Το lockdown έστρεψε τους Έλληνες προς τις streaming πλατφόρμες
Η πανδημία του κορωνοϊού και τα lockdown έκανε και τους Έλληνες να αναζητήσουν τη διασκέδασή τους μέσα από streaming πλατφόρμες.

Η πανδημία του κορωνοϊού και τα lockdown μας έκαναν να περάσουμε το περισσότερο χρόνο μας μέσα στο σπίτι. Οι περισσότεροι, μάλιστα, για να περάσουμε κάπως πώς διασκεδαστικά τον χρόνο μας παρακολουθήσαμε σειρές και ταινίες σε κάποια streaming πλατφόρμα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα είχε αύξηση στη χρήση των πλατφόρμων οπτικοακουστικού περιεχομένου.

Σύμφωνα με έρευνα της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), το 94% των ανθρώπων που διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο έκανε χρήση κάποιας διαδικτυακής υπηρεσίας (Over The Top Services, OTT) γενικώς μέσα στο 2020. Περίπου 6 στους 10 έχουν κάνει χρήση τουλάχιστον μιας διαδικτυακής υπηρεσίας παρακολούθησης τηλεοπτικού περιεχομένου όπως τα Netflix, ERTflix κ.λπ.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για το χρονικό διάστημα από την αρχή του 2020 μέχρι και σήμερα.

Σύμφωνα δημοσίευμα της Καθημερινής, τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι ο απόλυτος κυρίαρχος στις προτιμήσεις των χρηστών είναι το Netflix, το οποίο χρησιμοποιούν πάνω από 8 στους 10 χρήστες υπηρεσιών ΟΤΤ. Έπεται το ERTflix, το οποίο και επιλέγει το 26% των χρηστών, ενώ, ακολουθούν η εφαρμογή της Cosmote TV (21%) και η Nova (10%). Την καινούρια πλατφόρμα Cinobo χρησιμοποιεί προς το παρόν το 1% των χρηστών. Μάλιστα, 5 στους 10 ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν εφαρμογές τηλεοπτικού περιεχομένου μετά τον Μάρτιο του 2020, δηλαδή εν μέσω του γενικευμένου lockdown.

Παράλληλα, 9 στους 10 έχουν στείλει γραπτά μηνύματα μέσω εφαρμογών OTT (89%), ενώ αντίστοιχο ποσοστό (89%), έχουν πραγματοποιήσει βιντεοκλήσεις (Skype, Zoom κ.λπ.). Για ό,τι αφορά το προφίλ των χρηστών, σχεδόν καθολική είναι η διείσδυση στις νεαρότερες ηλικίες (16-34 ετών), ενώ η χρήση τους μειώνεται σε μεγαλύτερης ηλικίας. Επίσης, υψηλό είναι το ποσοστό όσων χρησιμοποιούν OTT υπηρεσίες για την πραγματοποίηση βιντεοκλήσεων στην ηλικιακή ομάδα άνω των 65 ετών.

Για την αποστολή μηνυμάτων, την πρωτοκαθεδρία έχει το Facebook Messenger (83%) και με ελάχιστη διαφορά ακολουθεί η υπηρεσία Viber (82%). Στη συνέχεια, εντοπίζουμε υπηρεσίες όπως το Instagram Direct (37%) και το WhatsApp (27%). Στις εφαρμογές βιντεοκλήσεων, μεγάλη είναι η προτίμηση του κόσμου και πάλι για το Messenger και το Viber, που χρησιμοποιούν 7 στους 10 χρήστες. Ακολουθούν το Skype (32%) και το Zoom (25%).

Σε σχέση με τις εφαρμογές τηλεοπτικού περιεχομένου, η χρήση τους φθάνει τις 2,5 ώρες καθημερινά, με τους νέους 16-34 ετών και τους φοιτητές να χρησιμοποιούν πολύ πιο συχνά αυτές τις υπηρεσίες. Η μέση χρήση υπηρεσιών ΟΤΤ για ανταλλαγή μηνυμάτων αγγίζει τα 150 μηνύματα την εβδομάδα.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πρόσθετες Υπηρεσίες Τουρισμού

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

Αγροτικά

Πλήρης Απασχόληση

24-01-2024

Ηρακλειο Κρητης

⚽🏀 LIVE SCORES
25 Απρ. 2024
ΠΑΟ
21:15
-
ΜΑΚ
25 Απρ. 2024
Ρεάλ
22:00
-
ΜΠΑ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;