Σημαντικές αλλαγές προβλέπονται να τεθούν σε εφαρμογή από τον Σεπτέμβριο του 2014, σε όλες τις αστικές συγκοινωνίες. Ο στόχος του ΟΑΣΑ είναι τόσο το Μετρό, όσο και οι γραμμές κορμού λεωφορείων, να αποτελέσουν την κεντρική αρτηρία του νέου δικτύου.
Όπως γράφει χαρακτηριστικά το “ΕΘΝΟΣ”, πολλές γραμμές των ΕΘΕΛ θα μειωθούν και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό. Παράλληλα, θα αυξηθεί και η συχνότητα των διελεύσεων στα σημεία που η επιβατική είναι μεγάλη, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων, αλλά και των επισκεπτών.
Οι βασικές αλλαγές που επεξεργάζονται στον ΟΑΣΑ είναι οι εξής:
1. Μείωση του μήκους της διαδρομής λεωφορειακών γραμμών, ώστε να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό.
2. Ενίσχυση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές που δεν εξυπηρετεί το Μετρό.
3. Αλλαγή στις συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων, σε περιοχές που η επιβατική κίνηση είναι αυξημένη, και μείωση όπου δεν είναι μεγάλη.
Τι θα αλλάξει στις τιμές των εισιτηρίων;
Με στόχο την επιστροφή του επιβατικού κοινού στα ΜΜΜ αλλάζει και η τιμολογιακή πολιτική στα εισιτήρια από τον Σεπτέμβριο. Συγκεκριμένα:
1. Μειώνεται το εισιτήριο για όλα τα Μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ, με παράλληλη μείωση του χρόνου ισχύος από τα 90 στα 70 λεπτά.
2. Καταργείται το εισιτήριο απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που κοστίζει 1,20 ευρώ.
3. Μειώνεται το κόστος της κάρτας για όλα τα Μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και καταργείται η κάρτα λεωφορείων, τραμ, τρόλεϊ των 20 ευρώ.
4. Στη διάθεση του κοινού θα τεθούν οι τριμηνιαίες και εξαμηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών.
5. Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου που κοστίζει 14 ευρώ.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
13-05-2024
Αβλέμονας Κυθήρων
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
03-01-2024
Μενίδι