Το Gmail κυκλοφόρησε την 1η Απριλίου του 2004 και, λόγω της τυχαίας χρονικότητας, πολλοί θεώρησαν ότι επρόκειτο για φάρσα.
Παρόλα αυτά, όπως διαπιστώνουμε πλέον, χάρη στις τεράστιες δυνατότητες αποθήκευσης και αναζήτησης, η συγκεκριμένη υπηρεσία της Google έχει καταφέρει να εδραιωθεί και να αποκτήσει περισσότερους από 1,5 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, αποτελώντας τη no1 δημοφιλή υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον κόσμο.
Tο Gmail, παρότι παραδόξως ξεκίνησε ως αστείο (ή έτσι φάνηκε σε πολλούς), κατάφερε, με εξαιρετικά γρήγορους ρυθμούς, να ξεπεράσει σε δημοτικότητα τις αντίστοιχες υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που υπήρχαν μέχρι πρότινος, όπως το Hotmail της Microsoft ή το Yahoo Mail, και κατ’ επέκταση, βρέθηκε πρώτο στις προτιμήσεις των χρηστών.
Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπήρξαν και εσωτερικές διαφωνίες της Google σχετικά με το πώς η εταιρία θα μπορούσε να αποκτήσει κέρδος, μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Πώς κατάφερε τελικά το Gmail να κυριαρχήσει στις προτιμήσεις των χρηστών και να καθιερωθεί ως η απόλυτη υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;
Δες ακόμα: Apolele: Το νέο app που θα χρειαστεί κάθε φαντάρος
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπηρεσίες Εστίασης
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
18-12-2023
Χαλάνδρι
1.500