“Ο μέσος οικιακός σκύλος τρέφεται καλύτερα από εκατομμύρια παιδιά”
Η καμπάνια ονομάζεται Free A Child, έτρεξε στη Νότια Αφρική και κατάφερε να ξεσηκώσει από αντιρατσιστικές μέχρι φιλοζωικές οργανώσεις!
Η φιλανθρωπική οργάνωση αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη για τη διαφήμιση, η οποία έχει διάρκεια ένα λεπτό και δείχνει το παιδάκι να κάθεται στο πάτωμα, στα πόδια της στον καναπέ, αλλά και κάτω από το τραπέζι, την ώρα που η κυρία παίρνει το δείπνο της, στο πολυτελές της σπίτι.
Η διευθύντρια της οργάνωσης, Alza Rautenbach, αναρωτήθηκε: “Κι αν αυτή η διαφήμιση αλλάξει τη ζωή ενός παιδιού; Κι αν αυτή η διαφήμιση αλλάξει τις ζωές 3.5 εκατομμυρίων παιδιών; Κι αν αυτό το παδί που πηγαίνει πεινασμένο το βράδυ στο κρεβάτι ήταν το δικό σου κι η διαφήμιση αυτή μπορούσε να το αλλάξει αυτό; Το παιδί αυτό επιλέχθηκε τυχαία και ναι η ιδέα ήταν να χρησιμοποιήσουμε πολυφυλετικούς ανθρώπους, όπως ακριβώς είναι και η χώρα μας. Δεν βοηθάει να κάνεις μία διαφήμιση που να μην είναι αντιπροσωπευτική”.
Περιμένω να δω τα σχόλιά σας πάνω στο θέμα…
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπάλληλοι γραφείου
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Νέα Ιωνία Αττικής
Πληροφορική
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Αιγάλεω