μία τέτοια πλατφόρμα είναι η τιμή. Και αυτό δεν είναι καλό για το Netflix…
Η δημοφιλής streaming πλατφόρμα αυξάνει, για ακόμα μία φορά, τις τιμές του σε ΗΠΑ και Καναδά.
Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι αυξάνει τις τιμές του στην υπηρεσία σε ΗΠΑ και Καναδά, με την premium συνδρομή να αγγίζει τα 20 δολάρια. Σύμφωνα με τα όσα έδωσε στη δημοσιότητα το CNN, η τυπική συνδρομή αυξήθηκε κατά 1,50 δολάρια σε 15,49 δολάρια. Η βασική κατά 1 δολάριο φτάνοντας τα 9,99 δολάρια, ενώ η πλήρης συνδρομή αυξήθηκε κατά 2 δολάρια σε 19,99.
Παρόμοιες είναι και οι αυξήσεις στον Καναδά με το τυπικό πρόγραμμα να φτάνει τα 16,49 δολάρια και το πλήρες στα 20,99. Ωστόσο, στον Καναδά η βασική συνδρομή παρέμεινε αμετάβλητη.
Το Netflix έδωσε μία απάντηση στο CNN για τον λόγο που προέβη σε μία τέτοια κίνηση. Η απάντηση της πλατφόρμας, ωστόσο, θυμίζει σε πολλά το σχόλιο του Οκτωβρίου του 2020, δηλαδή την τελευταία φορά που αύξησε τις τιμές του.
Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος του Netflix στο CNN:
“Κατανοούμε ότι οι άνθρωποι έχουν περισσότερες επιλογές ψυχαγωγίας από ποτέ και δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μια ακόμα καλύτερη εμπειρία για τα μέλη μας.
Ενημερώνουμε τις τιμές μας, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μια μεγάλη ποικιλία ποιοτικών επιλογών ψυχαγωγίας. Όπως πάντα, προσφέρουμε μια σειρά από σχέδια, ώστε τα μέλη να μπορούν να επιλέξουν μια τιμή που ταιριάζει στον προϋπολογισμό τους.”
Η μετοχή του Netflix σημείωσε άνοδο περίπου 2% μετά την είδηση της αύξησης των μηνιαίων συνδρομών. Η αύξηση των τιμών έρχεται μια εβδομάδα πριν η εταιρεία ροής πρόκειται να ανακοινώσει τα κέρδη της για το τέταρτο τρίμηνο.
Ο λόγος πίσω από αυτή την κίνηση της εταιρείας είναι πολύ απλός και έχει να κάνει με τις δαπάνες της πλατφόρμες. Το Netflix δαπανά δισεκατομμύρια δολάρια σε περιεχόμενο και καθώς ενσωματώνεται στο τοπίο της ψυχαγωγίας, η ανάπτυξη για εταιρείες τέτοιου είδους τείνει να επιβραδύνεται και η προσέλκυση νέων συνδρομητών γίνεται όλο και πιο δύσκολη.
Αφού έχουν φτάσει σε ένα επίπεδο συνδρομητών, πρέπει τα έσοδα τους να φαίνεται ότι έχουν αύξηση και η αύξηση των τιμών στους καταναλωτές είναι ένας εύκολος τρόπος για να σημειώνεται ανάπτυξη (έστω και μικρή) στις πλατφόρμες αυτές.
Μπορείς να διαβάσεις ακόμα:
- Μελέτη: Πόσες ώρες από τη μέρα μας χάνουμε μπροστά στην οθόνη ενός τηλεφώνου;
- Too Hot to Handle: Το trailer της τρίτης σεζόν είναι πιο “καυτό” από ποτέ
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπηρεσίες Εστίασης
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
22-04-2024
Θεσσαλονικη