Γραμμή έκτακτης ανάγκης 112: Τι απαντάει το Μαξίμου για τις χρεώσεις πολιτών;

Από neolaia.gr Team 12 Αυγούστου 2019

Το Μαξίμου χαρακτηρίζει ως κακόβουλα τα σχόλια για χρεώσεις πολιτών με τη χρήση της γραμμής έκτακτης ανάγκης 112.

Ο αριθμός 112 έχει τεθεί σε πλήρη εφαρμογή και το Σάββατο οι πολίτες είχαν λάβει τα πρώτα μηνύματα για την προστασία από τυχόν πυρκαγιές που μπορούσαν να εκδηλωθούν στην Αττική. Όμως, υπήρξε μία φημολόγια ότι τα μηνύματα που έλαβαν οι πολίτες χρεώνονταν. Το Μαξίμου, με ανακοίνωσή του, απαντάει στα κακόβουλα αυτά σχόλια!

Συγκεκριμένα, κυβερνητικές πηγές διευκρινίζουν ότι:

«Σχετικά με την κακόβουλη φιλολογία που έχει αναπτυχθεί τις τελευταίες ώρες από τους κήρυκες της μιζέριας.

Η αποστολή μηνυμάτων SMS από το 112 (ενδιαμεση λύση εως 31/12) γίνεται χωρίς δαπάνη για τον Ελληνικό λαό και για το Κράτος, έπειτα από σχετική συνεννόηση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας.

Δεν ετέθη ποτέ θέμα χρέωσης των μηνυμάτων αυτών, τα οποία είναι σχεδιασμένα για να σώζουν ζωές. Εξάλλου, για να υπάρχει χρέωση, θα έπρεπε να υπάρχει σχετική σύμβαση, η οποία δεν υφίσταται.»

Όσον αφορά τα μηνύματα CB, δηλαδή την τελική λύση που θα τρέξει από την 1η Ιανουαρίου 2020, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές:

«Αυτά αποτελούν μη δομημένα δεδομένα (unstructured data) και στέλνονται απευθείας από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Με άλλα λόγια, είναι ειδικός τύπος μηνύματος, όχι SMS, και ως εκ τούτου, δεν χρεώνονται.»

Δες ακόμα: Τι είναι η γραμμή έκτακτης ανάγκης «112»; – Έγινε το πρώτο δοκιμαστικό σε κινητά!

ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΟΝΤΟΠΑΚ VIBER ΣΤΙΚΕΡΣ; ΝΤΑΟΥΝΛΟΟΥΝΤ ΛΕΜΕ ΕΔΩ --> https://vb.me/fac486