Πώς το Snapchat μπορεί να σε κάνει εκατομμυριούχο σε μία μέρα
Αληθινές ιστορίες ανθρώπων που κατάφεραν να γίνουν viral.

Ήταν τέλη Νοεμβρίου όταν ο Tim Casey, ένας Tik Toker με περισσότερους από 7 εκατομμύρια followers, εκεί που καθόταν σπίτι του σκέφτηκε να ποστάρει στο Snapchat ένα βίντεο επιστημονικού περιεχομένου όπου καταλήγει σε μία μικρή έκρηξη ενός μπουκαλιού με Coca Cola.

O 19χρονος Tik Toker είχε διαβάσει ότι το Snapchat είχε κυκλοφορήσει μία νέα λειτουργία – κλώνο του Τik Tok, με το όνομα Spotlight και βασικό σκοπό είχε να κάνει τους νεαρούς χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται ακόμα περισσότερο περιεχόμενο. Έψαξε τότε για παλιότερα βίντεο που είχε στο κινητό του και άρχισε να τα δημοσιεύει.

2 εβδομάδες μετά, δέχτηκε μία κλήση από το Snapchat όπου του έκαναν γνωστό ότι τα βίντεό του άρχισαν να γίνονται viral και ότι θα ξεκινήσει να πληρώνεται για αυτό με εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια. Τότε ο Tim, ξεκίνησε να ανεβάζει ακόμα περισσότερα video (περίπου 120 τη μέρα) και σε λίγες μόλις εβδομάδες είχε καταφέρει να κερδίσει περισσότερα από 3 εκατομμύρια δολάρια στην πλατφόρμα.

Ο Tim Casey είναι ένας από τους χιλιάδες νεαρούς χρήστες του Snapchat που κερδίζουν μέσα σε μία μέρα τεράστιες περιουσίες χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Spotlight.

Το Spotlight είναι η απάντηση της Snap (μητρικής του Snapchat) στο Tik Tok και την τεράστια επιτυχία που έχει αυτό στην generation Z. Ουσιαστικά, αποτελεί μια οθόνη όπου οι creators ποστάρουν βίντεο παρόμοιου περιεχομένου με το Tik Tok με σκοπό να γίνουν viral μεταξύ των Snapchatters. Η σημαντική διαφορά είναι ότι το Snapchat είναι διατεθειμένο να πληρώσει ακόμα και 1 εκατομμύριο δολάρια στους δημοφιλείς χρήστες του κάθε μέρα!

Μία άλλη περίπτωση είναι αυτή της 27χρονης Andrea Romo, η οποία κέρδιζε $12,5 την ώρα ως πωλήτρια. Δεν ήταν ποτέ social media influencer. Χρησιμοποιούσε απλά το Snapchat σαν ένα μέσο επικοινωνίας με φίλους. Όταν έμαθε για τη λειτουργία του Spotlight, ανέβασε ένα βίντεο με την αδελφή της να τηγανίζει γαλοπούλα την ημέρα των Ευχαριστιών. Σε λίγες εβδομάδες πληροφορήθηκε ότι το βίντεο έγινε τόσο δημοφιλές που της εξασφάλισε το ποσό των 500 χιλιάδων δολαρίων.

Μία 18χρονη μαθήτρια επίσης κέρδισε πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια σε 2 μόλις εβδομάδες ανεβάζοντας αστεία βίντεο unboxing.

Οι παραπάνω περιπτώσεις μας δείχνουν ότι η εταιρεία Snap έχει πάρει πολύ στα σοβαρά τον ανταγωνισμό με το Tik Tok και στοχεύει μέσω του Spotlight να “τραβήξει” όλους τους ταλαντούχους δημιουργούς στο δικό της social media.

Είναι η πρώτη φορά που η εφαρμογή δίνει τόσο μεγάλο πάτημα στη δημιουργία περιεχομένου από καθημερινούς χρήστες, καθώς ανέκαθεν αποτελούσε μία εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων με φίλους. Μόλις το 2017 ξεκίνησε να πιστοποιεί τους celebrities ή τους χρήστες με τεράστιο αριθμό ακολούθων.

Το σημαντικό είναι ότι οι ζωές πολλών νέων άλλαξαν κυριολεκτικά σε μία μέρα, καθώς αρκετοί θα καταφέρουν να πληρώσουν το πανεπιστήμιο που πάντα ονειρεύονταν, ενώ δεν είναι και λίγοι εκείνοι που αποφασίζουν να επενδύσουν το ποσό αυτό στο να κάνουν το περιεχόμενό τους ακόμα καλύτερο.

Το Spotlight έδωσε τη δυνατότητα σε creators, οι οποίοι προσπάθησαν χρόνια να βγάλουν χρήματα από συνεργασίες με brands να προβληθούν και να κερδίσουν υπέρογκα ποσά.

Φυσικά, όπως είναι λογικό, όσο περισσότερα είναι τα βίντεο που ανεβαίνουν, τόσο περισσότερο θα διαιρείται και το ποσό που θα μοιράζεται καθημερινά στους χρήστες.

Επομένως, για να πετύχει η συνταγή του Spotlight και να έχει διάρκεια, δεν αρκεί απλά να πληρώνει τους χρήστες, αλλά θα πρέπει να βρει τρόπο να τους κάνει πραγματικά γνωστούς, δημιουργώντας τους celebrities της νέας γενιάς!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υγεία

Πρακτική Άσκηση

05-02-2024

Οια

Γραφικές Τέχνες

Πλήρης Απασχόληση

19-12-2023

Βούλα

⚽🏀 LIVE SCORES
20 Απρ. 2024
ΟΦΗ
18:30
-
Βόλ
20 Απρ. 2024
Αστ
19:30
-
Παν
20 Απρ. 2024
ΑΡΗΣ
17:15
-
ΚΟΛ
21 Απρ. 2024
ΑΕΚ
17:15
-
ΠΑΟΚ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

 1 
 1