Η αμφιλεγόμενη και μυστηριώδης περσόνα της Lana Del Rey
Η αμφιλεγόμενη Lana Del Rey έχει καταφέρει να γίνει μία από τις πιο επιδραστικές τραγουδίστριες και τραγουδοποιούς της δεκαετίας.

Η Lana Del Rey αποτελεί κάτι ξεχωριστό και… περίεργο για την pop μουσική σκηνή. Είναι μία από τις μεγαλύτερες pop stars παγκοσμίως που ακολουθεί έναν δικό της, διαφορετικό μονοπάτι, ενώ, ταυτόχρονα παραμένει ένα μυστήριο για τους θαυμαστές της, αλλά και τον Τύπο. Παρόλο, την παρουσία της στα social media, μετά από τόσα χρόνια στη μουσική σκηνή, η Lana Del Rey συνεχίζει να παραμένει ένα μυστήριο. Μία φιγούρα που προσπαθούμε να αποκωδικοποιήσουμε και να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα.

Με την κυκλοφορία του 8ου προσωπικού της άλμπουμ, “Blue Banisters”, το οποίο η ίδια αποκαλεί ως το πιο προσωπικό της άλμπουμ, ρίχνουμε μία ματιά στην μέχρι τώρα πορεία της, αλλά και τα σκάνδαλα στα οποία έχει εμπλακεί κατά περιόδους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LANA DEL REY FAN PAGE (@ldr_fans)

Η Lizzy Grant aka Lana Del Rey

Το πραγματικό όνομά της είναι Elizabeth Woolridge Grant και γεννήθηκε στις 21 Ιουλίου του 1985. Μεγάλωσε στο άνω μέρος της πολιτείας της Νέα Υόρκης και το 2005, σε ηλικία 20 ετών, μετακόμισε στην πόλη της Νέας Υόρκης για να κυνηγήσει το όνειρό της που ήταν μία μουσική καριέρα.

Το φθινόπωρο του 2004, ξεκίνησε να σπουδάζει στο Fordham University του Bronx με κατεύθυνση τη φιλοσοφία και έμφαση στο μεταφυσικό κομμάτι. Όπως έχει δηλώσει η ίδια σε συνέντευξή της:

“Η φιλοσοφία γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του Θεού και της επιστήμης… Με ενδιέφερε ο Θεός και πώς η τεχνολογία μπορεί να μας φέρει πιο κοντά στο να ανακαλύψουμε από που ήρθαμε και γιατί.”

Παράλληλα με τις σπουδές της, η Lizzy Grant κυνήγησε μία μουσική καριέρα και έκλεισε το πρώτο δισκογραφικό της συμβόλαιο με τη δισκογραφική εταιρία 5 Points Records. Έτσι, ξεκίνησε να δουλεύει με τον παραγωγό μουσικής David Kahne. Όλα ήταν έτοιμα για να κυκλοφορήσει τη δουλειά της αμέσως μετά το πέρας των σπουδών της και να αρχίσει να περιοδεύει στην Αμερική.

Στη συνέχεια, ήρθε η κυκλοφορία ενός extended play (EP) με τρία κομμάτια με τον τίτλο “Kill Kill”. Μετά ήρθε και η υιοθέτηση του μουσικού ονόματος, Lana Del Rey. Για την επιλογή του ονόματος αυτού, η ίδια έχει δηλώσει:

“Ήθελα ένα όνομα με το οποίο θα μπορούσα να διαμορφώσω τη μουσική μου. Πήγαινα αρκετά στο Μαϊάμι εκείνη την εποχή, μιλούσα πολύ ισπανικά με τους φίλους μου από την Κούβα—το Lana Del Rey μας θύμισε την αίγλη της παραλίας. Ακουγόταν υπέροχο να βγαίνει από την άκρη της γλώσσας.”

Το όνομα αυτό ήταν εμπνευσμένο και από την ηθοποιό, Lana Turner, και το όχημα Ford Del Rey, που παραγόταν και πωλούνταν στην Βραζιλία τη δεκαετία του 1980. Στην αρχή της καριέρας της και για το πρώτο της άλμπουμ χρησιμοποιούσε έναν διαφορετικό τρόπο γραφής του ονόματος. Τότε, το έγραφε ως Lana Del Ray.

Το πρώτο προσωπικό της άλμπουμ κυκλοφόρησε το 2010 χωρίς να σημειώσει ιδιαίτερη επιτυχία. Τρεις μήνες μετά την κυκλοφορία του άλμπουμ, η Lana Del Rey μαζί με τους μάνατζερ της, Ben Mawson και Ed Millett, κατάφεραν να σπάσουν το συμβόλαιο με την εταιρία 5 Points Records.

Η μεγάλη επιτυχία και το “Video Games”

Το 2011, η Del Rey έδωσε στη δημοσιότητα ένα μουσικό βίντεο κλιπ που δημιούργησε μόνη της για το τραγούδι της “Video Games”. Το μουσικό βίντεο κλιπ περιείχε διάφορες εικόνες vintage με εικόνες της τραγουδίστριας να τραγουδάει στην κάμερα του υπολογιστή της. Το βίντεο και το τραγούδι έγιναν viral και κέρδισαν τις καρδιές εκατομμυρίων θαυμαστών.

Το τραγούδι της κέρδισε το βραβείο Q για το “Next Big Thing” τον Οκτώβριο του 2011 και ένα βραβείο Ivor Novello για το “Καλύτερο Σύγχρονο Τραγούδι” το 2012. Τον ίδιο μήνα, η Lana Del Rey υπέγραψε ένα κοινό συμβόλαιο με την Interscope Records και την Polydor για να κυκλοφορήσουν το δεύτερο της άλμπουμ με τίτλο “Born To Die”.

Η συνέχεια είχε τα πάνω και τα κάτω της…

Η μεγάλη επιτυχία του “Video Games”, ώθησε την εκπομπή Saturday Night Live να κλείσει την Del Rey ως μουσική guest. Αυτό την έκανε την πρώτη μουσική guest που θα εμφανιζόταν στο σόου πριν ακόμα κυκλοφορήσει το άλμπουμ της. Η εμφάνισή της ήταν μία από τις πιο πολυαναμενόμενες, όμως, συγκέντρωσε αρνητικές κριτικές τόσο από κριτικούς όσο και από το κοινό για την ζωντανή εκτέλεση των κομματιών και τη φωνή της.

Παρόλα αυτά, το “Born To Die” κυκλοφορεί τον Ιανουάριο του 2012. Οι κριτικές του δίσκου είναι ανάμεικτες, όμως, το άλμπουμ γίνεται αμέσως εμπορική επιτυχία. Την εβδομάδα κυκλοφορία τους σκαρφαλώνει στο νούμερο 2 του BillBoard Hot 200 και έχει καταφέρει να πουλήσει μέχρι σήμερα πάνω από 7 εκ. αντίτυπα. Τραγούδια όπως τα “Blue Jeans”, “Summertime Sadness”, “Born To Die” και “National Anthem” γίνονται επιτυχίες και τα τραγούδια με την μεγαλύτερη επιρροή στους pop stars που θα ακολουθήσουν.

Το Νοέμβριο του 2012, η Del Rey κυκλοφορεί ένα EP με τίτλο, “Paradise”, το οποίο αποτελεί συνέχεια του άλμπουμ “Born To Die” και εμβαθύνει στα θέματα του άλμπουμ αυτού. Το EP θα φτάσει μέχρι τα Grammy με μία υποψηφιότητα για το “Καλύτερο Pop Vocal Άλμπουμ”.

Η κριτική και τα θέματα της μουσικής της

Η μουσική της Lana Del Rey είναι γνωστή για την κινηματογραφική της ποιότητα και την εξερεύνηση του τραγικού ρομαντισμού, της γοητείας και της μελαγχολίας, που περιέχει αναφορές στη σύγχρονη pop κουλτούρα, καθώς και στην Americana της δεκαετίας του 1950 και του 1960. Συχνά τα τραγούδια της αναφέρονται σε καταδικασμένους έρωτες, σε σχέσεις με μεγαλύτερους άντρες και γυναίκες που επηρεάζονται από τις ερωτικές τους σχέσεις.

Οι επικριτές της βασίζονται ακριβώς σε αυτό το κομμάτι των στίχων της χωρίς να εμβαθύνουν στην ειρωνεία που χρησιμοποιεί η ίδια στις δημιουργίες της. Επίσης, πολλοί είναι αυτοί που την κατηγορούν ότι δεν είναι αυθεντική και ότι πρόκειται για το προϊόν κάποιας δισκογραφικής εταιρείας και όχι δημιουργία της ίδιας της Lizzy Grant.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LANA DEL REY FAN PAGE (@ldr_fans)

Στην αρχή, μάλιστα, πολλοί ήταν εκείνοι που υποστήριξαν πως θα ήταν ένα θαύμα της μίας επιτυχίας και θα εξαφανιζόταν μετά από την μουσική σκηνή. Ένα άρθρο της “Guardian”, πριν την κυκλοφορία του “Born To Die”, υποστήριζε:

“Το διαδίκτυο επέτρεψε σε φιγούρες όπως η Del Rey να έρθουν γρήγορα στο προσκήνιο του πολιτιστικού τοπίου, είτε η ανάδυσή τους σχεδιάζεται από κάποιο στέλεχος δισκογραφικής είτε συμβαίνει αυθόρμητα από την κρεβατοκάμαρα κάποιου. Το διαδίκτυο έχει επιταχύνει τον κύκλο της φήμης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τεράστια αντίδραση στην Del Rey συμβαίνει πριν καν κυκλοφορήσει το πρώτο της άλμπουμ. Αυτό αποκαλύπτει μια πολιτιστική εμμονή με την «αυθεντικότητα» που οι θαυμαστές, οι καλλιτέχνες και οι εταιρείες βραβεύουν πάνω από όλα.”

Η πορεία της και η παρουσία της στην μουσική σκηνή, δέκα χρόνια μετά από τα πρώτα αυτά βήματα, είναι η καλύτερη απάντηση στους επικριτές της…

Τα επόμενα βήματα και οι διθυραμβικές κριτικές

Παρά τις έντονες αρνητικές αντιδράσεις τόσο από τους κριτικούς, όσο και από μία μερίδα του κοινού, η Lana Del Rey δεν πτοήθηκε και εμβάθυνε στα θέματα που είχε εγείρει με το πρώτο της άλμπουμ, ενώ, πήγε την τέχνη της στο επόμενο βήμα. Η εμμονή της στην εικόνα της μυστηριώδους φιγούρας της ήταν αυτή που την έκανε να ξεχωρίζει από τις άλλες pop star.

Το Ιούνιο του 2014 κυκλοφορεί το τρίτο της άλμπουμ με τίτλο “Ultraviolence” σε παραγωγή του Dan Auerbach, ο κιθαρίστας και τραγουδιστής του ροκ συγκροτήματος “The Black Keys”. Το άλμπουμ πουλάει 880.000 αντίτυπα την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του παγκοσμίως και κάνει ντεμπούντο στο νούμερο 1 των τσαρτς σε Ηνωμένες Πολιτείες και 12 ακόμα χώρες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LANA DEL REY FAN PAGE (@ldr_fans)

Η Del Rey επιλέγει για το νέο της άλμπουμ να ακούσει ένα διαφορετικό μουσικό μονοπάτι και να αφήσει έξω το hip-hop από τα τραγούδια της. Έτσι, μπαίνουν σε μονοπάτια psychedelic rock, dream pop, desert rock, με αρκετά στοιχεία blues και soft rock.

Το “Ultraviolence” δέχεται θετικές κριτικές με τους περισσότερους να το θεωρούν ως μία βελτίωση της περσόνας, αλλά και της μουσικής της Del Rey από το “Born To Die”. Μάλιστα, πολλά περιοδικά και site το κατατάσσουν, πλέον, στα καλύτερα άλμπουμ της δεκαετίας του 2010.

Στις 18 Σεπτεμβρίου του 2015, κυκλοφορεί το τέταρτο προσωπικό άλμπουμ της με τίτλο “Honeymoon”. Το άλμπουμ σηματοδοτεί μία επιστροφή στην μπαρόκ pop του “Born To Die” και το “Paradise”, ενώ, αγγίζει θέματα όπως ο βασανισμένος ρομαντισμός, η πικρία, η λαγνεία, η φυγή και η βία.

Το άλμπουμ συγκεντρώνει διθυραμβικές κριτικές και κάνει ντεμπούτο στο νούμερο 2 των Αμερικάνικων μουσικών τσαρτς. Το “Honeymoon” μπαίνει και στις λίστες με τα καλύτερα άλμπουμ για το 2015 και σηματοδοτεί, επίσημα πλέον, την κριτική επαναξιολόγηση της δημοφιλούς καλλιτέχνη.

Η κριτική επαναξιολόγηση της Lana Del Rey

Μετά το “Honeymoon”, φαίνεται πως οι κριτικές προς την αμφιλεγόμενη φιγούρα της Lana Del Rey έχουν γίνει πιο θετικές και επικεντρώνονται τόσο στην επιρροή της στα σύγχρονα κομμάτια, όσο και στην κριτική της στο Αμερικάνικο όνειρο.

Αυτό έγινε φανερό τον Ιούλιο του 2017, όταν κυκλοφορεί το πέμπτο άλμπουμ της με τίτλο “Lust for Life”. Το άλμπουμ σηματοδοτεί την επιστροφή της στην pop με επιρροές από hip-hop που είχαμε συναντήσει στο πρώτη της άλμπουμ. Οι κριτικές είναι πολύ θετικές, ενώ, το άλμπουμ κατορθώνει να κερδίσει μία υποψηφιότητα για το “Καλύτερο Pop Vocal Άλμπουμ” στα Grammy, η δεύτερη υποψηφιότητα της στην κατηγορία. Επίσης, το “Lust for Life” σκαρφαλώνει στο νούμερο 1 του Billboard Hot 200, δίνοντας στην Del Rey το δεύτερο άλμπουμ της καριέρας της που το καταφέρνει αυτό.

Στις 30 Αυγούστου του 2019, κυκλοφορεί το έκτο της προσωπικό άλμπουμ και (ίσως) το καλύτερο άλμπουμ της καριέρας της με τίτλο “Norman Fucking Rockwell!”. Το εν λόγω άλμπουμ ήταν κυρίως σε παραγωγή της ίδιας και του Jack Antonoff και η μουσική του έχει στοιχεία soft rock, psych-rock και μπαλάντες πιάνου, ενώ, περιέχει αναφορές σε αρκετά στοιχεία της κλασσικής ροκ.

Το “Norman Fucking Rockwell!” συγκεντρώνει διθυραμβικές κριτικές με το Pitchfork να υποστηρίζει ότι “την τοποθετεί ανάμεσα στους καλύτερους τραγουδοποιούς της Αμερικής”, και το Rolling Stone να λέει πως το άλμπουμ βουτάει στα “βροχερά αμερικανικά όνειρα, που καλύπτουν βαθιά όλες τις πιο στρεβλωμένες φαντασιώσεις της λάμψης και του κινδύνου του έθνους μας”. Το άλμπουμ καταλήγει να είναι υποψήφιο ως ένα από τα “Άλμπουμ της Χρονιάς” στα Grammy και το τραγούδι του τίτλου υποψήφιο ως το “Τραγούδι της Χρονιάς” στα ίδια βραβεία.

Η συνεργασία της με τον Jack Antonoff συνεχίζεται και με το έβδομο άλμπουμ της “Chemtrails over the Country Club” τον Μάρτιο του 2021. Το άλμπουμ έχει στοιχεία folk, country folk, αλλά και American με τα θέματα του να είναι, κυρίως, η νοσταλγία, η αγάπη, η ερωτική απογοήτευση, η διαφυγή, ενώ περιλαμβάνει τις συνήθεις αναφορές της στον μύθο της Αμερικής, παράλληλα με τα συναισθήματα της απογοήτευσης.

Και αυτό το άλμπουμ αποσπάει διθυραμβικές κριτικές και άμεσες συγκρίσεις με το προηγούμενο άλμπουμ της. Το “Times” το αποκαλεί “όμορφα εκτελεσμένο” και “φτιαγμένο με σκέψη”, ενώ οι “Los Angeles Times” το αποκαλούν ένα “καινούριο επίτευγμα”.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LANA DEL REY FAN PAGE (@ldr_fans)

Το 2021, όμως, η Lana Del Rey θα κυκλοφορήσει ένα ακόμα άλμπουμ. Εφτά μήνες μετά την κυκλοφορία του “Chemtrails over the Country Club”, η Del Rey θα κυκλοφορήσει το όγδοο άλμπουμ της με τίτλο “Blue Banisters”. Η ίδια αποκαλύπτοντας το νέο της άλμπουμ έγραψε στο Twitter:

“Γράφω τη δική μου ιστορία. Και κανείς δεν μπορεί να την πει για εμένα.”

To “Blue Banisters” έχει συγκεντρώσει θετικές κριτικές από τους κριτικούς με το A.V. Club να γράφει πως “είναι μια υπενθύμιση ότι όταν η τραγουδίστρια και τραγουδοποιός είναι υπεύθυνη για το όραμά της και αξιοποιεί πλήρως τα συναισθήματά της, εξακολουθεί να είναι σε θέση να δημιουργήσει εκπληκτική ομορφιά”. Πολλοί, μάλιστα, το αποκαλούν ως την πιο προσωπική της δουλειά μέχρι σήμερα και μία ματιά πίσω από την περσόνα, Lana Del Rey, στον ψυχισμό της Lizzy Grant.

Το άλμπουμ προβλέπεται ότι θα κάνει ντεμπούντο στο νούμερο 2 του Billboard Hot 200 και θα είναι μία ακόμα εμπορική επιτυχία της τραγουδίστριας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LANA DEL REY FAN PAGE (@ldr_fans)

Η αμφισβήτηση και το κλείσιμο των λογαριασμών στα social media

Παρόλο τη δημοτικότητα της και την αποδοχή της τόσο από τη μουσική βιομηχανία όσο και από τους κριτικούς, η Lana Del Rey έχει αποτελέσει θέμα αρκετών διαμαχών.

Συγκεκριμένα, τον Μάιο του 2021 μοιράστηκε ένα εκτενές γράμμα μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram όπου αποκαλεί τους επικριτές της ως “αξιολύπητους”, ενώ, κάνει εκτενή αναφορά στην μουσική κληρονομιά της. Στην εν λόγω επιστολή έγραφε:

“Τώρα που η Doja Cat, η Ariana Grande, η Camila Cabello, η Cardi B, η Kehlani και η Nicki Minaj και η Beyoncé έκαναν επιτυχία με τραγούδια για το να είναι σέξι, να μην φοράνε ρούχα, να φεύγουν, να απατούν κ.λπ.

Μπορώ, παρακαλώ, να επιστρέψω στο να τραγουδώ για την ενσάρκωση, το να νιώθω όμορφα ερωτευμένη ακόμα κι αν η σχέση δεν είναι τέλεια, ή να χορεύω για χρήματα ή ό,τι άλλο θέλω, χωρίς να με σταυρώνουν ή να λέω ότι ωραιοποιώ την κακοποιητική συμπεριφορά;

Έχω βαρεθεί με γυναίκες στιχουργού και τραγουδίστριες που λένε ότι ωραιοποιώ την κακοποιητική συμπεριφορά. Όταν στην πραγματικότητα είμαι απλά ένα λαμπερό άτομο που τραγουδά για την πραγματικότητα αυτού που όλοι βλέπουμε τώρα. Είναι πολύ διαδεδομένες οι συναισθηματικά καταχρηστικές σχέσεις σε όλον τον κόσμο.

Επίσης, αισθάνομαι ότι άνοιξα πραγματικά το δρόμο για άλλες γυναίκες να σταματήσουν να κάνουν τις χαρούμενες και να μπορούν απλώς να πουν ό,τι διάολο θέλουν με τη μουσική τους.

Σε αντίθεση με την εμπειρία μου, όπου αν εξέφραζα ακόμη και μια νότα θλίψης στους δύο πρώτους δίσκους μου με θεωρούσαν κυριολεκτικά υστερική σαν να ήταν κυριολεκτικά η δεκαετία του 1920.”

Η εν λόγω ανάρτηση συγκέντρωσε αμέσως αρνητικές αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί ήταν αυτοί που θεώρησαν ότι με το κείμενό της, η Del Rey κατηγορεί άλλες γυναίκες σταρ στην προσπάθειά της να υποστηρίξει την άποψή της. Άλλοι την κατηγόρησαν ως ρατσίστρια, καθώς, έξι από τα εφτά πρόσωπα στα οποία αναφέρθηκε είναι έγχρωμες γυναίκες.

Η απάντηση της Del Rey στις κριτικές επικεντρώθηκε στο γιατί χρησιμοποίησε τα συγκεκριμένα ονόματα. Στην απάντησή της έγραψε:

“Για να είμαι σαφής γιατί ξέρω ότι σας αρέσει να αλλάζετε τα πράγματα. Λατρεύω αυτές τις τραγουδίστριες και τις γνωρίζω προσωπικά. Γι’ αυτό τις ανέφερα.

Θα ήθελα να έχω λίγη από την ίδια ελευθερία έκφρασης χωρίς να κρίνομαι για υστερία.”

Τα σχόλια της γνωστής τραγουδίστριας θεωρήθηκαν από πολλούς ανθρώπους ως υπερβολικά αμυντικά και αντιπαραγωγικά, παρά διαφωτιστικά για τη δική της εμπειρία.

Η διαμάχη συνεχίστηκε αρκετές ημέρες με την Del Rey να προσπαθεί να υποστηρίξει τα αρχικά της σχόλια με κείμενα που κατηγορούσαν τις γυναίκες επικριτές της, πολλούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ενθάρρυνση του “δράματος” και πολλά άλλα που έφεραν ακόμα περισσότερες αρνητικές αντιδράσεις από το κοινό. Μάλιστα, το κερασάκι στην τούρτα για πολλούς ήταν όταν συνέκρινε τον εαυτό της με ακόμα μία έγχρωμη γυναίκα τραγουδίστρια την FKA Twigs.

Το “δράμα”, όμως, δε σταματάει εκεί, καθώς, λίγους μήνες αργότερα, βρέθηκε και πάλι στο μάτι του κυκλώνα αρνητικών σχολίων για την εμφάνισή της σε μία εκδήλωση στο Barnes & Nobles του Los Angeles, όπου φαίνεται να φοράει μάσκα σε στυλ πλέγματος. Οι θαυμαστές έτρεξαν να την προτρέψουν να φορέσει μία κανονική μάσκα για την προστασία από τον κορωνοϊό και την αποφυγή της διασποράς του.

Άλλοι το θεώρησαν εγωιστικό και την κατηγορήσαν, ενώ, δήλωσαν ότι έχουν βαρεθεί να την υποστηρίζουν όταν κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο.

Η Del Rey σε απάντηση σε αυτά τα σχόλια κατά τη διάρκεια μίας συνέντευξης υποστήριξε ότι η μάσκα είχε πλαστική επένδυση.

Το Ιανουάριο του 2021 όταν έδωσε στη δημοσιότητα το εξώφυλλο του άλμπουμ της “Chemtrails over the Country Club”, συγκέντρωσε και άλλα αρνητικά σχόλια για το κείμενο που ακολουθούσε την εν λόγω φωτογραφία. Η Del Rey έγραψε για το εξώφυλλο αυτό:

“Όπως συμβαίνει όταν πρόκειται για τους καταπληκτικούς φίλους μου και αυτό το εξώφυλλο, ναι, υπάρχουν έγχρωμοι άνθρωποι στη φωτογραφία αυτού του δίσκου και αυτό είναι το μόνο που θα πω για αυτό.

Είμαστε όλοι μια όμορφη μίξη από όλα – μερικά περισσότερο από άλλους, κάτι που είναι ορατό και γιορτάζεται σε ό,τι κάνω.”

Τα εν λόγω σχόλια σύντομα σβήστηκαν, όμως, αυτό δεν απέτρεψε κάποιους να κάνουν διάφορα memes με την έλλειψη ποικιλίας στον εξώφυλλο και να σχολιάσουν το κείμενο της Del Rey ως “κενό”.

Όλα αυτά, και μερικά ακόμα γεγονότα που ακολουθήσαν, έκαναν μεγάλη ζημιά στην εικόνα μίας τραγουδίστριας που ήθελε να μείνει κρυμμένη πίσω από την περσόνα που είχε δημιουργήσει για τον εαυτό της και τη μουσική της. Μπορεί όλα αυτά να ήταν και ο λόγος που τον Σεπτέμβριο του 2021 αποφάσισε να απομακρυνθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με ένα βίντεο που ανήρτησε στο Instagram ενημέρωσε τους θαυμαστές και ακόλουθούς της ότι θα κλείσει τις σελίδες της σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ, θα επικεντρωνόταν σε άλλες προσπάθειες.

Μέχρι σήμερα, όλες οι σελίδες της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν κλειστές…

Ο αντίκτυπος της στη μουσική βιομηχανία

Παρόλο την αμφιλεγόμενη περσόνα της, η Lana Del Rey θεωρείται, πλέον, ως μία καλλιτέχνης με τεράστιο αντίκτυπο στην μουσική βιομηχανία και στην εξέλιξή της.

Το Billboard θεωρεί το άλμπουμ “Born Τo Die” ως έναν από τους κύριους καταλύτες για τη μετατόπιση της pop στα μέσα της δεκαετίας του 2010 από το αυθόρμητο EDM σε μια πιο κυκλοθυμική παλέτα με hip hop στοιχεία. Το περιοδικό έκρινε ότι η Del Rey υπήρξε απαραίτητη για τη δημοφιλή μουσική της δεκαετίας του 2010, και έχει επηρεάσει τόσο τους συνομηλίκους της όσο και την επόμενη γενιά των pop καλλιτεχνών με εναλλακτική τάση, όπως οι Halsey, Banks, Sky Ferreira, Father John Misty, Sia, Selena Gomez και Taylor Swift. Παρομοίως, το Vice προτείνει ότι:

“Είναι δύσκολο να φανταστείς μια Eilish, μια Lorde ή μια Halsey χωρίς την Del Rey”

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Logistics

Πλήρης Απασχόληση

03-01-2024

Μενίδι

Χωρίς κατηγορία

Πλήρης Απασχόληση

15-03-2024

Αθήνα

⚽🏀 LIVE SCORES
28 Απρ. 2024
Ολυ
17:00
-
Λαμ
28 Απρ. 2024
ΠΑΟ
19:30
-
ΑΕΚ
25 Απρ. 2024
ΠΑΟ
ΤΕΛ
-
ΜΑΚ
25 Απρ. 2024
Ρεάλ
ΤΕΛ
101 - 88
ΜΠΑ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

 2