Αθήνα – Λιμάνι Λαυρίου σε 50 λεπτά υπόσχεται η προωθούμενη επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λαύριο από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την ΕΡΓΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Νίκου Καραγιάννη στο ypodomes.com, ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές της χρονιάς, έχει βάλει τις βάσεις για την υλοποίηση του μεγάλου έργου.
Προαστιακός Σιδηρόδρομος: Αθήνα-Λαύριο σε 50 λεπτά – Που θα γίνουν οι νέοι σταθμοί 👉 https://t.co/K7uyxgT8by #ypodomes #υποδομες
📸 Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi pic.twitter.com/UMjOinPYRl
— Ypodomes.com (@ypodomes) August 24, 2022
Η νέα γραμμή θα ξεκινά από τον κόμβο Κορωπίου (λίγο μετά τον προαστιακό σταθμό ΚΟΡΩΠΙ) και προβλέπεται να έχει μήκος 32 χιλιομέτρων. Η γραμμή θα είναι διπλή και θα περιλαμβάνει την κατασκευή 2 νέων Σιδηροδρομικών Σταθμών και 7 νέων Σιδηροδρομικών Στάσεων με τους περιβάλλοντες χώρους αυτών.
Πιο αναλυτικά:
- Μαρκόπουλο (Σταθμός)
- Καλύβια (Στάση)
- Κουβαράς (Στάση)
- Κερατέα (Στάση)
- Δασκαλειό (Στάση)
- Καλοπήγαδο (Στάση)
- Θορικό (Στάση)
- Λαύριο (Στάση)
- Τερματικός Λιμένας Λαυρίου (Σταθμός)
Επίσης περιλαμβάνεται:
-Η κατασκευή σύγχρονου συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.
– Η κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης 25kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA).
– Η κατασκευή υποσταθμού έλξης.
– Η κατασκευή της αποκατάστασης του θιγόμενου οδικού δικτύου.
– Η κατασκευή σύγχρονου συστήματος Τηλεπικοινωνιών.
– Η κατασκευή σταθμών και στάσεων.
Μια σπουδαία επέκταση
Με τη νέα γραμμή το λιμάνι του Λαυρίου θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος σε χρόνο περίπου 20 λεπτών, με το κέντρο της Αθήνας σε χρόνο περίπου 50 λεπτών και με το λιμάνι του Πειραιά σε χρόνο περίπου 70 λεπτών. Το σπουδαιότερο στοιχείο είναι πως καλύπτεται επαρκώς η αναπτυσσόμενη περιοχή της Λαυρεωτικής και συνδέεται με το δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της πόλης.
Ο επιβάτης θα μπορεί με μία μετεπιβίβαση στο Κορωπί, στη Δουκίσσης Πλακεντίας ή στη Νερατζιώτισσα να χρησιμοποιήσει το Μετρό και να φτάσει σε όποιο σημείο της πρωτεύουσας φτάνει το δίκτυο. Με λίγα λόγια ο Προαστιακός της Αθήνας με την επέκταση προς Λαύριο και Ραφήνα γίνεται ένα μεγάλο δίκτυο που μπορεί να βοηθήσει στην αποσυμφόρηση της Αττικής από την υπερχρήση των ι.χ. οχημάτων που θα οδηγήσει στη μείωση των εκπομπών αέριων ρύπων, του θορύβου και της κατάληψης δημόσιων χώρων.
Η επέκταση αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική και για την ακτοπλοϊα, η οποία πλέον θα μπορεί να δρομολογεί από τα τρία μεγάλα λιμάνια της Αττικής ανάλογα με τις ανάγκες και έχοντας επαρκή κάλυψη από τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και το Μετρό.
Δείτε ακόμα:
- Μετρό: Η Γραμμή 3 θα φθάνει πλέον Πειραιά – Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια
- Γραμμή 4 Μετρό: Γουδή- Κυψέλη σε 13 λεπτά – H τοποθεσία των νέων σταθμών
- Φοιτητική κατοικία: Πού κυμαίνονται οι τιμές των ενοικίων – Τι πρέπει να προσέξετε
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
27-02-2024
Αγία Παρασκευή Αττικής
Πωλήσεις
Εποχιακή Εργασία
15-02-2024
Ναουσα
1.500