Η σωστή διαχείριση χρόνου ή time management είναι από τα πιο τα πιο σημαντικά soft skills. Ο λόγος έγκειται στο γεγονός ότι αν και η ημέρα έχει 24 ώρες, πρέπει να βγάλουμε συγκεκριμένες δουλειές και tasks σε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Και ενώ σε όλους δίνεται ένα 24ωρο, κάποιοι φαίνεται ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν καλύτερα, αφού μοιάζουν σαν απλώς να μην μπορούν να σταματήσουν.
Μην ανησυχείς γιατί αυτοί οι άνθρωποι δεν διαθέτουν κάποια υπερδύναμη. Απλώς γνωρίζουν πως να διαχειρίζονται με σωστό και αποδοτικό τρόπο τον χρόνο τους. Αν θέλεις να μάθεις και εσύ πώς γίνεται αυτό, συνέχισε να διαβάζεις.
Συμβουλή #1
Αρχικά θα ήταν χρήσιμο να καταγράψεις για μία με δύο εβδομάδες όλες τις συνήθειές σου. Έπειτα, μπορείς να επιστρέψεις στο αρχείο που έχεις καταγράψει τις συνήθειές σου και βλέποντας ποιες σου “κλέβουν” περισσότερο χρόνο μπορείς να προσαρμοστείς αναλόγως. Αν δεν είσαι τόσο του παραδοσιακού, αντί να καταγράψεις τις συνήθειές σου με χαρτί και μολύβι σε ένα χαρτί, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο app, όπως είναι το RescueTime ή το Toggle.
Συμβουλή #2
Για κάθε εργασία που έχεις να φέρεις εις πέρας, από την μικρότερη ως τη μεγαλύτερη, μάλλον θα σε βοηθούσε αν έβαζες ένα χρονικό περιθώριο. Με αυτό τον τρόπο δεν αφήνεις πολλά περιθώρια στον εαυτό να αφαιρεθεί και η δουλειά βγαίνει εγκαίρως. Επιπλέον, είναι πολύ καλό να αφήνεις λίγο περισσότερο χρόνο ανάμεσα στα tasks σου προκειμένου να είσαι καλυμμένος σε περίπτωση που κάτι συμβεί και χρειαστεί να αργήσεις λίγο.
Συμβουλή #3
Κάτι που θα σε βοηθήσει αρκετά στην διαχείριση του χρόνου σου είναι ο προγραμματισμός. Για αυτό το λόγο θα ήταν καλό για σένα να προγραμματίζεις την δουλειά της επόμενης ημέρας από το προηγούμενο βράδυ, ενώ θα μπορούσε να αποβεί εξίσου βοηθητικό αν έφτιαχνες ένα γενικό πλάνο της εβδομάδας από την Κυριακή.
Συμβουλή #4
Σε κάθε δουλειά και σε κάθε θέση συμβαίνει να υπάρχουν κάποια πιο δύσκολα σημεία της της δουλειάς, τα οποία είναι όμως μεγάλης σημασίας. Αυτά είναι σημαντικό να φεύγουν στην αρχή της ημέρας, αφού τότε έχεις μεγαλύτερη ενέργεια προκειμένου να τα οργανώσεις και να τα εκτελέσεις. Αν για παράδειγμα έχεις να γράψεις ένα μεγάλο και σημαντικό report, θα σου ήταν ευκολότερο να το γράψεις το πρωί ή στο τέλος της ημέρας, όταν θα έχεις ήδη αφιερώσει πολύ χρόνο σε άλλες δραστηριότητες;
Δείτε ακόμη: Επικοινωνιακές δεξιότητες: 5 τρόποι για να τις βελτιώσετε
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Χωρίς κατηγορία
Πλήρης Απασχόληση
18-01-2024
Ασπρόπυργος
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
22-04-2024
Θεσσαλονικη