Νέες θέσεις εργασίας στην τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Aegean

Από neolaia.gr Team 14 Οκτωβρίου 2019

Μάθε περισσότερα εδώ!

Η Κοιν.Σ.Επ. knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση ανακοινώνει την διενέργεια του δωρεάν ταχύρρυθμου εκπαιδευτικού προγράμματος Get Into Customer Service, με προοπτική άμεσης πρόσληψης στην Aegean Airlines! Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους 18-30 ετών που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώσεις και να διεκδικήσουν άμεσα μία από τις θέσεις εργασίας που προσφέρει η Aegean Airlines στο τηλεφωνικό κέντρο (call center), στην Αττική.

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα Get Into Customer Service λαμβάνουν δωρεάν εκπαίδευση εστιασμένη στις δεξιότητες που ζητάει η αγορά από κορυφαίους εισηγητές, καλλιεργούν τις ήπιες δεξιότητές τους και μαθαίνουν τα μυστικά ενός καλού βιογραφικού σημειώματος και πως μπορούν να παρουσιάζουν τον εαυτό τους με τον καλύτερο τρόπο στο πλαίσιο μιας επαγγελματικής συνέντευξης. Όλοι οι συμμετέχοντες θα ληφθούν υπόψη από την Aegean Airlines για άμεση πρόσληψη στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (τηλεφωνικό κέντρο) στην Αττική.

Δήλωσε συμμετοχή ΕΔΩ μέχρι τις 23/10/2019

Στην Ελλάδα το πρόγραμμα Get Into υλοποιείται για δεύτερη χρονιά από το Prince’s Trust International και την Κοιν.Σ.Επ. knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση. Την πρώτη χρονιά υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις Vodafone, Goldair, Avin και Aegean καταγράφοντας εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφού το 100% των συμμετεχόντων που ολοκλήρωσαν επιτυχώς την εκπαίδευση έλαβαν θέσεις εργασίας σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς. Η επιτυχία του προγράμματος Get Into οφείλεται στην ορθή αντιστοίχιση προσφερόμενων και ζητούμενων δεξιοτήτων σε συγκεκριμένους εργασιακούς τομείς, στην εμπλοκή των εργοδοτών κατά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος και στο γεγονός ότι παρέχει στους νέους τις δεξιότητες και την εργασιακή εμπειρία που χρειάζονται για να αναζητήσουν άμεσα εργασία και να εξασφαλίσουν μία βιώσιμη θέση.

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486