Τη διατήρηση του τμήματος μάρκετινγκ ζητούν σπουδαστές και καθηγητές του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης καθώς επίσης και την παραμονή του στην πόλη.
Στα πλαίσια εκδήλωσης, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ όσον αφορά στο σχέδιο “Αθηνά” επισημάνθηκε πως “η εν λόγω ενέργεια ελέγχεται για έλλειψη επιστημονικής αιτιολόγησης, βούλησης υποστήριξης της εθνικής προσπάθειας για οικονομική ανάπτυξη και προσπάθειας για διαφάνεια στο δημόσιο βίο”.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του προέδρου του ΤΕΙ, με το σχέδιο “Αθηνά” καταργείται το τμήμα μάρκετινγκ και τείνει να μετατραπεί σε ένα τμήμα με “ασαφή ονομασία” και περιεχόμενο.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
22-04-2024
Θεσσαλονικη
Χωρίς κατηγορία
Πλήρης Απασχόληση
15-03-2024
Αθήνα