Ο ΙΑΒ Hellas ξεκινά μέτρηση του adblocking στην ελληνική αγορά
Με τη συνεργασία της contentpass

O IAB Hellas σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία τεχνολογίας contentpass ξεκινούν σειρά ενεργειών, προκειμένου να αντιμετωπιστεί από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς το φαινόμενο του ad-blocking, που έχει ιδιαίτερα υψηλές διαστάσεις στην Ελλάδα, σε σύγκριση με την παγκόσμια πραγματικότητα.

H contentpass, είναι μια ιδιωτική εταιρία που προσφέρει συνδρομές μεταξύ εκδοτών για μια ad- and tracking-free εμπειρία ανάγνωσης. Οι καταναλωτές εγγράφονται με μια μόνο συνδρομή και η contentpass πληρώνει αυτόματα σε όλους τους συμμετέχοντες παρόχους περιεχομένου την αξία που διαφορετικά θα κέρδιζαν μέσω data-driven διαφημίσεων.

Αυτό επιτρέπει στους εκδότες να συμμορφώνονται με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ (GDPR) όπου απαιτείται η συναίνεση του καταναλωτή για διαφημίσεις βάσει δεδομένων: με την contentpass, οι εκδότες μπορούν εύκολα να προσφέρουν μια βιώσιμη ad- and tracking-free εμπειρία για όσους δεν συναινούν, διατηρώντας παράλληλα τα έσοδά τους.

Ο μακροπρόθεσμος στόχος της contentpass είναι συνολικά να καταφέρει να βοηθήσει την αγορά να κερδίσει 25+% περισσότερα έσοδα και να προσφέρει μια λύση συμβατή με το GDPR.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

06-03-2024

Αθήνα

Υπάλληλοι γραφείου

Μερική Απασχόληση

15-03-2024

Αργυρούπολη

590

⚽🏀 LIVE SCORES
19 Μαϊ. 2024
Παν
20:00
-
Ολυ
19 Μαϊ. 2024
Άρη
20:00
-
ΠΑΟ
17 Μαϊ. 2024
ΠΡΟΜ
17:15
-
ΑΡΗΣ
24 Μαϊ. 2024
ΠΑΟ
19:00
-
ΦΕΝ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

  
  
 1