Η Meta θέλει να μπλοκάρει τις πολιτικές διαφημίσεις στην Ευρώπη
Η Meta εξετάζει τώρα εάν θα ήταν ευκολότερο να απορρίψει όλες τις πληρωμένες διαφημίσεις για πολιτικές εκστρατείες στις πλατφόρμες της.

Η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram, η Meta, φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο απαγόρευσης των πολιτικών διαφημίσεων στην Ευρώπη, εν μέσω φόβων ότι μπορεί να δυσκολευτεί να συμμορφωθεί με τους νέους νόμους της ΕΕ για τις πολιτικές εκστρατείες.

Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής στις Βρυξέλλες προτείνουν κανόνες που θα αναγκάσουν τις διαδικτυακές τεχνολογικές ομάδες, όπως το Facebook και τη Google, να αποκαλύπτουν πληροφορίες σχετικά με πολιτικές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένου του πόσο κοστίζουν, ποιος πλήρωσε για το περιεχόμενο και πόσα άτομα τις έχουν δει.

Αυτές οι προτάσεις έχουν προκαλέσει ανησυχία στα στελέχη της Meta, τα οποία ανησυχούν για το πόσο ευρύς μπορεί να είναι ο ορισμός των πολιτικών διαφημίσεων και πόσο δύσκολη μπορεί να είναι η συμμόρφωση με τους κανόνες, σύμφωνα με τους Financial Times.

Η Meta εξετάζει τώρα εάν θα ήταν ευκολότερο να απορρίψει όλες τις πληρωμένες διαφημίσεις για πολιτικές εκστρατείες στις πλατφόρμες της για να αποφύγει την παραβίαση της νομοθεσίας της ΕΕ.

Η εταιρεία συγκαταλέγεται σε μια σειρά εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter, που δέχθηκε κριτική επειδή επέτρεψε στους χρήστες να διαδίδουν παραπληροφόρηση και θεωρίες συνωμοσίας στις πλατφόρμες τους μετά τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, εγείροντας φόβους για το πώς οι ψηφοφόροι μπορεί να έχουν χειραγωγηθεί από το περιεχόμενο.

Ειδικότερα, το Facebook δέχθηκε πυρά αφού διαπιστώθηκε ότι δεδομένα χρηστών χρησιμοποιήθηκαν από Ρώσους πράκτορες εκείνο το έτος για να χειραγωγήσουν το αποτέλεσμα των εκλογών– γεγονότα που προέκυψαν από το σκάνδαλο της Cambridge Analytical. Η -πλέον κλειστή- εταιρεία πολιτικών συμβούλων χρησιμοποίησε τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook χωρίς τη συγκατάθεσή τους για να βοηθήσει τους πελάτες να στοχεύσουν πολιτικές διαφημίσεις καταλλήλως.

Η απόφαση για την απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων στην ΕΕ δεν θα είχε απαραίτητα σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο, δεδομένου ότι η πολιτική διαφήμιση λέγεται ότι αποτελεί ένα σχετικά μικρό ποσοστό των εσόδων της εταιρείας.

Πηγή: moneyreview.gr με πληροφορίες από Financial Times, Guardian

Διαβάστε ακόμη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Μαρούσι

Χωρίς κατηγορία

Όλοι οι τύποι εργασίας

21-03-2024

Θεσσαλονικη

⚽🏀 LIVE SCORES
30 Μαρ. 2024
Παν
15:00
-
Αστ
30 Μαρ. 2024
Βόλ
17:30
-
Κηφ
28 Μαρ. 2024
ΒΙΛ
ΤΕΛ
74 - 85
ΜΟΝ
29 Μαρ. 2024
ΦΕΝ
19:45
-
ΑΛΜΠ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;