Σε εξέλιξη βρίσκεται από την Δευτέρα 5 Απριλίου 2021, η διαδικασία του προγράμματος voucher «Ψηφιακή Μέριμνα» για τη χορήγηση των voucher 200 ευρώ ευρώ για την αγορά laptop ή tabet από τους μαθητές, φοιτητές και σπουδαστές.
Ωστόσο, δεύτερη ευκαιρία έχουν όσοι μαθητές και φοιτητές προσπάθησαν να κάνουν αίτηση για να λάβουν το voucher 200 προκειμένου να λάβουν laptop, τάμπλετ ή desktop, αλλά δεν τα κατάφεραν.
Σημειώνεται ότι, την πρώτη φορά η πλατφόρμα για το voucher 200 ευρώ (https://digital-access.gov.gr/) δεν επιδεχόταν διορθώσεις, επομένως όποιος «κοβόταν» δεν μπορούσε να ξανακάνει αίτηση.
Ωστόσο, το Yπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης φαίνεται να διευθέτησε το θέμα, οπότε σήμερα, Παρασκευή 9 Απριλίου 2021 στις 12:00 η πλατφόρμα άνοιξε ξανά.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ethnos.gr, από τις 12 Απριλίου 2021 (ερχόμενη Δευτέρα) θα αρχίσουν να πληρώνονται τα voucher 200 ευρώ στους δικαιούχους, ωστόσο, η διαδικασία θα προχωρήσει σταδιακά για να υπάρχει επάρκεια εξοπλισμού σε tablets, laptops και desktops από τις εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Αναλυτικά η διαδικασία για την αίτηση
Αρχικά οι αιτούντες εισέρχονται στην πλατφόρμα του προγράμματος της «Ψηφιακής Μέριμνας» με τους κωδικούς Taxisnet και συμπληρώνουν τα στοιχεία που ζητούνται όπως:
-ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) του αιτούντος,
-η δήλωση της βαθμίδας φοίτησης των τέκνων προς όφελος των οποίων γίνεται η αίτηση,
-κάποια στοιχεία σχετικά με τη φοίτηση των ωφελούμενων τέκνων (όπως ο αριθμός σχολικού μητρώου για τους μαθητές),
-και η επαλήθευση του προσωπικού κινητού τηλεφώνου στο οποίο θα σταλούν οι κωδικοί των επιταγών με την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης.
Ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε
Σε οδηγίες που εκδόθηκαν, η πλατφόρμα του voucher των 200 ευρώ («Ψηφιακή Μέριμνα») ενημερώνει τους δικαιούχους ότι «σε κάποιες περιπτώσεις τα στοιχεία των τέκνων (επώνυμο, όνομα κλπ.) δεν εμφανίζονται σωστά στην αίτηση. Το πιο σύνηθες πρόβλημα είναι η αναφορά “άρρεν” ή “θήλυ” στο πεδίο όνομα, αντί του πραγματικού ονόματος του παιδιού.
Δεν αποκλείονται όμως και άλλα λάθη/ανακρίβειες».
Το ονοματεπώνυμο και η ημερομηνία γέννησης των παιδιών δε δύναται να συμπληρωθούν από το δικαιούχο, αλλά αντλούνται αυτόματα από το μητρώο ΑΜΚΑ. Τα λάθη ή ανακρίβειες οφείλονται στο γεγονός ότι το μητρώο δεν είναι σωστά επικαιροποιημένο. «Η ακρίβεια των στοιχείων αυτών όμως είναι σημαντική, διότι τα στοιχεία διασταυρώνονται στη συνέχεια με τα ηλεκτρονικά μητρώα των εκπαιδευτικών δομών για την επιβεβαίωση της φοίτησης. Αν δεν είναι σωστά ενημερωμένα, τότε πιθανότατα δε θα είναι δυνατή η επιβεβαίωση της φοίτησης και η έγκριση της επιταγής (voucher)», επισημαίνεται.
Σε περίπτωση λαθών, όπως τα παραπάνω, οι γονείς θα πρέπει πρώτα να προβούν στη διόρθωση των στοιχείων των παιδιών τους στο μητρώο ΑΜΚΑ, και στη συνέχεια να προχωρήσουν στην υποβολή της αίτησης επιχορήγησης.
Νέες οδηγίες σε δικαιούχους
Σύμφωνα με ανακοίνωση στην πλατφόρμα, οι δικαιούχοι στους οποίους παρουσιάστηκαν προβλήματα, πιθανότατα δεν ακολούθησαν τα σωστά βήματα, παρακάμπτοντας κάποιο από αυτά με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα.
Πρόκειται για την επιβεβαίωση της φοίτησης τέκνων που φοιτούν σε δημόσιες δομές και το γεγονός ότι αυτό πρέπει να γίνεται ηλεκτρονικά.
Ακολουθούν οι αναλυτικές οδηγίες:
«Ενημερώνουμε όλους τους δικαιούχους, ότι η επιβεβαίωση της φοίτησης τέκνων που φοιτούν σε δημόσιες δομές
-Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
-ΑΕΙ
-ΙΕΚ του Υ.ΠΑΙ.Θ
πρέπει να γίνεται μόνο μέσω ηλεκτρονικής διασταύρωσης.
Δικαιολογητικά προβλέπονται μόνο στην περίπτωση των «Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας», επειδή σε αυτά δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διασταύρωση.
Στις παραπάνω (τρεις πρώτες) περιπτώσεις, οι δικαιούχοι δεν πρέπει να παρακάμπτουν την ηλεκτρονική διασταύρωση και δεν πρέπει να οριστικοποιούν την αίτηση με ένδειξη ολικής/μερικής απόρριψης, υποβάλλοντας στη συνέχεια αιτήματα επανεξέτασης και επισυνάπτοντας διαφόρων τύπων έγγραφα/δικαιολογητικά, με σκοπό το χειρωνακτικό έλεγχο.
Σύμφωνα με τον Οδηγό του Προγράμματος, κατά κανόνα ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ αιτήσεις που απορρίπτονται, λόγω αποτυχίας ηλεκτρονικής διασταύρωσης με μητρώο φοίτησης που θα έπρεπε να είναι ήδη ενημερωμένο με τα στοιχεία του αιτούντα. Επίσης, δε γίνονται δεκτά δικαιολογητικά όπως, βαθμοί επίδοσης μαθητή (έλεγχοι), έντυπα βεβαίωσης μετακίνησης από/προς τη σχολική μονάδα κοκ., αντί της διαδικασίας της ηλεκτρονικής διασταύρωσης. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα (προ)ελέγχου και οι δικαιούχοι μπορούν να προβούν στη διόρθωση – επικαιροποίηση των στοιχείων τους στο αντίστοιχο ηλεκτρονικό μητρώο, πριν την υποβολή της αίτησης επιχορήγησης».
Για να υποβάλλετε νέα αίτηση πατήστε εδώ!
Δείτε ολόκληρη την ΑΠΟΦΑΣΗ για τα voucher 200 ευρώ
- Άνοιγμα σχολείων: Πώς θα επιστρέψουν οι μαθητές στα Λύκεια – Τι ισχύει για τα Εσπερινά
- Self test: Σε λειτουργία η πλατφόρμα self-testing.gov.gr – Πώς θα δηλώνετε το αποτέλεσμα – Όλη η διαδικασία
- ΕΥΔΟΞΟΣ – Φοιτητικά Συγγράμματα: Διευκρινήσεις για τη διανομή τους το Εαρινό Εξάμηνο
- Voucher 200 ευρώ: Πώς θα κάνετε την αίτηση
- Οριστικό: Δεν επιστρέφουν οι φοιτητές στα Πανεπιστήμια ούτε το εαρινό εξάμηνο!
- Ρυθμίσεις για την πρακτική άσκηση φοιτητών των ΑΕΙ
- Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ: Τι θα ισχύσει για Μηχανογραφικά & Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής
- ΥΠΑΙΘ: 15 χρήσιμες ερωτήσεις & απαντήσεις για τη δια ζώσης επαναλειτουργία των Λυκείων και το self-testing
- Πανελλήνιες 2021: Πότε θα ξεκινήσουν – Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι
- Granny’sBag: Η φοιτητική startup που έλαβε διάκριση σε διεθνή διαγωνισμό
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης
Όλοι οι τύποι εργασίας
23-01-2024
Αθήνα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Ηρακλειο