Black Friday 2019: Αλυσίδες και καταστήματα που συμμετέχουν στη «διάλυση τιμών» (Λίστα)

Από neolaia.gr Team 15 Νοεμβρίου 2019

Δείτε αναλυτικά τις προσφορές της Black Friday 2019!

Μια εβδομάδα απομένει για να ξεκινήσουν οι μεγάλες προσφορές σε καταστήματα και αλυσίδες που θα πάρουν μέρος στη Black Friday 2019 ή Μαύρη Παρασκευή, την πολυαναμενόμενη γιορτή που κατέφτασε στην Ελλάδα από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, όπου και γιορτάζεται την επομένη των Ευχαριστιών.

Η Black Friday 2019 αναμένεται να ξεκινήσει φέτος στην Ελλάδα την ερχόμενη Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019, όπου θα σηματοδοτηθεί η έναρξη της εορταστικής περιόδου για τα καταστήματα.

Η εκπτωτική περίοδος από την άλλη, δηλαδή οι ενδιάμεσες εκπτώσεις 2019, έχουν ξεκινήσει ήδη από την 1η Νοεμβρίου 2019 και θα διαρκέσουν έως την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου με τους καταναλωτές να έχουν περιθώριο λίγων ημερών ακόμα, προκειμένου να κάνουν τις αγορές τους σε αρκετά οικονομικές τιμές.

Skroutz.gr – Μπαίνει στο «παιχνίδι» & αλλάζει τα δεδομένα

Η είσοδος της μεγάλης εμπορικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας στην Black Friday 2019 είναι γεγονός και αναμένεται να ανατρέψει τα δεδομένα. Ήδη, το Skroutz έχει διαμορφώσει ειδική σελίδα για τις 29 Νοεμβρίου 2019, στην οποία θα φιλοξενήσει προσφορές για εκείνη την ημέρα από πολλά καταστήματα. Μάλιστα, το skroutz.gr προχωρά ένα βήμα πιο πέρα και ήδη εμφανίζει προσφορές στην εν λόγω σελίδα.

Black Friday 2019: Ποιοι θα συμμετάσχουν στη «διάλυση» τιμών

Στις εταιρείες που είχαν προσφορές πέρυσι το 2018, έρχονται φέτος να προστεθούν οι γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και ο ΑΒ Βασιλόπουλος.

Όσον αφορά τον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών, ο ανταγωνισμός φέτος αναμένεται να είναι ιδιαίτερα αυξημένος, καθώς πολλές αλυσίδες μέχρι στιγμής, όπως τα Public, τα Media Markt, το Πλαίσιο, ο Κωτσόβολος κ.α, έχουν ήδη αναρτήσει ειδικά banner στα online καταστήματά τους, όπου οι καταναλωτές καλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους και να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν, έτσι ώστε να ενημερωθούν με newsletter λίγες ημέρες πριν για τις σχετικές προσφορές.

Από την πλευρά τους, η AB Βασιλόπουλος προσφέρει έξτρα πόντους για την κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες που θα γίνουν online στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, ενώ η Σκλαβενίτης, η οποία όπως έχει αφήσει να φανεί καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας της στο λιανεμπόριο, δεν έχει δείξει και μεγάλο ενδιαφέρον στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, κάνει την έκπληξη και ανακοινώνει φέτος εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχικά είδη για τη Black Friday 2019 και το Σάββατο.

Black Friday 2019

Η λίστα με τα καταστήματα και τις αλυσίδες που έχουν δηλώσει ότι θα συμμετάσχουν στη «διάλυση τιμών» της Black Friday 2019:

-Public

-Πλαίσιο

– Electrostore24

– E-lenovo

– E-shop

– Media Markt

– SpotMechanic

– Volton

– Ηρων

– Energy-market

– Δίκτυο καθηγητών

– Δάσκαλοι

– NN Direct

– Axa Ασφαλιστική

– Mandellos sport

– Intersport

– Zackret

– Tsakiris Mallas

– Triumph

– spartoo

– myshoe

– KOOLPFLY

– mat

– J.A.B.A.

– Funky Buddha

– Factory Outlet

– Delikaris Sport

– Cosmos Sport

– Celestino

– BrandGalaxy

– Be casual

– alter shop

– Vagrancy Lifestyle

– deVIL perfume

– notos

– Attica

-Hondos Center

-Κωτσόβολος

-Mat Fashion

-Factory Outlet

-Sticky

spitishop

-24home.gr

-pullandBear

-Notino

Black Friday – Πώς ξεκίνησε η μεγάλη εκπτωτική γιορτή:

Η Black Friday ξεκίνησε ως συνήθεια στις Η.Π.Α. και εξαιτίας της επιτυχίας που γνώρισε, υιοθετήθηκε και από άλλες χώρες, ενώ αποτελεί μια μέρα γιορτής για την αγορά, δεδομένου ότι οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν τα προϊόντα που θέλουν σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, αλλά και οι εμπορικές επιχειρήσεις, από την πλευρά τους, έχουν τη δυνατότητα να σημειώσουν σημαντικούς τζίρους.

Τα πρώτα στοιχεία από τη χρήση του όρου «Black Friday» για την ημέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών με εμπορική σημασία υποδηλώνει ότι ο όρος προέρχεται από την Φιλαδέλφεια, όπου χρησιμοποιήθηκε για να περιγράψει την μεγάλη και ενοχλητική -για τους πεζούς- κυκλοφορία οχημάτων, που σημειωνόταν την ημέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών. Αυτή η χρήση του όρου χρονολογείται τουλάχιστον από το 1961. Περισσότερα από είκοσι (20) χρόνια αργότερα, καθώς η φράση έγινε πιο διαδεδομένη, έγινε δημοφιλής η εξήγηση ότι αυτή η μέρα ήταν το σημείο του έτους, κατά το οποίο το λιανεμπόριο αρχίζει να γυρίζει σε κέρδος, δηλαδή στην αμερικάνικη αργκό από «το κόκκινο» (in the red) περνάει «στο μαύρο» (in the black).

Ο θεσμός της «Μαύρης Παρασκευής» έχει εξαπλωθεί τα τελευταία χρόνια σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων είναι και οι: Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Δανία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία, Φινλανδία, Πολωνία, ενώ κάθε χρονιά συμμετέχουν όλο και περισσότεροι λιανέμποροι.

Black Friday 2019: Γιατί ονομάστηκε «Μαύρη Παρασκευή»;

Cyber Monday 2019 μετά τη Black Friday 2019:

Αφού τελειώσει η Black Friday 2019, αναμένεται να ακολουθήσει η Cyber Monday τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019, η οποία είναι ακόμα μία σημαντική μέρα του χρόνου για το εμπόριο, αφού όπως γίνεται και στην Black Friday, τα καταστήματα διαθέτουν πολλά είδη και προϊόντα τους σε μεγάλες εκπτώσεις.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, οι καταναλωτές θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερα μεγάλη προσοχή στην αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των ειδών που πωλούνται με έκπτωση, ενώ επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.

Δείτε επίσης: Ανοιχτά μαγαζιά Κυριακή 2019: Πότε είναι ανοιχτά – Ποιο είναι το ωράριο

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486