Νέα | Levi's Exclusive Press day

To neolaia.gr βρέθηκε χτες στο Exclusive Press day που είχαν διοργανώσει τα Levi’s και σας παρουσιάζει τί ειπώθηκε και τί είδε ο.. φακός του! Αρχικά να πούμε πως ήταν μια εκδήλωση που τα είχε όλα: μόδα, μάρκετινγκ, social media, ευαισθητοποίηση για το περιβάλλον και τον κόσμο.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με το ποίημα “The laughing heart” του Charles Bukowski, ώστε να περαστεί το μήνυμα της ελπίδας και να υπογραμμιστεί η παγκόσμια καμπάνια “Now is our time” με κεντρικό μότο το “Go Forth“. Τονίστηκε το γεγονός πως πρόκειται για μια περίοδο που ο κόσμος χρειάζεται έμπνευση και άτομα διατεθειμένα να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα για να αλλάξουν τον κόσμο.

Στη συνέχεια, οι υπέυθυνοι της Levi’s μίλησαν για τις online προκλήσεις που έχει θέσει η εταιρία, πράγμα που για να πετύχουν βασίστηκαν στη δύναμη των social media, ώστε να ξεκινήσει μια παγκόσμια καμπάνια για πρώτη φορά. Αξίζει να σημειωθεί πως από το ξεκίνημα της καμπάνιας Go Forth η fanbase της Levi’s στο facebook συγκέντρωσε πάνω από 7.3 εκατομμύρια φίλους παγκοσμίως! Αυτό θα πεί άμεση ανταπόκριση και επιτυχία.

Εκτός όμως από αυτό, αποδείχτηκε πως η Levi’s ευαισθητοποιείται απέναντι σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και αναλαμβάνει δράση. Πιο συγκεκριμένα, παρουσίασε το έργο του Water.org, έναν οργανισμό που προσφέρει υπηρεσίες σχετικά με τις βιώσιμες συνθήκες ύδρευσης και υγιεινής σε ανθρώπους που ζουν στα όρια της φτώχειας και αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της λειψυδρίας. Ο στόχος της Levi’s επιτεύχθηκε, φτάνοντας τις 100.000 “ηλεκτρονικές δεσμεύσεις στο facebook, βοηθώντας στο να δοθεί καθαρό νερό σε περισσότερους από 8.000 ανθρώπους εφ’ όρου ζωής! Για να στηρίξουν αυτό το έργο, τα Levi’s παρουσίασαν τη συλλογή WaterLess Jeans, μια collection που δημιουργήθηκε με λιγότερη ποσότητα νερού στο στάδιο της τελικής διαδικασίας.

Και οι κοινωνικές προκλήσεις της εταιρίας δεν τελειώνουν εδώ. Παράλληλα, αποφάσισαν να στηρίξουν τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Thanda.org, που αγωνίζεται ώστε να καταπολεμηθεί η φτώχεια και το AIDS στην Αφρική. Για να τους βοηθήσει, η Levi’s εκμεταλλέυτηκε το twitter: μέσω ενός tweet ο κόσμος “δέσμευσε” την υποστήριξή του στον οργανισμό συνεισφέροντας στο να τραφούν και να μορφωθούν 145 παιδιά της Ν. Αφρικής, ορφανά λόγω AIDS.

Και περνάμε στο fashion κομμάτι της εκδήλωσης. Αρχικά, να τονίσω πως η Levi’s είναι μια εταιρία που έχει ως κύριο σκοπό να ικανοποιήσει τον καθένα από εμάς και να μας κάνει να αγαπήσουμε το σώμα μας όπως είναι. Με κεντρικό μήνυμα το “It’s not about the size, it’s about the shape” υπόσχεται ότι θα βρεις το ιδανικό jeans που κολακεύει το δικό σου σωματότυπο, χωρίς να νιώθεις άβολα. Χθες, λοιπόν, είχαμε τη δυνατότητα να δούμε πρώτοι την καλοκαιρινή συλλογή της Levi’s, που ήταν στ’ αλήθεια υπέροχη. Cool πουλοβεράκια και t – shirts για τους άντρες, denim φορέματα σε στυλ country ή boho chic για τις γυναίκες. Και φυσικά, φανταστικά jeans! Στην καλοκαιρινή συλλογή θα βρείτε από απλά μεχρι προχωρημένα κομμάτια που ικανοποιούν κάθε στυλ ή ανάγκη!

Αυτα λοιπόν είδαμε και ακούσαμε, περιμένουμε τα σχόλια σας 🙂

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

05-03-2024

Ταύρος

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Νέα Ιωνία Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES
22 Μαϊ. 2024
Ατα
22:00
-
Μπά
29 Μαϊ. 2024
Ολυ
22:00
-
Φιο
24 Μαϊ. 2024
ΠΑΟ
19:00
-
ΦΕΝ
24 Μαϊ. 2024
Ρεάλ
22:00
-
ΟΣΦΠ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;