Ο 26χρονος φοιτητής σκηνοθεσίας, Eugen Merher, έγινε viral φαινόμενο λίγες μέρες αφού έχει μπει το 2017 χάρη στην παράδοξη ιστορία πίσω από το βίντεο που έφτιαξε!
Η διαφήμιση του Merher διαρκεί 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα, κατά την διάρκεια των οποίων διηγείται την ιστορία ενός ηλικιωμένου πρώην μαραθωνοδρόμου. Ο ηλικιωμένος άνδρας ζει μια αρκετά μονότονη ζωή μέσα σε ένα αρκετά δυσάρεστο γηροκομείο, μέχρι που μια μέρα βρίσκει τα παλιά του αθλητικά παπούτσια και αποφασίζει να ζήσει την νεαρή του ηλικία ξανά πηγαίνοντας για τρέξιμο.
Το γηροκομείο προσπαθεί επαλειμμένα να καταπιέσει την ανάγκη του για ελευθερία, αλλά το τέλος θα μας βρει ή με δάκρυα στα μάτια ή γεμάτους ελπίδα μπροστά στην οθόνη.
Αν και η συγκεκριμένη εταιρεία δεν ψήθηκε για το συγκεκριμένο βίντεο, ο κόσμος το λάτρεψε!
Δες το βίντεο εδώ!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Μέσα μαζικής ενημέρωσης
Πλήρης Απασχόληση
04-01-2024
Κηφισιά
Οικονομικά
Πλήρης Απασχόληση
13-05-2024
Άγιος Δημήτριος Αττικής