Brandstorm 2020: 5+1 λόγοι για να πάρεις μέρος στο μεγαλύτερο φοιτητικό διαγωνισμό καινοτομίας!
Οι δηλώσεις συμμετοχής στον παγκόσμιο φοιτητικό διαγωνισμό της L’Oréal, Brandstorm, έχουν ξεκινήσει και θα διαρκέσουν μέχρι τις 14 Απριλίου!

Ο ενθουσιασμός μας είναι πραγματικά τεράστιος κι αυτό γιατί επιστρέφει για 28η χρονιά, ο μεγαλύτερος φοιτητικός διαγωνισμός επιχειρηματικότητας, Brandstorm, επιφυλάσσοντας ένα σωρό καινοτόμες ιδέες, προκλήσεις και ευκαιρίες.

To θέμα του φετινού Brandstorm αφορά τη δημιουργία ενός περιβαλλοντικά βιώσιμου μέλλοντος, στο οποίο τα πλαστικά δε θα έχουν πια θέση στη βιομηχανία της ομορφιάς, γι’ αυτό και αποφασίσαμε να μάθουμε τα πάντα για τον φετινό, 28o διαγωνισμό που πραγματοποιεί η L’Oréal από το 1992.

Brandstorm: Ένα μέλλον χωρίς πλαστικό στη βιομηχανία της ομορφιάς 

Το 2018, ο όμιλος της L’Oréal συνεργάστηκε με το Ellen Mac Arthur Foundation για το “New Plastic Economy”, δεσμευόμενος να βάλει την υπογραφή του σε ένα νέο μοντέλο κυκλικής οικονομίας.

Η δέσμευση της L’Oréal, λοιπόν, είναι, μέχρι το 2025, όλο το πλαστικό που χρησιμοποιείται για την κατασκευή των προϊόντων της, να προέρχεται από 100% ανακυκλώσιμες, ανακυκλωμένες ή κομποστοποιημένες πλαστικές συσκευασίες, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για μια νέα, πιο βιώσιμη προσέγγιση σχετικά με την παραγωγή και συμβάλλοντας έτσι σε ένα καλύτερο μέλλον.

Ο ετήσιος διαγωνισμός brandstorm, που διοργανώνεται από τη L’Oréal Hellas, επιστρέφει και το 2020, προσκαλώντας φοιτητές και αποφοίτους να δοκιμαστούν και να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες με μια κοινή θεματική: Τη μείωση του πλαστικού και τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος.

Για τον λόγο αυτό, συγκεντρώσαμε παρακάτω 6 καλούς λόγους, για τους οποίους αξίζει να συμμετάσχεις στον μεγαλύτερο φοιτητικό διαγωνισμό καινοτομίας, Brandstorm, προσθέτοντας τη δική σου “πινελιά” στο φετινό case και συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός μέλλοντος με καλύτερες συνθήκες.

1. Η βιωσιμότητα είναι ένα ζήτημα που μας αφορά όλους

Όπως γνωρίζουμε καλά, ο πλανήτης μας αντιμετωπίζει σήμερα μια σειρά από αυξανόμενες περιβαλλοντικές απειλές και προκλήσεις, καθώς, μόνο ο αριθμός των αποβλήτων, αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα ζητήματα που καλούμαστε να διαχειριστούμε.

Για πολλές εταιρίες, όπως η L’Oréal, οι οποίες διανέμουν μαζικά τα προϊόντα τους στο λιανικό εμπόριο, σε σούπερ μάρκετ, σε φαρμακεία, σε μεγάλες αγορές και σε παραδοσιακά καταστήματα, το εγχείρημα της βιωσιμότητας ανοίγει νέες προοπτικές και αποτελεί σημαντικό challenge για μακροπρόθεσμη έρευνα και ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού.

Αυτός είναι άλλωστε και ο βασικός λόγος που το φετινό Brandstorm αποσκοπεί στο να δημιουργήσει μια σημαντική αποστολή για τους φοιτητές και φοιτήτριες που θα πάρουν μέρος: Τώρα είναι η ευκαιρία σου να αγωνιστείς για την οικοδόμηση ενός μέλλοντος με λιγότερο πλαστικό στη βιομηχανία της ομορφιάς, ενός μέλλοντος δηλαδή με μεγαλύτερη βιωσιμότητα για όλους.

2. Θα έρθεις σε επαφή με ειδήμονες διαφορετικών κλάδων της βιομηχανίας ομορφιάς

Με τη συμμετοχή σου στο brandstorm, θα έχεις μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσεις και να συνδιαλλαχθείς με ανθρώπους που εργάζονται στη L’Oréal και οι οποίοι καταπιάνονται με διαφορετικά εργασιακά αντικείμενα.

Μέσω αυτής της γνωριμίας, θα έχεις τη δυνατότητα να συζητήσεις μαζί τους τις επιχειρηματικές σου ιδέες -και κυρίως- να διευρύνεις τις γνώσεις σου πάνω σε ό,τι αφορά τη βιομηχανία της ομορφιάς: Από την πλευρά ενός διευθυντή ανθρώπινου δυναμικού μέχρι την πλευρά ενός επιστήμονα έρευνας και ανάπτυξης, όλοι έχουν να σου προσφέρουν χρήσιμες γνώσεις που θα σε βοηθήσουν να εξελίξεις περαιτέρω τη δική σου εμπειρία και να μάθεις από πρώτο χέρι πώς λειτουργεί η εν λόγω βιομηχανία, ποιες είναι οι ανάγκες της, αλλά και οι στόχοι που έχει θέσει για το μέλλον.

3. Το Brandstorm είναι μια διαπολιτισμική εμπειρία που θα διευρύνει τον κύκλο σου

Μέσω του Brandstorm, δε θα γνωρίσεις μόνο εργαζομένους και κορυφαία επαγγελματικά στελέχη της L’Oréal, αλλά θα έχεις την ιδανική ευκαιρία να αλληλεπιδράσεις με φοιτητές και φοιτήτριες, κάθε κλάδου και ακαδημαϊκού τομέα, από όλο τον κόσμο: Μηχανικοί, επιστήμονες υπολογιστών, προγραμματιστές, δημιουργοί περιεχομένου, ειδικοί στην επικοινωνία και πολλοί άλλοι.

Νέοι άνθρωποι με διαφορετικές εθνικότητες, σπουδές, εκπαιδευτικό υπόβαθρο και εργασιακό προφίλ, μπορούν να έρθουν κοντά μέσω του Brandstorm και να μοιραστούν τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τους στόχους τους, ώστε να βρουν τις πιο καινοτόμες ιδέες.

Γιατί να μην είστε εσύ κι η ομάδα σου οι δημιουργοί των μελλοντικών τάσεων στη βιομηχανία της ομορφιάς;

4. Ευκαιρία να εξασφαλίσεις ένα επιτυχημένο επαγγελματικό μέλλον

Στο διάστημα των 28 ετών που διεξάγεται ο μεγάλος διαγωνισμός, περισσότεροι από 154.000 φοιτητές από 60 χώρες έχουν πάρεις μέρος, ενώ, από το 2003, οι Έλληνες φοιτητές έχουν καταφέρει να αποσπάσουν πολλές και σημαντικές διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μέσω του brandstorm, η L’Oréal, έχει την ευκαιρία να γνωρίζει κάθε χρόνο νέα ταλέντα ανάμεσα στους φοιτητές και φοιτήτριες που συμμετέχουν, αλλά και να προσλαμβάνει παγκοσμίως περίπου 150-200 εργαζομένους τον χρόνο μετά το πέρας του διαγωνισμού.

5. Ο διαγωνισμός σχεδιάζεται από λάτρεις του brandstorm και απευθύνεται σε μελλοντικούς brandstormers 

Το καλύτερο (και ίσως πιο cool) μέρος όλου του διαγωνισμού, είναι ότι αυτός έχει δημιουργηθεί με πολλή αγάπη από ανθρώπους που είναι παθιασμένοι με τον σκοπό και τη διαδικασία του brandstorm. Είτε, λοιπόν, είσαι ο ίδιος πρώην brandstormer, είτε απλά σου αρέσουν οι διαγωνισμοί και η επαφή με διαφορετικές και καινοτόμες ιδέες, πρέπει να ξέρεις ότι, πίσω από το brandstorm, βρίσκεται μια ομάδα ανθρώπων που ξέρει πολύ καλά πώς να σου παρέχει την καλύτερη φοιτητική εμπειρία που θα μπορούσες να ζήσεις.

6. Μέσω του Brandstorm, έχεις την ευκαιρία να ζήσεις μια κορυφαία πρακτική εμπειρία στην εταιρική πραγματικότητα 

Είσαι φοιτητής, οπότε σίγουρα χρειάστηκε να αναλάβεις, έστω και μια φορά, κάποια εργασία για τη σχολή σου, την οποία και έπρεπε να φέρεις εις πέρας σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Πόσες φορές, όμως, “ανταμείφθηκες” για τη συμμετοχή σου σε μια μελέτη ή έρευνα; Κι όταν λέμε ανταμείφθηκες, δεν αναφερόμαστε σε χρηματικό αντίτιμο, αλλά στην εμπειρία της πραγματικής εταιρικής ζωής.

Μέσα από τη συμμετοχή σου στο brandstorm, έχεις τη δυνατότητα να μεταβείς από τη θεωρητική γνώση στην έμπρακτη και ουσιαστική εμπειρία, αφού ο διαγωνισμός αποτελεί την πρώτη ευκαιρία για χιλιάδες φοιτητές ανά τον κόσμο, να εργαστούν για ένα πραγματικό επιχειρηματικό case, το οποίο δημιουργείται και αναγνωρίζεται από τη L’Oréal.

Γιατί να μην είσαι (και εσύ), λοιπόν, ένας από τους νέους επιχειρηματίες του μέλλοντος, που θα κάνουν τη διαφορά, φέρνοντας θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον με την εφαρμογή των καινοτόμων ιδεών τους;

H αποστολή του Brandstorm  

Ο φετινός διαγωνισμός Brandstorm αφορά φοιτητές και αποφοίτους, οι οποίοι έχουν αποφοιτήσει τα τελευταία δύο χρόνια. Η κεντρική ιδέα του Brandstorm θέλει τους συμμετέχοντες φοιτητές να δουλεύουν σε ομάδες των τριών ατόμων με σκοπό να δημιουργήσουν τη δική τους πρόταση για ένα μέλλον με μειωμένη χρήση πλαστικού στη βιομηχανία της ομορφιάς.

Οι διαγωνιζόμενοι, λοιπόν, καλούνται να βρουν καινοτόμες ιδέες που θα συμβάλλουν στη μείωση ή την εξάλειψη της χρήσης πλαστικού, μέσα απ’ την εξεύρεση νέων κυκλικών επιχειρηματικών λύσεων, οι οποίες θα μπορέσουν να μεταβάλλουν τη συμπεριφορά των μέσων καταναλωτών.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι συμμετέχοντες καλούνται να περιγράψουν τις ιδέες τους, να δημιουργήσουν ένα επιχειρηματικό πλάνο και να διεκδικήσουν σημαντικά βραβεία.

Ποια είναι η πρόκληση για τους δυνάμει brandstormers:

Για να ξεχωρίσεις στον διαγωνισμό Brandstorm, θα πρέπει η καινοτομία σου να λάβει υπόψιν το ολιστικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα του προϊόντος, με την έννοια της ανάλυσης της κυκλικής του διαδικασίας: Τις επιπτώσεις που έχει το εξεταζόμενο προϊόν στη διάρκεια της ζωής του, από την εξόρυξη των πρώτων υλών, την παραγωγική διαδικασία, μέχρι τη διανομή και το τέλος του.

Η καινοτομία σου θα πρέπει να ωθήσει τους καταναλωτές να υιοθετήσουν περισσότερο βιώσιμες καταναλωτικές συμπεριφορές, όπως είναι για παράδειγμα, η πρακτική ανακύκλωσης και διαλογής των προϊόντων.

Οι ημερομηνίες και τα deadlines του Brandstorm:

Οι αιτήσεις για τον φοιτητικό διαγωνισμό Brandstorm της L’Oréal Hellas έχουν ανοίξει και η κατάθεση των on-line προτάσεων από τους φοιτητές θα διαρκέσει μέχρι τις 14 Απριλίου 2020. Η κατάθεση περιλαμβάνει 5 slides powerpoint (στα αγγλικά) & 1 Video διάρκειας 5 λεπτών max.

1. Αρχικά, θα αξιολογηθούν όλες οι on-line προτάσεις

2. Όσοι και όσες έχουν επιλεγεί, θα παρουσιάσουν τις προτάσεις τους στα κεντρικά γραφεία της L’Oréal στην Αθήνα στις 20 Μαΐου 2020.

3. Η Ελληνική ομάδα που θα προκριθεί, θα μεταβεί στους τελικούς στο Παρίσι στις 23 & 24 Ιουνίου 2020, όπου θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει και να υλοποιήσει την ιδέα της, κάνοντας την αρχή για μια πολλά υποσχόμενη καριέρα.

Συνέντευξη με έναν πρώην brandstormer

Με αφορμή τον φετινό διαγωνισμό της L’Oréal, μιλήσαμε με έναν περσινό Brandstormer, τον Κωνσταντίνο Αλαμάνη, Management Trainee L’Oréal Hellas.

1. Πώς θα περιγράφατε τη συνολική εμπειρία που αποκομίσατε από τη συμμετοχή σας στον περσινό διαγωνισμό της L’ Oreal;

Δεν νομίζω πως θα μπορούσα να την περιγράψω με μία λέξη. Κάθε κομμάτι του διαγωνισμού μας επιφύλασσε διάφορες εκπλήξεις, προκλήσεις και συγκινήσεις. Πριν βγουν τα αποτελέσματα και μάθαμε πως προκριθήκαμε στον τελικό, τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα, είχε προηγηθεί αρκετό brainstorming με την ομάδα, αλλά δεν αγχωθήκαμε μέχρι εκείνο το σημείο.

Εδώ να σημειώσω πως, το γεγονός ότι η ομάδα μας αποτελούταν από φοιτητές με διαφορετικό υπόβαθρο (Φαρμακευτική, Χημικό, Διοίκηση Επιχειρήσεων), έκανε τον τρόπο που αναλύαμε τις ιδέες μας να έχει πολύ ενδιαφέρον, αφού ο καθένας το έβλεπε από τη δική του οπτική. Αυτό είναι το πρώτο μεγάλο κέρδος που λάβαμε ως συμμετέχοντες, αφού το να δουλεύεις με ανθρώπους με διαφορετικό επιστημονικό υπόβαθρο είναι κάτι που όλοι θα βιώσουμε κάποια στιγμή. Από εκεί και πέρα, ήταν μεγάλη έκπληξη για εμάς η αντιμετώπιση, η προσοχή και ο σεβασμός που λάβαμε από τον οργανισμό της L’Oréal κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του διαγωνισμού.

Στη φάση του Ελληνικού τελικού, και μόνο το γεγονός ότι θα άκουγαν την ιδέα σου και θα την αξιολογούσαν στελέχη μιας πολυεθνικής εταιρίας είναι από μόνο του αυτό μια μεγάλη εμπειρία, αλλά και μία «ένεση» αυτοπεποίθησης.

Το συναίσθημα της νίκης στον Ελληνικό τελικό δεν περιγράφεται, αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι ότι ποτέ δεν είπαμε πως μας αρκεί αυτό που καταφέραμε. Αμέσως βάλαμε ως επόμενο στόχο να διακριθούμε σε παγκόσμιο επίπεδο. Και επιβραβευθήκαμε για αυτό, αφού καταφέραμε να λάβουμε την 8η θέση ανάμεσα σε 53 χώρες!

Ακόμα και το αποτέλεσμα να μην ήταν τόσο καλό, αυτή η εμπειρία που ζήσαμε στο Παρίσι δεν είναι κάτι που μπορείς να το βρεις αλλού ως φοιτητής, αυτό μπορώ να το πω με βεβαιότητα.

Η οργάνωση και οι εγκαταστάσεις στα Headquarters της L’Oréal στο Παρίσι, οι υπόλοιποι φοιτητές από όλον τον κόσμο που συναναστραφήκαμε, οι κριτές που γνωρίσαμε, οι ομιλίες από στελέχη του οργανισμού που έχουν κομβική θέση παγκοσμίως (βλ. Camily Kroely – Global Head of Digital Services & Open Innovation), όλα αυτά συνθέτουν μια αξέχαστη εμπειρία, αλλά και μία τεράστια ευκαιρία.

2. Πήρατε μέρος στον διαγωνισμό Brandstorm 2019 και σήμερα, ένα χρόνο αργότερα, εργάζεστε στη L’Oreal. Πώς είναι αυτό;

Ευνόησαν οι συνθήκες και όλα έγιναν πάρα πολύ γρήγορα. Τέλη Μαΐου τελείωσε ο διαγωνισμός και 8 Ιουλίου ξεκίνησα επίσημα. Η θέση που έχω λέγεται Management Trainee και δουλεύω μαζί με την κ. Παπακώστα και τον κ. Επιθυμιάδη που έχουν αντίστοιχα τις θέσεις Chief Marketing Officer και Chief Digital Officer. Από μόνο του αυτό είναι μια πολύ μεγάλη ευκαιρία, αφού το να δουλεύεις με ανθρώπους με τόση εμπειρία είναι πολύ σημαντικό για την αρχή της καριέρας σου και έχεις πάρα πολλά να μάθεις από εκείνους.

Είχα μεγάλη υποστήριξη στην αρχή από πολλούς ανθρώπους μέσα στον οργανισμό. Την πρώτη περίοδο συναντήθηκα με μερικά στελέχη από διάφορα τμήματα, ώστε να μου εξηγήσει ο καθένας το αντικείμενο του ρόλου του και τη θέση του τμήματός του μέσα στον οργανισμό, ώστε να μπω στο κλίμα της εταιρίας. Οι συνθήκες εργασίας είναι εξαιρετικές, οι άνθρωποι πολύ βοηθητικοί και το εύρος των αντικειμένων που εκτίθεσαι σε βοηθάει να αποκτήσεις μια ολοκληρωμένη εικόνα για το τι χρειάζεται μια εταιρία για να ηγηθεί στον κλάδο της, στην εποχή των «μεγάλων» δεδομένων και της 4ης βιομηχανικής επανάστασης.

Σε αυτό το πλαίσιο, το γεγονός ότι η L’Oréal επενδύει ιδιαίτερα στο κομμάτι του digital marketing, έχει συμβάλει στο να εδραιωθούν στρατηγικές συνεργασίες με εταιρίες, όπως Facebook και Google, κάτι που πραγματικά έχει πολύ ενδιαφέρον, καθώς έρχεσαι σε επαφή με πολύ μεγάλες εταιρίες πέραν του κλάδου της εταιρίας που ανήκεις.

Ένα τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό κομμάτι που με έχει κερδίσει αυτούς του πρώτους μήνες που είμαι εδώ, είναι η μεγάλη έμφαση που δίνει όλος ο οργανισμός στις αξίες, την ηθική, αλλά και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

3. Γιατί θα προτείνατε σε μία ομάδα φοιτητών να δηλώσει συμμετοχή στο Brandstorm 2020;

Είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε να δούμε τη μεγάλη εικόνα, να δίνουμε την ανάλογη προσοχή και χρόνο σε πράγματα, από τα οποία μπορούμε να ωφεληθούμε.

Τι εννοώ με αυτό;

Εγώ, όταν συμμετείχα σαν φοιτητής 4ου έτους στο διαγωνισμό, όντας συνεπής στις υποχρεώσεις μου, κάποια στιγμή σκέφτηκα το πόσο χρόνο θα διέθετε και τι θα έπρεπε να «θυσιάσω».

Πολύ γρήγορα, όμως, άφησα πίσω τέτοιες σκέψεις, γιατί όσο περνάνε τα χρόνια στο πανεπιστήμιο πρέπει να ασχολείσαι με πιο πρακτικά και ουσιαστικά πράγματα.

Τι πιο ουσιαστικό, λοιπόν, από το να ασχοληθείς με ένα business game και να έρθεις σε επαφή, να δώσεις ένα δείγμα από τη δουλειά που μπορείς να κάνεις, σε μια πολυεθνική εταιρία, ενώ τελειώνεις τις σπουδές σου;

Μπορεί να μην αρέσει αυτό που θα πω σε πολλούς, αλλά δε θεωρώ ότι τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα έχουν δημιουργήσει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις, ώστε να συνδέουν εύκολα και αποτελεσματικά τους απόφοιτους με την αγορά εργασίας. Οπότε, ως φοιτητές θα πρέπει να μην περιμένουμε να μας χτυπήσουν την πόρτα αλλά πρέπει να αναζητάμε ερεθίσματα και ευκαιρίες. Στην τελική, κατ’ εμέ, η αξία σου κρίνεται από την αγορά εργασίας και όχι από τον βαθμό του πτυχίου σου ή τη φήμη του πανεπιστημίου σου.

Κλείνοντας, έχω να πω ότι το Brandstorm έχει να προσφέρει πάρα πολλά στους φοιτητές, είναι ένας πολύ καλά οργανωμένος διαγωνισμός, με πολύ ωραίο θέμα και φέτος, και προτρέπω τον καθένα να προσπαθήσει να διαγωνισθεί, να κάνει την έρευνα του, να σχεδιάσει την ιδέα του, να καινοτομήσει, να εντυπωσιάσει και να κριθεί από στελέχη της αγοράς. Ίσως αυτή η συμμετοχή για κάποιον ή κάποιους, να είναι μόνο η αρχή της γνωριμίας τους με τη L’Oréal.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

06-03-2024

Αθήνα

Μόδα - Ομορφιά

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

⚽🏀 LIVE SCORES
19 Απρ. 2024
ΠΑΟ
20:15
-
ΠΕΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;